Steg the Slug
Steg the Slug - náhled

Na první pohled tato hra nemuset se zdát jako cokoli zvláštní, ale věřit mi to je. Vy hrajete Steg střela který je opatrovnice dětí pro c

...

Stronghold Recenze

Pevnost, nebýt zmatený s hradem stavební strategickou hrou stejného jména, je zajímavá hra sada v AD&D vesmíru. V tomto bodě můžete být myslet si, že já mluvím o RPG ale ne, opravdu to je strategická hra.Pevnost běží v reálném čase a zobrazuje každou ' dlaždici ' země v 3d, spolu s občany bloudící kolem a pěstování zemědělských plodin, období změna a monster a znaků bojujících. To je opravdu docela ohromení zvláště rozvažování jak stará hra je, to všechno vypadá pěkně dobrý a tam jsou hezkých pár jiný stavení aby konstruovala a hezké různé druhy monster aby bojovala. Každý člověk ve vašem království má názor na vás jak jejich vladař stejně jako jejich vlastní návrhy, kliknutí na kdokoliv a vy dostanete víc než adekvátní pohled na jejich aktuální status a myšlenky. Váš cíl je aby vybudoval vaše impérium a potom porazit další monstra nebo pevnosti. Nepřátelé se různí od moc hloupých kreatur jako obrovští netopýři kteří jen třepotá se kolem útočících věcí zlým průvodcům kteří konstruují jejich vlastní stavení.Vaši vlastní lidi mohou být ' ' přitahovaný k tréninku, stavení nebo rekrutování. Překvapivě vy můžete cvičit některý z lidí ve vašem impériu a získají úrovně a nové schopnosti, včetně kouzel a podobných. Toto znamená, že s kusem micromanagement vy můžete vycvičit silnou skupinu znaků a užívat je jednat s vašimi nepřáteli. Poněkud divně ačkoli znaky ve vašem impériu nezdát se přizpůsobí podle AD&D vládne příliš těsně. Já nejsem žádný expert ale nějaké znaky jsou duchovní závodem, zatímco jiní jsou skřítci. Předpokládám, že oni jen rozhodli se zjednodušit to do hlavních druhů, já mám na mysli hra je docela zmatek jak to je tak duchovní skřítci mohli by být krok příliš daleko!

Pevnost je ambiciózní hra, to směřuje k dát vás do zatížení jen o každém aspektu běžící impéria fantazie. To vypadá dobře, není pochyb o tom, ale to je matoucí také. Vyrovnávání zlata, jídlo a bydlení je jedna věc ale když přijde na ve skutečnosti seskupení strana a posílání jich ven dělat něco vy budete skoro určitě budete potřebovat aby četli příručku pečlivě a experiment trochu.Mé vlastní osobní zkušenosti s tím vedly mě věřit, že kdokoli navrhl - ův ' magnetický pohon pohybu potřeboval rozšířené bití s +3 palicí smyslu vidění. To řeklo, in výnosy odmění a ačkoli vy ještě dlouhý jste schopen jen skupinová selekce jak vy můžete v říct ovládnout a přemoct systém dělá udělat věci možné, ačkoli nikdy zvláště snadné. Bitvy vyskytují se kdy vaše síly potkají nepřítele a všechno je hodně automatický. Vy můžete poslat v nějakých blízkých výztuhách ale šance jsou než oni objeví se, že všechno skončí v každém případě. Bitvy jsou hodinky ačkoli a tam je dobré různé druhy nepřátel. Znakové typy někdy hrají obrovský podíl v boji, například undead síla bude mít málo šance proti váš gang klerikála zatímco bandy zlodějů pravděpodobně si všimne nepřítele daleko rychlejší než vaše další znaky. To je dost dobré a ospravedlní jiné znakové typy pokud se týkají mne, tam je pravý taktický rozdíl mezi nimi a ačkoli všechno vy můžete dělat je sledovat bitvy to je potěšitelný aby viděl že jiné znaky mají differentabilities.Já bych měl zmínit se o tom, že ' vy ' hráč také má zarovnání které mění vítězství podmínky. Silní hráči musí jednoduše dosáhnout vysokých postavení viděním mimo útočníky a stavební obrovskou a prospívající pevnost, zlí hráči musí zničit všichni další a neutrální hráči musí dělat obojí!

Pevnost je víc sim město než fantazie hlavní, stavební velký město fantazie a vidění toho mávání je dost uspokojování a velký různé druhy nepřátelských sil je dost dobrý také. Boj je slabá stránka, za to, být zajímavý pohled čas od času, a to všechno vypadá dobře dost navzdory věku her. Opravdu otázka je kolik času a úsilí jste vy připravený aby dali do užívání si toho? Pokud se vám líbí rychlé, přímé strategické hra - a tam není nic špatného v tom - pravděpodobně vy najdete pevnost naprostou a trochu nešikovnou. Pokud se vám líbí hra vy můžete opravdu se zpříčit do a kterou hry dalších jako pískoviště simulace než tvrdá strategická hra vy budete skoro určitě najdete měsíce, jestliže ne roky požitku z tohoto titulu. Osobně, kvůli tomu, co má to cenu, já jsem našel to docela shrnující ale přeje tam bylo lepší ovládací prvky aby pohybovaly stranou kolem od individuálních vojáků nestačí, aby udělal dopad. Tam je hodně k jako v hře a pokud se vám líbí fantazii nastavenínebo AD&D zvláště, a vám to nevadí průduch přes příručku trochu pak vy budete pravděpodobně úplně prohraný v těchto hrách pro hodiny. Křivka učení je příkrý, pravděpodobně ještě víc než žádná hra já jsem hrál nedávno a toto mohlo by vysvětlit proč to ne - neudělalo velmi dobře v prodejních podmínkách navzdory jeho hezkému vzhledu. Jestli vy jste připravení aby lezli na to zatáčka ačkoli vy najdete poklad očekává, jen nezapomene aby sbalil mnoho zásob.

Část kobek & Dragons her sérií

Vydali: Stormfront Studios