Kdy hra je nazývaná bohy, přímo vy si myslíte že tato hra musela být udělaný Petrem Molyneux a jeho posádkou. Toto muž udělal tolik dobrých her kde vy jste hráli boha; někdy lidi myslí si, že on je bůh samotný. On jen chtěl ukázat svět jak to je být někdo jako on - vždy osamělý ale ovládání všechno co žije na světě. A sen pro nás, ale noční můra pro ty, kdo opravdu jsou... Ale zpět k realitě, bohové není hra od Petra Molyneux, to je jen velmi dobrá platformní hra kde vy hrajete hrdinu s cizí maskou v jeho obličeji. V celém hře tam není žádném ději tak já nalézám to nejasný proč oni vybrali aby volali herní bohy. To by bylo víc logický jestli oni nazvali hru " muž se železnou maskou". Ale dost nesmyslu prozatím, pojďme vzít dobrý pohled na hru. První dojmy z grafiky jsou úžasné! Celkové vzhledy hry jsou nádherné, znaková animace je vynikající a grafika zůstane ohromný skrz hru. Každý velký stupeň (4 úhrnem) má své vlastní jedinečný pocit a znaků zapojených do toho. Jediný malý bod kritika je že náš hrdina pohybuje jako kachna. On ne běží řádně a kdy on skáče, to vypadá jako když on je ve vážné potřebě beroucí výpis. Zvuk v hře je také velmi dobrý. Každá akce, jako vybírání něco nahoru, mince pád dolů na podlazenebo střílení nepřítel dolů, bude produkovat jeho vlastní jedinečný zvuk. Toto dává celé hře extra dobrý vztah, jak vy bojujete v světě který skutečných životech a vy můžete věřit vašim uším kdy vy slyší něco blížící se. Nejdůležitější věc všechny her je ještě: Hra. V bozích, to je opravdu různý a kombinuje jiné styly do 1 hry. Většinu té doby to je žaloba o vydání nemovitosti hra; musíte jednoduše zabít hodně nepřátelé na cestě do konce úrovně. Ale to není akce celou cestu! Někdy vy budete potřebovat aby našli klíče a knoflíky aby otevřely dveře dalším stupňům. Je tam několik také hádanek v hře, kde vy potřebujete aby spojili věci aby dostaly pravé klíče. Toto není moc obtížný, ale to drží vás ostrý po celou dobu a děláte hru různou. Bohové nemají chránit možnosti v hře, tak kdy vy začnete svět, který vy potřebujete aby skončili to. Toto není tak obtížný jak to zní, ale může být opravdu frustrující pro první hráče. Myslím, že chránit volbu by měla byl implementovaný po každém světě. Lidi mohou dostat dost šílený kdy oni nakonec udělají to do rovného šéfa (který plní celou obrazovku a vypadá děsivý) jen zemřít během sekund a mít aby zopakovali celý stupeň později. Ale nenechávejte to postrašit vás příliš mnoho. Hra není příliš obtížná (jen 1 obtížná úroveň), tak s kusem praxe a trpělivost, vy budete schopen skončit úrovně v moc kratší doby než kdy vy zpočátku jste začali. Kdy já jsem rozhodl se dát bohy hodnocení já jen stále jsem myslel na POPA (cenu Persia - Sands času). To hra dívala se velmi dobrý, to mělo hezké zvuky a to byla obecně hezký platforma podlý čin. Ale právě jako bohové, POP také zmeškal něco zvláštního. (Všimněte si v obou hrách nemůžeš vybrat si vaši úroveň potíže) nakonec, já jsem rozhodl se dát hru 4 protože myslím si, že to zmeškalo zvláštní identitu potřeboval, aby stala se skutečnou klasikou. Nicméně, to je ještě extrémně dobrá hra a všechny akční/platformní hráči by měli hrát to! Pokud jde o hráče kteří nikdy nehráli POP, jdou zkušební bohové a vidí pokud se vám líbí tyto druhy her. První začátek instaluje.exe a šek jestli směrodatná nastavení jsou ok, a potom provozovat hru použití bohů.exe proveditelný!
Rok vydaní: 1991 Vydali: Bitmap Brothers, The Obrazek:
|