Dinosaur Safari
Dinosaur Safari - náhled

Dinosaurs. Tam hodně aint děcko kolem kdo nebyl jednu chvíli nebo další naprosto fascinovaný s těmito obrovskými plazy.

Samozřejmě

...

Les Manley in - Lost in L.A. Recenze

Jak velký fanoušek dobrodružných her, já jsem miloval oblek volné času Larryův série. To bylo zábavné, zábava a ta byla vždy naplněná. . .řekněme. . .mužská potěšení. Jednoho dne já jsem slyšel o hře která zdál se, že bude soupeřit s Larryovým kouzlem. To hra byla, samozřejmě, Lesové Manley 2 - ztratilo v LA.

To je druhé a poslední část Lesů Manleyových sérií které byly publikované pro DOS poctou v roce 1992, a zkusím kontrolovat jestli to může držet krok s dobrý starý Larry Laffer.

Divné věci jsou dějící se v Los Angeles! Stále více Hollywood's celebrit stále mizení a obyvatelstva hluboce má obavu o toto. Jen Les Manleyův dávný přítel Helmut Human fazole - nová hvězda v Hollywoodu, být nejmenší muž na světě - ne tak docela se obává o tyto mystéria. On cítí se docela zabezpečený jeho varovné a psem, který střeží dům. Jednou večer, po horkých čachrech s jeho přítelkyní, LaFonda Turner, Helmut pozívá Lesův aby přišel k L.A. a strávit pár dní těšit se z kalifornského Slunce. Mezitím LaFonda směřuje přes k bazénu aby mohl ochladit její zahřáté tělo, když vtom stinný číslo zdá se!

Jak již možná, že bys byl hádal, Helmut a jeho dívku zřejmě podceněnou skrytou hrozbu a nadhodnocený bezpečnost jejich domov, nakdy Lesův přijíždí, oba zmizeli! Samozřejmě, Lesův pocity nutily k pátrání a záchraně jeho důvěryhodnému příteli a, v neposlední řadě, vyřeší případ hvězd které byly ztracen v L.A.

Na začátku vy budete představený k příběhu hezky udělaným filmem úvodu. Vy můžete buď vybrat si aby sledovali to, skákat to nebo naložit hru. Po tom, Lesův nálezy samotné postavení na bulváru blízko pláže a přehlídka začíná...

Ovládací prvky jsou snadné. Vy posunete se myš obrazovka, a kdy vy udeřili aktivní bod, myší kurzor mění na specifickou ikonu. Jestli chcete pohybovat, vy musíte zaměřit na směr a čekat, až kurzor mění na tvar stop. Jestli vy vyberete osobu nebo objekt, to mění se na questionmark, které ukazuje že můžete mluvit s tím osoba a/nebo dostat nějakou další informacinebo nakonec manipulovat objekt, brané, čtení nebo používání toho, a tak dále Inventář může být zpřístupněný posunem myší kurzor k spodní části obrazovky. Tam vy můžete také najít volbu aby chránila a naložit hru. V případě, že vy potřebujete to, několik šetřící štěrbin jsou dostupní kvůli tomu. Kdy vy vstoupíte do dialogu obrazovky, můžete si vybrat vaše komentáře od daného seznamu témat. V některých případech detail portrét ten, který vy mluví s nimi zobrazený, tak vy dostanete lepší dojem z kdo jsou mít rozhovor s, ale to je pouze estetický aspekt.

Struktura hry je docela plochá. Vy musíte se pohybovat kolem mezi několika lokalit, hovor lidem, kdo příležitostně poskytne vám nějaké (důležité) informaci nebo položky a, občas, vyřeší hádanku (které jsou distribuované docela sotva skrz hru). Tam jsou mapy které dát vám přehled míst vy můžete jít do a přímo kliknutím na jisté části mapy, váš znak navštíví indikované umístění. Vy začínáte s jednotlivou mapou, ale vy dostanete více map mluvením s jistými lidmi jak spiknutí postupy. Čas od času, řez-scény ukážou se a držet vás aktualizovaný o příběhu. Ale většinu té doby vy budete velice vytížení projít dialogy, který docela je nudný, jak vy sotva udeřili žalobu o vydání nemovitosti nebo mozkové-těžké úkoly. Vy jednoduše řídíte se vzorem mluvení s osobou A, kdo dává vám záchytný bod o osobě B. Pak vy získáte položku že vy musíte vzít umístit C, kde vy dostanete narážku na okolnost D a tak dále.

Hra není o chytře slučovacích nápovědách které budete muset vypracovat pečlivě, ale spíše o trpělivě navštívení několika bodů aby mohly pokračovat v říká se na. V porovnání s nějakými dalšími dobrodružstvími, podobný toto až k základům se týkají - například výroby Lukáše umění nebo Larryův série - tato hra ne moc vyzývavý nebo inovativní, jestli vy zeptáte se mě.Tam jsou jen hrst lokalit aby prozkoumaly, a dokonce termín ' prozkoumat ' je mírně přehnaný, protože všechno vy ve skutečnosti je toulka kolem a kliknutí na cokoli na obrazovce, která mohla náhodou být interaktivní. Znaky, které vy narazíte na jsou buď ne moc hovorní nebo oni mluví příliš mnoho, a nadto oni postrádají co tvoří důležitou roli pro žádnou kvalitní dobrodružnou hru: zajímavá a jedinečná osobnost. Texty obecně prosí být zábavný, ale sotva podařilo se jim dát mi dobrý smích. Ale možná, tento specifický druh humoru jednoduše toho není mého vkusu.

Příběh sám je nikterak moc velkolepý. Tam nejsou žádná velká překvapení jak spiknutí se rozvine, a zatímco to rakety na lakros úzká řada klišéés, jeho hlavní technika je aby dodala obraz burlesky ctností které je typické kvůli tomu, co my vědí o Hollywoodu - slávě a kráse - smíšené s detektivním románem. A ve skutečnosti dost rychlovka, jak si všimnete kdy vy jste udělali to ke konci hry.

Ale tam jsou také nějaké další nádherné aspekty mající cenu zmiňování se o o této hře, totiž VGA grafice a zvuku/hudbě. Pozadí a znaky jsou docela dobře tažené a malebné. Nějaké části hry, v specifických řezu-scénách, význačných rysu digitalizovaných osobách a objektech, které jsou hezké dívat se na, zatímco animace jsou jen základním způsobem. Hudba hodí se scenérii a není marný, také, ale ne moc diverzifikovaná tak to stává se nudný po chvilce. Pokud jde o zvukové efekty, tam jsou jen moc několik málo ti, ještě dostatečné.

Myslím si, že to není obtížný aby interpretoval můj názor na Lesy Manleya: Jste ztratili v L.A. z toho co já jsem již vyjádřil doposud: Já poněkud jsem zklamaný! Ne že já jsem očekával hru která úplně daří se excelovat slávu která je získaná slavným oblekem volné času Larryův série, protože ta by byla A tvrdé utkání, vskutku. Ale přesto, já jsem doufal v nějakou pevnou dobrodružnou zábavu. Nemohu za to, já jsem cítil stále jsem popouzel k srovnávat tuto hru do Larry, a to by mohlo být pochopitelný pro Lesy Manleya rozhodně předpokládá se, že bude klon Sierrského úspěšného potomstva. A až k velice základům se týkají, Lesové Manley je docela podobný Larry: oba uvádějí playboye- podobného protagonistu který cítí přitahovaný ženskou přitažlivostí, aspekt který představuje více nebo méně základní část hry. Smutně, to jsou vše tyto dva produkty měly společné.

Podle mého názoru, Lesové Manleyovy nedostatky kouzlo které drží hráče okouzlené a to bere víc než několik košilatá děvčata aby pobavila pravdivého dobrodružného fanouška. Možná problém o Lesech Manleyovi je že to bylo vyvinuté ve stínu epických sérií jako Larry, proto je to velmi obtížný aby soutěžil pod takovými okolnostmi. Nedejte mi špatného, Lesové Manleya mohou být zábavný a to je vyprojektovaný, grafika- a zvuk moudrý, ale kvůli jeho upovídané, ploché hře a průměrnému příběhu, to je těžké držet úrok na co se děje, pro příliš dlouho. Proto já hodnotím to 3. Ale nenechávejte mou kritiku odrazovat vás z dávání tomu výstřel. Vy musíte máte na paměti že názory mohou široce se lišit, a to nebude nedělat nic ublížení jestli vy vyzkoušíte to pro sebe. Kdo ví, možná, že bude se Vám líbí Lesy Manleya? Přinejmenším tam jsou nějaká šikovná děvčata aby zírala na.Před hraním vy musíte běžet ' nastavení.exe (a pravděpodobně ' vesafix.exe).Po mít stanovený vaši preferovanou vstupní jednotku a režim zobrazení, jen typ v ' les2 ' , a hra bezchybně bude běžet v DOSBOX.

Vydali: Manley and Associates