Attack
Attack - náhled

Toto starověká hra byla pravděpodobně vyvinutá k vnitřnímu použití v IBM ale pravděpodobně prosakovalo (podle MobyGames.com). Toto vodoro

...

Last Half of Darkness Recenze

Příběh:

Poslední polovina temnoty je textové-stylizované dobrodružství hrůzy, s jednoduchý ale efektivní VGA grafika aby udělala život zajímavější. Předtím než vy začátek má letmý pohled v příručce obsažené v herních souborech jak to obsahuje záda-příběh, plus informace o znaku vy hrajete. Základní idea je že vy jste zdědili sídlo - spolu s hrubě taženými neocenitelnými starožitnostmi - z vaší tety, čarodějná dáma který užívala kouzla a dávky aby pomáhaly lidem. Úlovek přijímání vašeho dědictví je že musíte provozovat její práci. Hezká myšlenka pro herní příběh, myslel jsem si, doufání to by nebylo všechny svah tam odtud.Hra ústila na obrazovku nazvanou ' předzahrádka ' a byla doprovázená hlasitými pípnutími předpokládanými aby podobala se oblíbený hudby. Připomínající já sám to byla sedmnáctiletá hra udělaný nezávislým hrou-výrobcem, já spustil směrem k typicky hrůzostrašnému sídlu, které, samozřejmě, bylo obklopené tmavými, kostními stromy. Vy se setkáte s ještě pár strašidelného domu klišéés po cestě. Atmosféra a grafika nebyla děsivá dost, aby dala nervozity, ale dost překvapení vysunula se držet věci suspenseful.

Nejdříve děj malé zklamání. Byl bych preferovaný to mít nějaké zdání uvěřitelný, ale tam je málo úsilí udělaného aby dalo nějaký /každý /žádný realismus, rým nebo důvod k co se stane, další než vysvětlení které vaše teta byla čarodějnice. Vy můžete srovnávat to k povrchní knize komiksů vezme na nadpřirozené. Já jsem rozhodl se přijmout hru pro to, co to je a jsem soustředil se na hraní pro legraci a podivná překvapení, spíše než pro cokoli immersive a smysluplný. Je tam několik hloupých způsobů jak zemřít v hře, ale jestli vy chráníte v téměř každé obrazovce vy můžete vzkřísit zpět do okamžiku před vaším zánikem.Herní hra a konfigurace

Pro aktivovat hru, dvojklik na exe soubor volal ' lasthalf ' . První obrazovka ústí na černé pozadí překryté s bílým psaním.Napište ' n ' jít k další obrazovce. Druhá obrazovka nabízí jednoduchý nastavovací proces. Jediná cesta já jsem mohl dostat hru operační v DOSBOX byla vybrat si volbu A - řízení klávesnic namísto ovládání myších.Já poradím výběru ' C - ův volby pro zvuky - žádný zvuk. Málo zvuků jsou hrozní hudební (?) pípnutí.

I když vy máte výhodu být schopen užívat ovládání myší ve VDMSOUND a Windows, já jsem našel hru aby nebyl tak docela hratelný s tito dva kvůli mnoha hmyzů. XP byl nejhorší jak nařízené rozhraní bylo nejméně kooperativní zde. (já jsem změnil kompatibilitu do Windows 95, ale k žádnému efektu.) Pro uvést příklad, když chcete užívat jednu položku na další, žádné množství kliknutí - ův operovat ' příkaznebo položky, zdá se, že dá žádný výsledek, tak nemůže vyřešit hádanku nebo postupovat ještě dále. Zdá se že Windows XP je příliš rychle systém pro způsob, jakým tuto hru byla navržená.Nicméně, kdy vy vyberete - ův operovat ' příkaz ve VDMSOUND a potom kliknutí na jednom z položek inventáře, nahoru třesknutí užitečný text dotazující se co vy chcete použít to položka s. Vy můžete pak kliknout na objekt vy přejete si použít položka inventáře s v herním okně.Ale ve VDMSOUND kdy vy kliknete ' operovat ' a potom konev na zalévání, to prázdné obaly předtím než vy lijete vodu na cokoli. Já jsem zkoušel několikrát ale stejná věc stala se vždy což dělá hru nezpracovatelnou v tomto programu, také. Btw, ve VDMSOUND I jsem zkoušel použití volby:zkusit omezené CPU užívání' a otočilo šoupátko dolů k ' nízkému užívání' ale to ne - záleželo na s rychlostí nebo hmyzů v herní hře. Možná někdo zkušené používání tohoto programu bude mít víc štěstí zpomalujícího snížit, že to odstranit slovní triky.

Vy můžete odstranit většinu hmyzů jestli vy užíváte DOSBOX a vybraná řízení klávesnice během nastavení procesu. DOSBOX nepracoval pro mě jestli já jsem vybral ovládání myší. Vy můžete pak zpomalit hru k 1000 cyklům v konfiguračním souboru. Ale použití řízení klávesnic dělá pro nešikovná navigace a hra. Za prvé, červený kurzorový šíp musí být přesunutý se stranou pravých ruky klíčů na objekt nebo cíl. Pak vy udeřili jeden z funkčních klíčů k přikázat něco stát se, e.g., jít ' a potom vy udeřili ' vstup" přesune do nové obrazovky.Nicméně jednoduchá akce jako projde skrz vchod vyžaduje hodně práce jestli to musí ' být otevřený - ův nejprve.

Já by jsem mohl jsem byl zvučné kraťasy nabručené v tomto stupni; nicméně, já sesbíral několik položky inventáře, a navštívený několik zajímavá místa, tak přivábený na tímto a nějakou zvědavou informací posbíranou po cestě, já jsem odhodlán dosáhnout konce tohoto surrealistického dobrodružství.

Rádi účastnit se?Pak stáhnout hru z - ův dostat hru zde ' bod nahoře. Dejte nám vědět co vy si myslíte ve fóru. Hra může být klamavý po částech, tak jestli vy potřebujete nějaké rady, zkusit spojení dole:

triviálnosti:

Hra byla udělaná Williamem R Fisher (WRF Studios) - nezávislý herní výrobce. On právě uvolnil Shadows sluhů - třetí hra v poslední polovina temnoty sérií. Zřejmě tato verze má fotografickou-realistickou grafiku, ukázat a kliknout rozhraní, zvukové efekty a hudbu. Demoverze a CD rom verze jsou dostupná z herního-výrobního místa v:

Vydali: SoftLab Laboratories