Pitstop II
Pitstop II - náhled

Jak děcko, které já jsem byl bylo opravdu fascinované rychlými vozidly a závoděním sportem. Není divu závodění hry byly mezi mými favorit

...

Star Wars - The Arcade Game Recenze

Hvězdné války. Kdo neví to klasický science fiction film z pozdního 1970s? To třelo se obrovskou hračkovou linku, mnoho pokračování a postranních příběhů ve filmech a knihách, a hezkých pár videohry proměnné kvality. V arkádách, originální film byl transformovaný do vektorové grafiky 3D shmup (střílet-jich - up). Toto hra dostala několik přístavů, včetně jednoho pro DOS PCS. How'd to vytočí? Čtěte dál.

Jako originální počítačová hra, vy hrajete na část Lukáše Skywalker v jeho X - Wing bojovníkovi. Vy vezmete na vázankový Fighters ve vesmíru, zoom skrz Death Star- ovo různé obrany, a prosit dosáhnout neslavného výfukového kanálu v naději na foukání Death Star do miliardy kousků. Vy začnete s rychlou 2 rovnou první misí. Po tom, vy projdete 3 rovnou druhou misí, rozmanitější 3 rovná třetí mise, a z pak na, vy jen dostanete více věcí vrhaly po vás opravdu bez toho, mít cokoli nového přidaný k úrovním.A ano, vy můžete stále dostávat prémii jestli vy ' užíváte sílu ' .

Graficky, hra zachovává hodně originální počítačové hry. Kvůli zmenšit PC barevná paleta času, Vektor Grafix posunul barvy trochu z arkády. Linky použitý v této hře jsou tučnější než originály arkády kvůli mnohem nižšímu řešení PC monitory tehdy, ale tvary a lodě stále vypadají velmi stejně jako oni dělat v arkádě. Vázankový Fighters prošel malou rekonstrukci pro lusk kde pilotové sedí, ale vy můžete říct lodě jsou ještě nepochybně vázankové Fighters. Také, 3D rolování je hladký, ačkoli tam je nějaké supění kdy obrazovka dostává víc přecpaná. Tak na této přední straně, hra drží jeho vlastní.

Já bych měl přidat , že ovládání myší dělají práce docela dobře. Můžete si vybrat hrát přes ovládací páku nebo klávesnici také, ačkoli já bych poradil, že Vám držet se myši nebo ovládací páky. Řízení klávesnice jen neřeže to v druhých úrovních, a udělat cílení více práce v domácnosti než to by mělo být.

Jestli tato hra byla aby měla nějaké závažný poruchový stav poukazoval na, jeden z nich budou že to není něco vy můžete jen sedět a hrát pro hodiny. To ne bude dlouho trvá, než projdou třemi horními patry, a po o šesté Death Star explozi, vy hodně jste měli vaši náplň. Další budou audio. Tam není žádná hudba, laser výbuchy jsou moc jiné (a trochu otravné) sondování, a nejsou celý hodně zvukových efektů. Důvěrně známé linky z filmu také jsou pryč, a všechno toto vezme pryč některý ze šarmu a atmosféra počítačová hra měla. Udělený, tato hra byla zveřejněná v době, kdy PCS nebyla přesně známý jejich velkolepými zvukovými schopnostmi, ale to je zklamávající které základním způsobem všichni zvukové efekty jsou hodně jediný zvuk v jiných smůlách.

Nakonec, to je dost věrný přístav. To bere několik mise před hrou začínají dostávání zajímavé, a zvuk je zklamání, ale to zachycuje hlavní hru a grafiku, má všechny úrovně, a ovládání myší udělají Hvězdné války: Počítačová hra snadný aby hrála. To dobrá hra aby naložila kdy vy jen chcete rychlé hraní přerušení.

Dokonce v 3000 cyklech, tato hra běží příliš rychle. Vy budete potřebovat aby snížili cykly do asi 1000.Také, měnit ovládací prvky, udeří ' F1 ' na obou vysokém skóre obrazovkanebo potíž vybere obrazovku.

Vydali: Atari, Inc.