Sleepwalker
Sleepwalker - náhled

Představit si Toma a Jerry, Lemmings a Commander Keen dá do velkého hrnce a vařený na několik hodin.Dejte - ův dušené maso ' do mísy, při

...

Laser Squad Recenze

Kult předků je vyjde z módy, ale zpět v staré dobré časy vše co potřebuje pro náboženství bylo cpát vaše mrtvé příbuzné' hroby plné zbytečnosti v naději, že udělila doporučení v pro vás na druhé straně. Jestli vy jste fanoušek X - Com nebo zubatého spolku, ačkoli, je čas platit vaše ohledy, protože laser skupina je hra která opravdu začala to všechno. Naprogramovaný softwarovým bohem Julian Gollop, laser skupina je taktická otáčecí-založená strategická hra uvádějící jen hrst misí ale obrovská hodnota opakování.

Navzdory spíše základní grafice, laser skupina má hodně styl, z jednotek ( jména Sterner Regnix a android Barker jsou navždy vyrytý na mou paměť) k vybavení dostupným a bojovým lokalitám. Jako většina otáčecích-založených strategických hr, laser skupina dovoluje vaše vojáci použití příležitostního ohně během nepřátelského otočení, ačkoli to je víc drahý z hlediska akčních bodů než v dalších titulech v žánru. Také najdete jiné pálící režimy, hezký výběr zařízení, a chytrá realizace psychologie. Vojáci mohou zachvátit panikou nebo splašit se a začít pálení šíleně všude kolem je. Toto může být špatné zprávy jestli to dopravní loď stane se byla jedním držením vaší těžké zbraně! Já jsem měl rád zvláště stravování kolem s časovanými granáty, výbušninami, a dokonce lightsabres. Ano, vy čtete to právo; na vrch všeho této dobroty hraní vy můžete vybavit vaše vojáky s lightsabres a změnit je na smrtící prováděný z blízka bojovníci. Volící obrnění a vybavení je hezký význačný rys který dává vám mnoho způsobů jak přiblížit se k misím.

Jako prémie, vy můžete hrát tuto hru v hotseat módu, a jestli tvůj přítel nevadí pohled pryč zatímco vy vezmete jsi na řadě, toto může být vysoce zábava. Já dávám tuto hru 4, ne jen proto, že já jsem miloval to kdy to první vyšlo, ale protože to je ještě celý hodně veselé zábavy. Zvláštní zmínka musí jít do AI, která staví dobrý boj a není snadno zmatená do dělání hloupých věcí. Toto není říct to je bezvadný, ale to hraje jako inteligentního člověka, který je dost vzácný v jakýkoliv druhu hry, strategie nebo jinak.

Jestli vy vychutnáváte otáčecí-založenou strategii, pak vy jste si jistý, že vychutnávat toto. Má jediná skutečná kritika je že mohlo by je snadno udělaný do mnohem víc. Kde, například, je mapový editor a jednotkový editor? Fanoušci mohli měl mnoho hodin veselého zábavy vytvoření a přesunu misí. Měl Mythos zahrnutý jeden a několik extra mise, byl bych neměl na vybranou nic než aby uhodil toto až do 5 z 5.

Mimochodem, pokud se vám líbí laser skupina, pak vy můžete dělat hodně hůř než vyzkoušet laser skupinového Nemesisa, zábavná-by - email hra který je hodně veselé zábavy. Bohužel, v $60 za rok (!) to není zvláště levný, ačkoli tam je hratelná demoverze aby stáhla a vyzkoušet předtím než vy koupíte. To je hanby, že oni jen nenabízet možnosti kupovat to jasný, tak mnoho fanoušků být požadování. To má vysoce aktivní společenství, ačkoli, a jestli vy chystáte se učinit oběť nějakému /každému /žádnému božstvu, řekl bych Julian je tak dobrý výběr

Vydali: Krisalis Software Ltd.