Disciples of Steel
Disciples of Steel - náhled

Stoupenci Steel je RPG jak víte je - znakové vytvoření, získávání úrovní,kupující/nacházející nové vybavení, řešení jiných úkolů pro lidi

...

Jurassic Park Recenze

Jako první já bych právě jako dát vám vědět že já nedávno čtu originální knihy od Micheala Crichtona, tak příběh je čerstvě v mé hlavě. Já jsem hledal dobrou jurskou park hru aby hrála, a toto zdá se být to. Každý, kdo nemá viděná film nebo čtená kniha bude trochu zmatený kdy oni první hrají to. Hra vyráží s vaším znakem postavením vedle vypáleného džípu, vy máte zbraň ve vaší ruce a štípací bolesti hlavy. Vy máte jedny věci, které se mají udělat - chránit děti které byly v džípu kdy vy jste byli napadení ti hrozní T - Rex.

Herní grafika jsou moc hezká pro 1993 éru her. Kučeravé znaky, hezká scenérie a dobře tažený dinosaury udělají hru moc půvabný na oko. Také celková nabídková prezentace je hodný na hezky tažený na téma boxy. Jedna věc já jsem neměl rád o prezentaci hře byla skutečnost, že dinosaury dissappear potom, co oni byli střelení. Třebaže to je běžný mezi většinou starších her to stále roztrpčuje mě.

Zvuk v Jurrassic Parku není to ohromný. To dostává otravný po chvilce a vždy neběží hladce v DOSBOX. Nicméně to je rarther dobrý kdy vy poprvé začnete hraní. Je to velmi atmosférický a hodí se co se stalo... po tom všem vy jste chycení uniklými dinosaury. To je strašidelná dráha to bylo pravděpodobně moc působivý kdy vy poprvé jste hráli hru na starý procent nebo stroj arkády.

Hra je nejdůležitější věc když přijde na hry (dobře duh!). Toto hra byla moc matoucí nejdříve jak jsem byl já ne jistě kde můj zdravotní bar byl nebo co dělat. Po několika minutách hraní a experiment i jsem rozřešil všechno. A mimo já jsem šel zkoumání moje surrondings ozbrojený s mým osvětlením šroubu střílejícího penisu. Který po chvilce se změnit v zbrani s omezenou zásobou kulek a uspořádaný málo zvuku. Tyto zbraně jsou užitečné jak tam jsou široký okruh nepřátel v rozsahu od smrtelně růžových květin k fericous dinosaurům. Já nechci říct vám příliš mnoho o různých nepřátelích jak to ničí veselou zábavu vidění posledního dinosauru kterých musíte vyhnout se. Já musím připouštět to všechno se stalo trochu opakovaný po chvilce - běžet, střílí, vyhýbá se, střílí, běžet... ale to je veselá zábava nejdříve. Strany hry, kterou já jsem hrál hlavně sestávala se chodící kolem a střílení ale že i slyšelo že tam je druhá část hry s jinou hrou. Já ne - jsem nedosáhl toto daleko v hře jako já jsem začal se nudit po chvilce a jsem rozhodl se zastavit hraní.

Celkově já jsem těšil se z hry ale myslela si to byla trochu slabý v místech, hlavně zvuk. Toto hra bude víc než pravděpodobně zestárnout rychle pro někoho kromě zemřít tvrdé fanoušky jurského parku a ti, kdo jsou trpící hroznými případy nudy, jak začíná to být moc opakovaný. Já dělám nicméně doporučovat vy stáhnete hru jestli vy máte několik hodiny aby zabily nebo jsou fanoušek JP filmů a knih.

Vydali: Ocean Software Ltd.