Raiden
Raiden - náhled

Někde v budoucnu země je napadená vesmírnými piráty. Vy, odvážný pilot, mít misi do zastavit je. Zní jako počítačová hra přímo portovala

...

Joust VGA Recenze

Turnaj je dost milovaná herní, co se týká klasických titulů arkády jít, a přístavy to je nevyhnutelný. Atariův 1983 pokus je ve skutečnosti dost pevný, jakmile vy projdete sporné ovládací prvky, a malicherný nedostatek pořádné zvuku podpory (nebo možná to bylo má chyba, zavřít hubu). Jeden věci, které já upřímně docela jsem byl překvapený o je jasnost grafiky. VGA Grafika jsou moc čistá a leštěný, a tam je dobré použití barvy, animace jsou docela působivé pro dobu. Nějaké obrazy spíše uboze jsou udělané ačkoli, například, velký pták jako kreatury (já mohu jen předpokládat, že oni jsou dinosaury) vypadají jako žurnály svinstva a jsou, dokud my jsme mluvíme o nich, blízko nemožné řádně zničit, pokud neznáte jak difenylacetát infinitezimální pixel v přesný málo bodu vy potřebujete aby zabili věci. Další Jousters jsou, naštěstí, mnohem víc dobře vykonané. Oni vypadají barevný, a mít pštrosy které mění barva. Můj osobní favorit jsou hnědí pštrosové protože oni připomenou mi čokoládu.

Navíc k báječné starobylé grafice, my také máme báječný starobylý zvuk. Tyto jsou v podstatě spravedlivý pípání a pitomosti vy byste očekávali od videohry že japonští železní kováři postavili v jejich kovárnách pět před sto lety při přemýšlení na měsíci. Naštěstí oni jsou dobře vykonaní, a to nezaměnitelné plácání stop pštrosa jak vy navíjíte jemu na běhu stále je tu. Já mohu pokračovat říct, že tam jsou přiměřená pípání a pitomosti nakdy vy bodnete další Jouster v zádechnebo přibít letící ptakoještěr, ale již víte to. Jediný zvuk který může být zmíněný jak být otravný je mučivé pištění předhistorické letící kreatury rozpoutají každou čtvrtou milisekundu kdy oni jsou na obrazovce. Co vy nevíte, je to narkoleptický muž naprogramovaný zvuk v turnaji, a proto v náhodných intervalech zvuk náhodně jen zmizí se vrátí později v nepřiměřené časech rušivé mé tiché relaxaci se šálkem čaje. To je extrémně otravné (bez ohledu na čaj prozatím) a dělá vývojáře se zdají moc, moc, líné. Toto ve skutečnosti nemusí být chyba v programu nebo jakýkoliv peklo vy nazýváte to kdy věci ne řádně nepracují v hře, a to může ve skutečnosti jen DOSBOX být obtížný, ale od té doby, co spuštění turnaje ve Windows XP posílá můj PC k hlubiny záhrobí, to je pravděpodobně nejlepší zmínit se o tom od té doby, co já pochybovalo, že vy čtete tuto recenzi na 1980s érě IBM PC.

Tam je prakticky nekonečné množství úrovní jak vy byste očekávali, a proto hra je hratelný dokud vesmír trvánebo do té doby, než vy se stáváte nudní. Jestli vy jste hráli turnaj předtím, pak vy jste hráli tuto iteraci, chlapíci jízda na pštrosech ovládajících bodových tyčích se pokusí o zničit vy (nebo poskakovat neurčitou dobu doufání vy nakonec vběhnete do jejich turnaje tyčí) a předhistorický dinosaury příležitostně proletí úroveň a podivného každého člověka ven protože oni totálně jsou nemístní. To je vaše povinnost jak anonymní Jouster šmahem zabít všechny tyto lidi na pštrosech, a ujistí se, že všechny nevinné vznešené předhistorické kreatury jsou poslaní zpět k peklu. To je udělané nebo skokem s rozběhem do věcí s pořádným koncem vaší tyče a ukončení jejich bídné existence. Samozřejmě, toto není snadné, a dokonce natož v této iteraci. Z nějakého důvodu vy potřebujete být dokonale přesný, jen jedenkrát, kdy já ve skutečnosti jsem zabil předhistorickou letící kreaturu bez problému byl při stál jsem kolem nicnedělání zatímco já pokusím se o vyřešit ovládací prvky a jeden vletěly do mého kopí, křeče zběsile, pak zemřela hroznou mučivou smrt. Ten prý, Atariův turnaj je chomáčové pilněji než originální verze arkády, a to ne - pomohlo skutečností, že vy potřebujete aby měli jemné prsty čtyř leté dívky aby mohla řádně zužitkovat ovládací prvky. Plácnutí a pohybový klíče jsou pohmožděné společně ve stejném bodu, a navzdory skutečnosti, že v menu vy můžete "měnit klíč plácnutí" to neuvěřitelně mění jen hráče 2- ovo ovládací prvky, protože zřejmě hráč 1 je obrovský osel a nikdo má rád ho. Zapomenu aby zmínil se o tom, že v nějakém Mario - esque rozhodnutí vy můžete jen zničit další Jousters přes drtivé jejich lebky s váhou vašeho pštrosa? Zřejmě, bodnutí je ne- pracuje. Toto není velký obchod, ve skutečnosti to není dohoda vůbec, hra je stále velice veselá zábava. Přes tento, hra nikdy nedostává příliš složitý přes úrovně, tam jiné úrovně s jinými druhy podmínek, jako vaječná úroveň (naplněný vejci, vy sbíráte je předtím, než oni líhnou se), úroveň přežití, předhistorické letící creatureslevel, a tak dále.

To je dobrá staromódní hra a tam není nic co stěžuje si na opravdu.

Navzdory všem/u jeho prózám, já věřím ovládacím prvkům a divný problém v zabíjejícím nepřátelích (skákání na mužích s tyčemi a bodnutí předhistorický letící kreatury s chirurgickou přesností) srazí celkovou kvalitu hry trochu. Proto, já dodám na tento hru halasně mírně dobrý tři. Ale ne vztekat se, to je dokonale dobré skóre můj drahý turnaj, co ještě očekáváte já bych dal hře zahrnující muže na pštrosech zabíjení navzájem a vraždění nevinných předhistorických kreatur?

Vydali: Williams Entertainment Inc.