Free Enterprise
Free Enterprise - náhled

Bezplatný Enterpri$e je obchod simulant v kterém vás budujete společnost ze země nahoru a prosit stát se obrem ve vašem průmyslu. Pro vyk

...

I.M. Meen Recenze

Pohled na ty hodné dítě studování a čtení! Já nemohu vystát to už ne. Musím udělat něco o tom. Něco jako obsazení kouzlo a vytvoření kouzelné knihy. Jednou ti hezcí zodpovědní spratci otevřou knihu, oni budou nasátý v, uvězněný uvnitř nejhroznějšího místa oni vůbec kdy vidění. Bwahahahahaha....Jak jste představení k tomuto darebákovi, takzvaný I.M. Meen, vy uvědomíte si, že vy jste uvěznění uvnitř bludiště s ostatními dětmi. Ale vy rozhodnete se bojovat s vaší cestou ven. Na cestě vy se setkáte s různými monstry, domácími zvířaty I.M. Meen a zachrání vězně. Vy nejste sám od té doby, co já.M. Meen- ovo sluha Gnick rozhodl se zradit jeho zlého pána a pomoct vám a další děti.

Toto hra je vzdělávací FPS, která je opravdu chudá směs, zvláště v těch dnech. Vy touláte se labyrint, bojující monstra a sbírání zbraní. Vy se setkáte s dveřmi se svitkem taženým na nich to drží uvězněné dítě. To je kde vzdělávací část začne se používá. Každé dveře je ve skutečnosti dopis s nesprávnými interpunkcemi že vy musíte opravit. Úspěšná korekce bude mít za následek vymanění vězně.

Na začátku hry, kterou vy dostanete se do vybrat si mezi chlapcem a dívkou. Také, vy dostanete se do vybrat si úroveň potíže pro herní akci a vzdělávací část odděleně, která moc krásný uvádí. Vy můžete hrát použití klávesnice a/nebo myši. Užívej klíče k šípu pohybovat a prostor pro oheň. Jestli použití myši, vy budete pohybovat ručičkou napříč hlavní dějem obrazovkou. Ručička se změní na jiné šípy závisející to je na pozici v akční obrazovce. Lisování odešlo myš-klávesu bude mít za následek posun nebo otočení v směrové šipce je ukazující. Pravý myš-knoflík je rezervovaný pro akce jako oheň, otevřené dveře a sbírání objektů.Toto je něco, co by měl být zvýrazněný, vy vyberete si objekt nebo užívat něco z prostředí ukáže a kliknout právo-knoflík. Jakmile vy jste zvedli položku, umístí to ve vaší štěrbině inventáře v právu.

Paňáca je vaše původní zbraň. Rozvažování vzhledy nepřátel, zdá se že váš úder je moc silný. První oponenti jsou obrovští pavouci kteří byli zničení s jednotlivým úderem.Pozdější nepřátelé mohou vzít víc než jednotlivý hit, tak vy budete buď muset vběhnout do nich a hit je několikrát rychlýnebo užívat ' pirátské ' taktiky. Tam není žádný bombardove prudce posun například, které může být braná jako stinná stránka nebo zjednodušující hry. Hra není moc tvrdý pro dospělé a posun a boj je spíše jednoduchý, protože toto má pochopení pro děti. Animace vypadají jako kresby. Nepřátelé být předpokládáno, že to bude děsivý, ale jsou přizpůsobení k očím dětí.

Pod hlavními zobrazením tam jsou nějakými knoflíky. I.M.Meen- ovo tvář je pro hlavní volby, mapa může být také viděný stlačením ' tabulátorem - ův klávesou a ruka je pro použití položek. Kliknutí na položku kdy vy jste našli jeden nebo jeden v inventáři, táhnout to do ruky a kliknutí znovu. Jestli položka je dávka nebo něco, vy okamžitě použijete to. Jestli to je zbraň nějaký, vy budete držet to a použít to s ohněm. Pohled na váš znak ve vrchní-právu ukazuje jak on cítí.

Je málo dětí na každé úrovni. Čtení dopisů není jen o interpunkcích ale může také říct vám o tajných chodbách na rovinu. V jedné cele vy najdete klíč kromě uvězněného dítěte. Toto klíč odemkne dveře pro posun na další úroveň.

Nicméně, tato není moc dobrá hra. Oba okolí labyrintu a čtecí úkoly stane se opakovaný po chvilce. Tam by měl být mnohem víc jiní nepřátelé. Každý tu a tam I.M. Meen bude zdát se, že řeknete vám že vy ne- neuděláte to, ale toto nepomáhá hodně. Můžete myslet že děti nenajdou tuto hru opakovanou, ale to je sporný jak mladé děti mohou být hrát tuto hru. To je FPS po tom všem. Hudba opravdu dělá vyvolává u vás pocit jako vy jste v děsivé kresbě, ale také stává se opakovaný.

Průměrná značka je čestný obchod od hry má cenu hraní a rozhodně mající cenu vidění, protože kresby jsou moc hezké. Ještě, hra potřebuje mnohem víc varianty. Doporučený pro obyčejné školní mládeže.

Práce ve vyhrají XP bez zvuku. Užívej DOSBOX pro plnou přehlídku.

Vydali: Animation Magic, Inc.