Flashback (CD)
Flashback (CD) - náhled

Následující 1992 vydání zpětného záběru: Pátrání po identitě, rok 1995 viděl vydání zvětšené CD verze uvádějící nový filmový s lepší hudb

...

Hunt for Red October, The Recenze

Po úspěchu 1984 Tom Clancy románu, filmové přizpůsobování bylo uvolněné v roce 1990 s mnoha slavnými herci s tím spojený: Sean Connery, Alec Baldwin, Scott Glenn, Sam Neill, James Earl Jones a Tim Curry, abychom jsme jmenovali alespoň někteří. Oni zřejmě měli vysoká očekávání. Dobré spiknutí, dobrý herec a dobrý trh jsou vždy záruka pro úspěch, následovaný videoherními přizpůsobováními filmu pro různé počítače a konzoly. Toto hra by neměl být zmatený se strategickou hrou stejného jména, které je založen na knize a je pár let starší.

V případě, že vy jste neznalý děj, Red říjen je nová sovět ponorka že náhle směřuje k USA, s oběma stranami tepáním to.

Jak v mnoha dalších hrách založených na filmech, spiknutí následuje obvyklý vzor her vykořisťování: "pojďme míchat něco společně rychlý a vydělává několik prachy použití populárního titulu." to všechno vypadá slibování na začátku, s hezky taženou ponorkou, ale jakmile bohatce ponorky, tak bude váš dojem z hry.

Úrovně následují filmové spiknutí. Přesněji, několik scény ve filmu jsou použité pro úrovně, které byly běžná věc v hrách založených na filmech zpět pak. Také, "úrovně" nebo "stupně" někdy také jsou krátké nebo jednoduchý a jsou jen tam zvýšit celkový počet úrovní. Například, první úroveň je jediná obrazovka; vy vidíte Jack Ryan pověšení z vrtulníku, a jednoduchý knoflíkový tisk oddělí jemu z lana. Cíl je přesně stisknout klávesu tak, aby Jack země blízko Američana ponorky - ne na ponorce, jak havárie zabije ho, ale ne příliš daleko, také.

Druhá úroveň je něco, co vy můžete ve skutečnosti hrát, ale vy stěží budete mít nějaké veselou zábavu. To je klasický postranní pohled na zanechal-tu - right akci, s vaší ponorkou projde různými podvodními jeskyněmi a vyhnout se řízeným střelám. Všechno vypadá velmi amatérský a je moc obtížný aby byl příjemný.

Ovládací prvky jsou klamavé kvůli setrvačnosti ponorky. Potom co vy uvolníte UP nebo DOWN knoflík, loď pomalu zastaví stoupání nebo sestupný namísto zastavení ihned. Toto význačný rys mohl by upravit simulační hru, ale v jednoduché počítačové hře takto to jen daří se znervózňujícímu. Jediný způsob jak tlouct stupeň je aby memoroval úroveň úplně a dařit se ovládat vaši ponorku téměř bezchybně. Stupeň je krátký, který je v pořádku rozvažování potíž. "šortky a příšerně tvrdý" není moc veselé zábavy, a to může dělat vás rozhněvaný, zvláště kdybys měl ve skutečnosti koupená hra.

Třetí úroveň je jednotlivá obrazovka, kde vy musíte ovládat mini - sub, jdete z vaší ponorky a pokusu o dok s Red říjnem. Čtvrtá úroveň je podobný druhý, s více nepřátelskými ponorkami, a pátá úroveň je střelecký souboj uvnitř ponorky použití kříže-vlasů. Já znám tyto střelecké souboj zvuky zajímavé, ale někdy vysoká očekávání jen vedou k větším zklamáním. Zvažujte sebe šťastný jestli vy dokonce dosáhnete čtvrté úrovně.

Atari a Amigaův verze mohou přesto být OK díky lepší grafice, ale tato konverze je sotva hratelný. Několik malé rysy jako hnací systém housenky pro Red říjen nedělá žádný rozdíl; hrajte tuto hru jen opravdu pokud potřebujete hrát každou hru ponorkynebo cokoli chudý a obtížný.

Vydali: Comix