Moorhuhn
Moorhuhn - náhled

Tato hra vznikla v malé programátorské skupině v Německu jako malá hříčka a byla vypuštěna jako freeware a kupodivu sklidila obrovský úspěch

...

Holiday Island Recenze

Příprava sebe pro cestu do nádherného tropického ostrova. Ale nejsi zde vychutnávat plavání, slunit se nebo sledovat hezké dívky v bikini, vaše práce je udělat toto málo ostrova každého ráje.Tam není žádná - ův kampaň ' v této hře, vy můžete hrát několik scénářů (s ne tak nezajímavý obsah) nebo začne nekonečnou hru (dobře, to má konec, to je kdy vy vyhrajete nebo ztratit :P). Tam je hodně variant si můžete vybrat jako potíž, ostrovní tvar, množství oponentů aby hráli proti a nějací dalších.

Kdy vy začnete tam jsou prázdný ostrov(s), rozhlédnout se kolem a vybrat si bod aby začal stavení. Každý kdo hrál nějaký /každý /žádný titul ze SimCity sérií budou mít žádný problém v nacházející cesty kolem.Tam jsou dvě skupiny ikon, stavebních ikon' a ' dalších ikon'. 12 jiné stavební ikony jsou dělené jejich záměrem, tak vy máte Houses, sporty, Shops, energii a další. Každý z těchto skupin má několik budov v tom které dá několik asi 60 budov v úhrnu. Každé stavení by to bylo drahý a profituje z, barvou linky který je kolem stavení vy můžete vidět které stavení se rentovat(zelené) a které není(červené).

Ne-stavební ikony jsou moc zajímavé, tam je finance, News a ikony sabotáže. Ve financích vy můžete si půjčit peníze (které měl bys vrátit co nejdříve), inzerovat váš obchod, podívej se na různé grafy o vašem postavení & postupu skrz hru. Zprávy dávají vám informaci o událostech které provede další hrající, vy můžete také koupit zvláštní stavení který jsou na aukci zde. Sabotáž obsahuje mnoho tvůrčích způsobů jak zasahovat do oponentův obchodu, úplatkový stavitelé aby zpomalili jejich práci, daný krysy v hotelu nebo hodit nějaké piraně do oponentův bazénu, volba je váš.

Grafika jsou hezká, nebudete zklamaný nebo udivený. Zvuky jsou ok, zřejmě každý stavení má své vlastní zvuk. Hudba je absolutně fantastický, přitažlivý nápěvy budou zůstávat ve vaší hlavě dokonce potom co vy vypnete hru.Toto hra je sooo návykový, dnes jsem řekl jsem byl si ' já chystám se hrát prázdninový Island pro 20 minuty a potom recenzovat to.a v příštím okamžiku to zatemnilo se v mé místnosti, pak já si uvědomuji, že já hrál pro pět hodin. A nyní my jsme přišli do jednoho & jediné vady této hry. Po tom několik hodin vzrušení hra jen stává se nudná. Kdy vy daříte se mít pravidelný peněžní tok v, tam není nic víc aby dělal, a skutečnost, že vy téměř máte všechny stavební dostupný na začátku nedělá to žádný lépe.

Jestli vy hledáte hru která bude držet vás připojili k monitoru po několik hodin a potom zapomenout na jestli pro asi rok, vy jste našli to.

Rok vydaní: 1996

Vydali: Sunflowers Interactive Entertainment Software