Stone Age
Stone Age - náhled

Kamenná doba je veselá zábava a vyzývavá hra hádanky. Vy ovládáte dinosaurus a vy musíte děláte ho dosáhnout východu každé jeskyně. Zvuky

...

Harrier Jump Jet Recenze

Proudové letadlo s kolmým startem pustošitele letové simulace vyvinuté MicroProse a uvolnil v roce 1992. To portrétuje R.A.F. GR7 a U.S. Námořní pěchoty AV-8B Harriers. Herní scénáře byly (pak) nastavit v budoucnu, ale již prošel dnes. Toto jsou Hongkong 1996, Falklands v roce 1997 a Nord Kapp Scandinavia 1998. Proudové letadlo s kolmým startem

pustošitele má slušnou a funkce grafiku. Koncepce pilotní kabiny je dobrý, se standardním HUD (pozorným displejem) a dvě obrazovky které zobrazí radar, zbraňové stanice, mapu a cílový pohled.Tam jsou nějaký vně názorů dostupných, cílový pohled, strana a záda názory a dokonce řízená střela ' následuje ' pohled. Nic více významu který dalších leteckých simulátorů by nenabízel tehdy. Jeden pohled který nemá zahrnutý je let pohledem. Hraní hry já cítím se jako, že MicroProse mohl by udělat více vyvíjení pokud jde o in - game volby a detail.

HUD Je informativní a vy dostanete většinu potřebovat informaci z toho. HUD Pohled může být změněná barva obeznámený se soupravou vaší vizuální chutí. Stinná stránka HUD je že to dává žádnému znamení pokud jde o to kde nepřátelské letectvo se nachází jestli to prošlo vámi. To je malé zklamání na začátku ale brzo vy najdete lepší způsoby cílení vašeho oponenta.

Tam jsou nastavení aby měnila realismus. A.I. země a vzdušný cíle mohou být nastavený na elitu, ale být varovaný, to je těžké postupovat skrz hru s tímto nastavením. Zbraňový realismus je hezký význačný rys.Jestli dát se do snadný, tam je 90% šance že vy zničíte cíl dokonce když vy jen střílíte ' velice blízko - ův v tom. Přistávací nastavení může také být stanovené ze snadné realistické.

Zvuk moudré není tam nic moc být nadšený o. Spouštěcí hudba je ohromný a dává vám velké očekávání. Úvěrová hudba je dobrá také zatímco herní obrazovka výběru má spíše otravnou a opakovanou hudbu. Pokud jde o hru sám, tam není žádnou hudbu! Jsem byl zklamaný v tomto, jak toto já věřím je co nastavuje to jistá in - game nálada.

Celkově, proudové letadlo s kolmým startem pustošitele je tak realistické jak oni se vrátili pár let. Hodně myšlenka šla do AV8B a hratelnost je dobrý, to bude držet vás rušný docela na chvíli předtím, než vy dostanete to pocit to je jen další letecký simulátor. V mém případu to je již část mé sbírky a jsem si jist, že tvrdí pilotové křesla již stahují to.

Neočekávejte počáteční film, tam není žádný.

Kdy hra je počatý nenechávejte herní běh skrz MicroProse titulní obrazovku.Tiskněte vaše tlačítko myši jakmile - ův MicroProse - ův titul přehlídky aby skákaly všechno až k menu. Jestliže ne, hra zmrazí a vy byste potřebovali aby spustili znovu hru.

Vydali: MicroProse Ltd.