Peppers Adventures in Time
Peppers Adventures in Time - náhled

Pepper Pumpernickel je mladý zpravodaj-v-tréninku (čte: nepřístojný, nosatý dítě) a pyšný majitel pitbull s Groucho Marxovými obočími. On

...

Guy Spy and the Crystals of Armageddon Recenze

Pamatovat si staré dobré časy kdy oni měli reklamy nějakých laserdisc her v časopisech. Klasika jako Dragons Lair a prostor eso ... *vzdychnutí* já jsem vždy chtěl hrát je pro grafiku byla tak ohromná kresba- podobný že vy si myslíte to byl interaktivní film (ve skutečnosti oni prodali je jako interaktivní filmy). Ale kdy já jsem dostal Dragons Lair pak musím vyznat že tam bylo jen zklamání. Jediné akce mohl bys ovlivňovat se stiskly joystickové knoflíky v pravý čas.

Jestli vy díváte se na Guy Spy, vy uvidíte že téměř vypadá to jako Dragons Lair nebo vesmírný Ace. Ale nyní to není vaše přítelkyně která je unesená.Zlý fašistické ' von Max ' téměř skončil jeho- denní stroj zkáz těchto by měl zabít lidskou rasu. Jediná věc on chybí jsou nějaké vzácné krystaly. Max samotný docela je velice vytížený tak on posílá jeho vojáky aby našli ty krystaly. Mít tolik nepřátel kolem byli zaznamenaný USA a oni rozhodnou se aktivovat našeho hrdinu Guy Spy potulovat se kolem planety a zastaví von Max skončit jeho zlé plány.

Akce začíná v podzemní dráze Berlína kde některý ze zlých chlapů střílet na chudý Guy kdo jen chce dostat jeho vlak. Po zabíjení je všechny Guy dostane se do jeho vlaku do Švýcarska kde on bere lanovku k dostat se na horu. Přímo po začínající vychutnávat pohled Guy dostává napadený znovu. Tentokrát to je nepřátelé kteří střílet na něj a hodit dynamit. Po všichni z nich jsou zabití, že vy uspějete k další úrovni .... a tak dále.

Grafika jsou fantastická - a jen vidění her dělá vy si myslíte že to bude jistě evergreen! Ale hrající hra ukazuje se být mučení. Ovládací prvky jsou nějak zaizolované. Váš znak pohybuje jak plynule jak on je pomalý. Vy budete potřebovat aby spustili znovu každou misi několik času k ukončení to protože vy zpackáte to stále znovu jen proto, že náš málo hrdiny nedělá to, co vy máte rád ho dělat. A dělat sebe laskavost a hru bez zvuku. Efekty jsou OK ale hudba zabije každý poslední nerv dokonce hluchý mezi námi.

Já osobně nemám rád tuto hru příliš mnoho i když já miluji vzhledy toho. Myslím si, že vývojáře by měli utratit nějaký další čas ve výrobě ovládací prvky řiditelný a možná hudba víc melodická. Grafika přinejmenším udělá to mající cenu zkoušení této hry sebe.

Tak to je bohužel jen 2 z 5 bodu pro tuto hru.

Vydali: ReadySoft Incorporated