KGB aka Conspiracy
KGB aka Conspiracy - náhled

KGB není moc slavná hra, ale to je docela neodolatelný a zajímavý nicméně. Příběh je stanovený několik dnů před zhroucením Sovětského sva

...

Guild of Thieves, The Recenze

Dobrodružství začíná v hlavní lodi zloděje. Vy jistě přeskočíte na přístavní hráz a začít průzkum rozpínavého venkova. Četné lokality v rozsahu od hradu jeskyni a z podrostu -opatřenému víkem vrcholu sněhu. Popisy, dokonce bez grafiky moc-pochválený na dalších formátech, jsou extrémně atmosféričtí; dokonce většina objektů samozřejmosti mají jejich vlastní charakteristiku. Zkoumání má nějaké moc realistické vlastnosti: jak vy putujete skrz hrad vy můžete běžet vaše prsty příležitostně podél klíčů klavíru nebo zkusit vaši zručnost v zalévání kulečníkových koulí. Zatímco grafika jsou jen posuvné screenshot, text popisuje to všechno, Magneitc Scrolls- ův týmoví spisovatelé jsou právě ti dobří.

Poklady jsou často docela snadný aby lokalizovaly ale obtížný aby sbíraly. A klenot pověšení ze stropu jeskyně se chystá spadnout do vroucí kaluže tekoucího písku; stříbrný pohár je nevhod umístěný v kleci divokého medvěda. Nedbající lupiči rychle ztroskotají! Na rozdíl od většiny textových dobrodružných her, vy obvykle budete mít duševní obraz celý scény, kvůli parserovu extrémnímu popisu.

Hádanky jsou často tuhé ale přinejmenším měly ctnost být logické. Dobrodružství je jistě přístupnější než pěšák který byl příležitostně otevřený pro zatížení nadměrného neznáma. V Guild to je někdy velice zřetelnost řešení což dělá problém obtížný. Zatímco oni jsou tvrdí, oni zdá se možná příliš tvrdý dokonce pro jisté kořenění dobrodruzi.

Parser je až magnetické Scrolls- ův obvykle vysoké standardy: stejně jako souvětí podřadné to přijímá FIND a PÁTRÁNÍ PO příkazech aby lokalizovaly objekty vy možná jste zapomenuli nebo bláhoví. Móda TO přikázat nechá vás odstěhovat se z jednoho umístění k dalšímu bez psaní ve všech směrech mezi. V praxi toto může být docela nebezpečný jak nemůžeš zastavit příkaz jednou vstoupil do a program pochoduje vy přímo do jakýkoliv překážek (například zavřeného zvedacího mostu) tam můžete překážet.

Celkově, jestli vy jste do zlodějů, opravdu, opravdu tvrdých hádanek a textu, toto je jedním z nejlepších!

Vydali: Rainbird Software