Dizzy - Fantasy World
Dizzy - Fantasy World - náhled

V světě fantazii závratné, vy docela zřejmě hrajete na část závratný, líbezné vejce a Prince Yolkfolk. V tomto, první ďábelské dosazení s

...

Barbarian II - Dungeons of Drax Recenze

Po grandiózním úspěchu herního Death meče, Epyx rozhodl se udělat pokračování. Zavěste na. Jak může barbar II být pokračování hra nazvaný Death meč? Jednoduchý. První hra původně byla nazývaná barbarem, to je jen PC verze která dostala jiné jméno ( neptá se, proč). PC verze barbara 2 bylo nazývané sekerou vzteku, ale oni odešli "barbara II" v hře od PC hráči nazvali herního barbara namísto Death meče.

Jako první já chci říct vám, že musíte užívat DOSBOX hrát hru a zpomalit to asi 500 cyklům (tlačící F11). Další vy dostanete se do jste vybrali grafický režim (já navrhuji EGA grafika, oni jsou nejlepší volba) a vybraný počasí nebo ne vy používáte ovládací páku. Teď hra bude naložená.

Po zachraňující princezně v první části, zlý Drax je zpět. Musíte zastavit ho znovu, ale tentokrát on nejen nechá tě vstoupit jeho hrad jako předtím. Tam bude hodně nepřátelská monstra na cestě. Vy dostanete se do hrát také jako princeznu (se spolehlivým mečem) nebo jak sekera houpací válečník. Ale musím vysvětlit jak pohybovat a bojovat. Měl bys pohybovat numerickou částí klávesnice, kde stlačením UP vy se pohnete kupředu, stlačením DOWN vy budete točit váš znak kolem. Držící SPACE a stlačení UP udělá znak skok vpřed (vy potřebujete aby přeskočili řeky a jámy) a jiný klíč vy tisknete při držícím SPACE bude vykonávat útok (také se zbraní nebo s botou - ano, vy dostanete se do kopat thosemonsters).

Vy budete potřebovat aby bojovali s vaším průchodem třemi úrovněmi ( Wastelands, Caverns a kobky), předtím než vy dosáhnete vnitřní svatyně Drax. Všechny tři úrovně jsou více nebo méně stejný; jediná skutečná změna je pozadí. Tam jsou hodně jiný a originální monstra (někdo musí měl podivné noční můry před projektováním je). Dobrá věc o nich je že tam je jiná cesta pro porážející každého monstra. Herní pozadí vypadá dobře na začátku (pustinách dostaly vulkány, řeky lávy, lidských hlav na sázkách...). Zlá věc je že oba monstra a pozadí brzo se stanou opakovaná. Každá úroveň je bludiště s 28 místnostmi které zabíjejí hru. Tam není žádný také zřejmý konec úrovně. Vy musíte se toulat do té doby, než vy rozumíte že vy jste skončili úroveň. Na cestě vy potřebujete aby sbírali dvě kouzelné věci z každé úrovně (bez nich vy nestojíte ducha šance na finální úrovni).

Dohromady, to je vyzývavá hra, kde vy dostanete se do bojovat mnoho nepřátel (třebaže oni jsou moc opakovaný). Vy také dostanete se do prozkoumat vnější svět (který ne tak docela je vzrušující). Hlavní myšlenka je dobrý. Představte si odvážný válečníka sám, vstup pustin a jeskyní naplněných zlými monstry. Bohužel, tam není dost varianty v hře a bludiště-design úrovní rozptýlí většinu hráčů. Ještě akce je tam a technická strana hry ( vzhledy toho a zvuk) jsou poněkud uspokojivý. To je hra jež by upadla do nižší kategorie průměrných počítačových her. To dá vám několik hodiny veselé zábavy, ale pak vy pravděpodobně vymažete to, za to, že je příliš opakované.

Vydali: Palace Software, LTD., Spotlight Software