Star Trek - 25th Anniversary
Star Trek - 25th Anniversary - náhled

Jestli je tam jedna konzistence mezi Star fanoušky cesty to je že budou platit absurdní peněžní obnosy pro nějaký /každý /žádný produkt d

...

Great Naval Battles - North Atlantic 1939-194 Recenze

Ohromné námořní bitvy Severního Atlantiku (GNB-NA) je stanovený během druhé světové války a pokrývá konvojové závazky mezi povrchovými lodními parky britského královského loďstva a německý Kreigsmarine. Vy ovládáte jeden z lodních parků ve všech jeho fasetách, z rozsáhlé strategie dolů k míření a pálení zbraní. Naštěstí pro nás většina většiny světského úkolu v GNB - NA může být zanechán počítači (jako míření z těch zbraní). GNB-NA výhradně se zaměřuje na velké hladinové lodi ve válce. Německý U - boats jsou nekontrolovatelný v hře a to je lítost. Ne že ponorky nemají roli aby hrála ale oni jsou ovládaní počítačem a vy jste obeznámení jen výsledků. Dokonce ne- všechny hladinové lodi byly zahrnuté z jednoho Britové nebo Němci. Němci zvláště mají horší polovinu. Mnoho z jejich motorových lodí není nikde v dohledu. Lodě Němci zajatý v jejich dobytí Evropy jsou také nikdy přidaní k vašemu úhrnu. Toto není dělaný z trucu nicméně. Počítače tehdy měly jen moc omezenou kapacitu paměti a tuhý rozhodnutí musela být udělaný.

Co zbude vám jak Němci je moc malé množství těžkých lodí a hrsti torpédoborců. S těmi omezené zdroje vy potřebujete vzít na sebe mocné královské loďstvo a klesnout tak mnoho lodí jak vy můžete. Jak vy pokusíte se o dělat tak vy uvidíte jen jaký druh nejisté mise to bylo. Plavba z Kiela Němců měli uklouznutí za britskou hlavní námořní základnu v Scapa Flow (na severní tipu Skotska) a minulých jejich hlídek kolem Islandu. Jen pak oni by dosáhli volné vody Atlantiku.

Jednou vaše lodě dosáhly Atlantiku jejich práce právě začíná. V průběhu hry vy dostanete zprávy o konvojových lokalitách a vy můžete pak poslat vaše taktické uskupení v honbě za těmi konvoji. Vaše lodě mohou cestovat moc rychlejších pak britských konvojů tak vy můžete chytit je slušně snadno (konvoje musely cestovat rychlostí jejich nejpomalejší lodi).

Bitva koná se na oddělovací úrovni. A tupý shora dolů pohled ukazuje vašim lodím a nepřátelské lodě které jsou viditelný pro vás. Žádné efektní grafika zde jen holé minimum, které vy potřebujete aby ovládali vaše lodě. Toto zanechává zpracovací moc hodně vypočítat všechny proměnné která jsou v simulaci. Větry, světlá úroveň, vzdálenost a déšť jsou jen několik málo mnoha proměnné vy musíte uspokojit s při bojující. Poškození může být opravený odstraněními následků poškozeními týmy. Kdy loď v ohni nebo beroucí vodu tyto týmy spěchá do scény a začít boj s ohněm a uzavíráním díry. Jestli levé neovládané ohně budou rozšiřovat a (zřejmě) vzít na moc vody a váš loď klesne nebo převrhnout. Dodá zbraně měly přesný rozsah a lodě vzít poškození specifické sekce tak poškození začne zmenšit lodě boj způsobilost i když to není právě klesnout. Jak je řeklo dříve mnoho z funkcí na palubě lodi může být ručně ovládaný nebo zanechaný počítači. To je nejlepší opustit všechno ale rozparcelování kursu a výběr vašich cílů až k počítači od to může zacházet s tím velmi dobře a to nechá vás volný pro nasměrovat průběh bitvy.

Já nejsem námořní stratég a nemohu komentovat na to, jak dobře bitvy představují delikátnosti skutečného námořního boje během druhé světové války. Má strategie byla jednoduchá ale efektivní. Vždy mít víc velkého lodí pak vašeho oponenta. Dokonce s takový nijaký strategický boj je veselá zábava. Manévrování aby dostalo vaše soustředěné útoky na vašeho oponenta a řízení vaši lodě dostanou na hřbet z ublížení cesty drží vás zabrali a bavilo. Tam je volba který počítá s bitvami k v reálném čase běžet k přidat to finální úroveň realismu. To bere přes hodinu přinejmenším dokončit jednotlivou bitvu jako toto.

Co já udělám slečnu v této hře na základě zvyku stavitel scénáře. Všechno vy dostanete je hrst scénářů v hře a kampani. To je dost, aby drželo kohokoliv pobavený po několik dnů ale tam není žádná volba aby dala celé německé loďstvo proti několik málo britských největších lodí nebo vezme na sebe jeden z těch německých těžkých křižníků s nějakými britskými torpédoborci. Zkrátka já jsem zmeškal stavitele scénáře. Ale toto není jediná chyba v hře bohužel. Jak možná, že bys byl usoudit z mé recenze k tomuto bodu já beru hru z Německé strany věcí. Toto není protože já jsem zanícený NAZI ohyb na znovu prožije slávy starý (nikoli ve skutečnosti). Hraní jak Britové je jen příliš přehrazený snadný. Němci mají příliš málo lodí aby byl skutečná hrozba a většina těch lodí jsou nižší než největší britské lodě. Na rozdíl od v skutečných životě Britech jen bojují jednu válku v této hře a to je proti Němci v Severním Atlantiku (ve WW2 tam byli také Středomoří proti Italům a Dálný východ proti Japonsku) tak vy bojujete všechny jejich shipswith nižší flotila. To dělá pro daleko víc zajímavé hry.

Navzdory jeho nedostatkům GNB-NA zůstává klasikou jeho věku. WWIIOVY lodní bojoví simulanti jsou v žádné malé zásobě ale málo jestli nějaké ozbrojené čet hratelnosti GNB - NA. Dokonce ne- jeho pokračování (čtyři úhrnem) odpovídala tomu, jsoucí spíše chudý dokonce když ne ve srovnání s jeho velký bratr. GNB-NA nebude vy užuž vaši židli po dobu několika hodin bez přestání ale to bude mít vás až do časných ranních hodin chtějící zničit to poslední konvoj před časem spánku.

Spokojené hraní.

O archivu, já jsem dodával vy s ne-záplatovaný ale prasklá verze hry od to je jediná já jsem dostal běh v DOSBOX. To je možné dostat záplatovanou verzi ale to ne - neběželo v DOSBOX a vnějšek to příliš rychle běží k tomu, být hratelný. Záplata není životní ale to dělá opravit nějaké herní problémy (jako vzdušné údery jsou provedené za rozsahem dovolil pro ty letadla). Jestli my vůbec kdy dostaneme záplatovanou verzi aby běžela v DOSBOX my postavíme to jeden.

Vydali: Strategic Simulations, Inc.