Pinball World
Pinball World - náhled

Toto je jedním z poslední ohromný Pinballs 21. století zábavou. Myšlenka protože to je jedinečný ve skutečnosti.

Poslední tivoli h

...

Bermuda Syndrome Recenze

Most hry mají sklon být inspirovaný předchozími tituly, a kdybys měly seznam každé hry venku, vy byste viděli, jak někteří inspirovali daleko víc než jiní. Bermudský syndrom, nicméně nekopíruje některý z velkých kluků jako zkáza nebo příkaz & vybojuje. Ach ne; místo toho, to šlo na jedinečnou hru nazvanou jiný svět (aka z tohoto světa), se špetkou Prince Persie hozené v.

Podobný jinému světu, Bermudský syndrom začíná s vámi bytost teleported k jiné dimenzi. Namísto končící na neúrodném skalnatém světě, nicméně vy havarujete vaše letadlo do bujné džungle naplněné dinosaury, tím náhodně šetřením princeznu z dost morbidního osudu. Z pak na vás pohybujete skrz džungli, kde téměř každá obrazovka je hádanka sám. Vy můžete skočit, lezete na, kachnu, hovor, užívat položky, výstřel, bodnutí, válíte - ze kterých všechny vy budete potřebovat aby dostali se do konce hry.

Bermudské syndrom není moc ochotný odpouštět, ačkoli. Udělejte špatné pohyb nebo špatné rozhodnutí a to je konec hry, a věří mě, vy budete uvidíte ty dva slova LOT tak chráníš často. To je opravdu případ pokusu a omylu, a zatímco nějaký zdravý rozum dostane vás skrz k další obrazovce, většinu té doby můžete narazit na situace kde chytré řešení nepracuje jednoduše protože vývojáři nikdy nemysleli na to. Ještě, to není docela tak špatný jak jiný svět, který nenechávejte vás chránit a kde umírání často vede k zklamání. Zatímco jiný svět může být klasika, čas přesunul na a být přinucený aby zopakoval stejný kousek 50 krát opravdu již není přijatelná (pokud vy nebudete vlastnit konzolu, zdá se, kde jistí vývojáři mají ještě odvahu k táhnout tento trik).

Grafika jsou také velké zlepšení.Žádná vektorová grafika zde, ale místo toho moc barevné horizonty ve vysokých rozlišení (dobře, 640x480, které bylo považované za - ův vysoké ' ve srovnání s VGA v době). Hra jen cítí právo a vytváří přesvědčivou atmosféru. Byl bych měl rád nějaký další okolní zvuk, ačkoli, přinést džungli více životu. Animace je hladký také a mohla připomene vám Prince Persie v době.

Bermudský syndrom dělá zaneřádit v určitých oblastech, ačkoli. Pro začátek, rozhraní není tak hladký jak mohlo by bylo. Dokonce i po hodině, já stále jsem držel náhodně střílení mou zbraň namísto použití položky. Také, svět sám ne- cítí jak skutečný jako jiného světa. Každá obrazovka představuje hádanku pro řešit, ale toto přijde na ceně od umělého tónu zastaví se vy z pocitu jak kdybys byl opravdu uvnitř a části obrovské džungle. Nějaké prázdné obrazovky s nic co dělat by mělo pomoct zde, namísto nacpávajícího jich plného dinosaurů a dalších překážek. Kvůli tomu to také vyvolává u vás pocit jako kdyby každou obrazovku je separátní izolované umístění; to by bylo chladný kdybys měl rolovací obrazovky namísto pevných horizontů.

Navzdory těmto trhlinám, to zůstává zábavnou hrou - to je barevná, veselá zábava, vyzývavý v době, a to je hezká alternativa komukoliv kdo vychutnává jiný svět. Pokračovat, zkusit to!

Toto hra je CD útržek BUT nic byl vynechaný. Filmy, hudba, a animace jsou všeho tam.

To je 16 bitová hra Windows což znamená to nebude pracovat ve Vistě 64. To dělá, nicméně pracovat ve Windows 3.1, 95, 98, ME, XP a Vista 32. Jinými slovy, každá další verze Windows.