Golden Axe
Golden Axe - náhled

Golden Axe je počítačová hra - arkáda vydaná v roce 1989 firmou Sega. Byla to první hra této série.

...

Global Domination Recenze

Global nadvláda je pěkný samo - vysvětlovací: Vy jste světový vůdce usilující o světovládě. Ve velkolepém projektu počítačové hry, toto obvykle zahrnuje válečnictví - - a toto hra není žádný jiný.

Na začátku můžete si vybrat silážovat vaše talenty proti až do čtyř dalších hráčů, buď počítače nebo člověka. Po dělání nějakých výběrů zahrnujících potíž a složitost, vy pustíte se do mapy světa ( standardu jsou jedni všichni bychom měli být obeznámen s). Mapa je rozdělený do provincií, s každou provincií danou městskou velikostí aby značila jeho taktickou hodnotu. Kdy vy poprvé vyrazíte, každý hráč dostane náhodnou směs provincií kolem světa z které začínají jeho/její vzestup moci. Po každém hráči dostane jejich provincie, zbytek jsou dát se do neutrální, dovolení vás rozsáhlé místnosti aby expandovala před nevyhnutelnými konflikty začnete.

Na začátku hry tam nejsou žádné armády na palubě, a každý hráč dostane kaluž bodů aby utratily. Pomocí tohoto začínajícího bazénu vy můžete začít stavení armáda použití výběru různých jednotek, z pěšího pluku a tanků letectvu.

Armády mohou obsahovat až do deseti druhů bojových jednotek: Pěší pluk; mobilní pěší pluk; vzdušný-mobilní pěší pluk; světlé a těžké pancíř (tanky); světlé a těžké dělostřelectvo; vzdušná obrana; bojový letoun; a bitevní letadlo. Každá jednotka má jiné síly a slabé stránky kdy postavený proti další jednotkový typ, tak struktura vaší armády bude mít tak moci účinku v konfliktu jak jeho velikost. Například, vzdušná-obranná jednotka je jen dobrá v zaútočení na letectvo, a nemá žádné obrany kdy napadený pěším plukem. Jednou armáda je postavená, vy můžete pak umístit to v nějakém /každém /žádném přátelském teritoriu a začít vaše invaze.

Na začátku vy můžete udělat jen jeden pohyb za otočení. Pro získat další pohyby, které vy potřebujete aby investovali do dopravy, která je zaplacená za z vašeho příjmu každého otočení. Pokud si přejete posunout se vodu musíte investovat do námořních doprav, které jsou drahé. Pro zlepšit váš příjem, který vy potřebujete aby vybojovali a držet provincie. Jakmile vy začnete tento proces, který to jde jako po másle. Se schopností šít připravenou postavenou armádu a potom rychle snížit to kdekoli vy potřebujete to, to zefektivní hodně šmelení normálně byste museli bys dělat v hře tohoto typu.

To je dobrá věc, protože tato hra má velký počet provincií vy potřebujete aby vybojovali aby jste mohli získat globální nadvládu. Tak co se stane kdy vaše armáda rozhoduje to chce vzít teritorium obsahující další armádu? Vy bojujete samozřejmě... v mrknutí oka většiny času. Boj jednoduše zahrnuje škubání vaši armádu (která je reprezentovaná kulkami) a padáním toho na nepřátelském území. Konflikt pak bude rozhodnutý na začátku vašeho dalšího otočení. Tam jsou také volby které bude vám dovolí sledovat bitvu výsledky obrazovku, která ukáže vám detailní srovnání útoků, a dokonce satelitní pohled na bojiště které dovoluje vy více přímého řízení. Já jsem byl našel satelitní výhled na to, být trochu obtížný použít, a v hře s tímto mnoha konfliktů, které inklinuje k zabořit hru docela trochu.

Z větší části, navzdory všem věcem vy můžete dělat, to je jednoduše složitější verze rizika. Vy hromadíte armády, vybojovat teritoria, a opakovat do té doby, než vy jste poslední národ postavení. Co je zájem o tuto hru je schopnost přidat složitost. Chcete více interakce mezi hráči? Zapněte diplomacii. Chcete nějakou nejasnou situaci, kde detaily nejsou plně známé o vašich- ův armádách oponentů nebo morálky? Zapněte špehování. Vy můžete přidělat informovaná taktická rozhodnutí beroucí v úvahu morálka vaší armády, a jak vaše armády stárnou, že oni rozrůstají se zastarávání (což znamená oni se stávají zastaralí.) já jsem našel v můj playthroughs že to byla zřídka záležitost, nicméně od vy můžete překonat nějakou /každou /žádnou překážku s více armádami.

Se schopností náhodně generovat mapy, a přizpůsobitelná složitost, vy jste si jistý, že najít typ hry vy chcete v tomto. To může být legrační playthrough s přáteli, a slušná výzva s AI převrátila. Já poradím škubání příručka a běh skrz výuku to nabízí jestli vy dostanete tuto hru, jak to pomůže vám dostat pevné uchopení ze všech ikon. S jeho neohrabaným rozhraním a zastaralou hrou, to je težké dostat počatý, ale vy můžete najít nějaký požitek zde. Já dám to 2 z 5.

Kompatibilita, kterou It běží jen pěkný na Dosbox 0.73. Rozmanitá také část konečné Wargame sbírky

Vydali: Impressions Games