Dyna Blaster
Dyna Blaster - náhled

Tato akční 2D pecka viděná z pohledu shora je remakem na legendárního Bombermana, který 'spatřil světlo světa' již v roce 1983.

...

Gemfire Recenze

Gemfire je strategická hra sada v světě fantazii Ishmeria, přátelský svět kde lidé, skřítci, skřítci a další kreatury žijí v klidu. Nebo přinejmenším jakmile to byl... Zlý mág užíval síly požární Dragon zničit mír a téměř zničil svět. To bylo jen skrz spojené síly šesti nejmocnějších průvodců , kteří zvíře bylo zastavené a uvězněné v klenotu, ale zlý mág obsadil prokletí na průvodcích chytání jich uvnitř šesti jiných šperků. Sedm šperků bylo vložen do koruny.

Teď zlý král Eselred chce použít dračí síly k jeho vlastním schématům. Jeho dceřiná princeznina Robyn dařila se uvolnit průvodce z jejich vězení, a to je nyní až do nich zastavit zlého krále. Tak příběh začíná.

Gemfire je pevná hra že oba vypadají a hry skvěle. Hra je typická strategická hra, kde cíl je aby porazil všechny regiony v žádném případě nessecary. Vy stanovíte poradce na začátku hry, a allthough poradce hodí se čas od času, to je nakonec na vás dělat vše, co potřebuje pro uspět. Vy bude také jste pomohli jedním ze šesti průvodců, a každý je jiný v obou síle a typu útoku.

Pokud jde o skutečné bitvy, KOEI udělaly hezký dodatek k tomuto hře. Vy ne déle musíte porazit všechny nepřátelské síly aby vyhrály bitvu, to je dost, aby zachytil nepřátelský základ. Toto znamená, že to je extrémně důležitý bránit, že vás zakládáte, a to je kde ploty hodit se. vojáci pěšího pluku mají schopnost postavit ploty aby zpomalily nepřítele (stavení plotů je obtížný, tak nevzdá se jestli váš voják neuspěje poprvé). Další hezká věc je že vy dostanete jiné prémie záviset na tom jak vy útočíte na nepřítele jednotka. Toto jde pro čelní, lemující a záď útoky, ale také pro vrhací zbraně.

Graficky tato hra je úžasný, a každá jednotka má jejich vlastní jedinečné bojující animace. Hudba je také moc půvabný. Gemfire je moc hezká hra která je snadná učit se / dozvědět se, ale tvrdý aby vyhrál. Doporučená komukoliv kdo takto žánrová kresba.

Hra podporuje určený pro více hráčů až do 4 hráčů.

Vydali: KOEI Co., Ltd.