Hammer Boy
Hammer Boy - náhled

Vy stillremember ty legrační staré hry, se žádným spiknutím, kde vy jednoduše jste chtěli nastavit vysoké skóre? Dobře kladivo Boy je hra

...

Games 92 - Espana, The Recenze

Úvod:

Toto hra je sportovní simulace která vezme vás do Barcelony, Španělska, v letech 1992 a dát vás do bot profesionálního atleta konkurenčního pro zlatou medaili v různých sportovních disciplínách. Tak, jestli jste si vůbec kdy jste snili stávající se mistrovským sportovcem (a já vím, že vy máte), stejně jako široce známý a respektovaný vítěz olympijské medaile, tady je vaše šance. Ty máš co to bere stát se legendou a vzít vaše místo v sportovní historii? Tam je jen jedna cesta abyste zjistili...

Základní informace:Hry ' 92 - Espana uvádí úžasně široký okruh různých sportovních událostí, přes 30 z nich úhrnem. Oni jsou rozdělení do 3 podkategorií: Dráha a pole (100m, 200m překážek, oštěpu, disku, hodu kladivem, a tak dále), boj (džudo, šerm, boxu, a tak dále) a nakonec, vodní sporty (všechny plovoucí styly a potápění). Toto hra také podporuje 5 rozdílný jazyky (anglický, francouzský, španělský, německý a Ital) a byl uvolněný na dalším platformách také (Atariovi, Amigaovi).

Hra:

Jako první vy dostanete se do vybrat si který národ bude vašeho atleta představovat. Jakmile vy děláte to, přípravy na olympiádu začnou. Váš úkol je aby vycvičil k dvanácti atletům a dostat je k vrcholu jejich formy tak mohli by udělat jejich nejlepší v hlavním události. Toto míní budete muset vést je skrz tělocvičnu praktikovat každý den, zatímco pečlivě monitorování jejich životní síly úrovně (oni nesmějí také unavit se). Jakmile vy děláte to, vy můžete praktikovat skutečné události vaše atlety mohou soutěžit vnebo vy můžete vstoupit do konkurence.

Grafika a zvuk:

Toto hra nevypadá ohromný, třebaže grafika jsou VGA. animace atleta je poněkud hrubý, zatímco užitečnost menu zůstává sporný. Vy projdete je kliknutím na obrázky a ikony, které mohou být moc matoucí. Mnoho objektů na menu jsou animované, ale jak jsem řekl, animace v této hře jsou jen ne můj typ. Zvuk je nic zvláštního, nudné téma a několik zvukových efektů. běžící nastavení.exe může si vybrat mezi PC tlampač, Adlib, Roland a Soundblaster.

Ovládací prvky:

běžící nastavení.exe soubor vy můžete také vybrat si zda vy budete užívat ovládací páku a klávesnici, myš a klávesnici nebo klávesnici jedinou.Já doporučuji, že vy vyhnete se - ův ' klávesnici jen ' ' volba protože to mohlo by udělat navigaci skrz menu ještě víc bolestivý. Jestliže ty někdy jste hráli sportovní simulace v kterém musely zmáčknout klávesu tak rychle jak vy můžete (držení rychlost) do vašich prstů krvácí a vaše klávesnice otáčí aby oprašovala, jen aby váš atlet aby vedl si lépe, pak vy budete vědět co aby očekávalo formthis hru. Základním způsobem, vše, co musíte udělat je opětovně a rytmicky stisknout kurzorové klávesy a jen příležitostně tiskový mezerník. Já opravdu ne- takto kontrolní metoda a upřímně myslím si, že lepší řešení by mělo byl představené.

Databáze:

Pravděpodobně jeden z nejlepších bodů této hry je to je obrovská databáze která uvádí kdejaké statistiky a informaci o olympiádě. To chce obalamutí olympiád ze starověkých času na 1992, stejně jako příběh o tom, jak různé sportovní události vyvinuly skrz tehdy. To také představuje extrémně důkladným statistikám a záznamům pro všechny události uváděly v hře, stejně jako Barcelonaovy mapy stadionu a lokalit. A hádá co, to také má podporu tiskárny integrované tak mohl bys tisknout celou zajímavou informaci.

Závěr a osobní názor:

Nechejte mě první dostaňte jeden věc přímou.Jestli chcete hrát dobrou sportovní simulační hru která uvádí široký okruh událostí, tam jsou jistě lepších voleb než hry ' 92. Ale to neznamená tuto hru nestojí za vaše pozornost. Naopak, to je moc zajímavá hra s některým z hezkých rysů jako velké množství událostí a důkladné databáze, ale s nějakými vážnými trhlinami jako grafika, řídicí systém a ne tak dobrá menu. Tak, já dám tomu pevný 3.

Vydali: Creative Materials