...

Amulets and Armor Recenze

"já mám práci pro vás, " deklaruje muže sezení vedle vás v hospodě.

"mě?" Vy řeknete.

"jste vy dobrodruh?"

prohlíží si jeho královské šatstvo vy reagujete, "ano..."

vaše první hledání začíná tímto diskuzí. Hlavní meno hry je velmi jednoduchý, vy máte seznam hráčů, a vy můžete buď vytvořit nový hráč, náklad, výmazová klávesanebo vystoupit hru. Vy můžete také nastavit heslo a vidět nějaké detaily o hráči (jako jsou atributy). Rozhraní matoucí nejdříve, ale vy zvyknete si na to velmi rychle díky žurnálu. Žurnál je seznam informací a všimne si, že vy sesbíral během vašich dobrodružství. Ovládací prvky jsou moc snadné, a vy můžete použít myš pro posun kolem hry (já navrhuji, aby, protože při použití klávesnice vy pohybujete spíše pomalu).

Hra zkouší být kombinace RPG a FPS hry. Zatímco ne hrající (dělající hledání) vy máte přístup k obchodu, bance, hostinci, a seznam hledání. Vy máte mnoho druhů hrdinů si můžete vybrat. A paladýn, mág, dokonce námořník, a mnohem víc.

Jakmile vy začnete hrát, vy budete moc zklamaní. Grafika jsou opravdu hrozná. Hra je opravdu veselá zábava, ale grafika se daří zničit velkou část z toho. Hra je 3D, ale všechny objekty a nepřátelé jsou 2D. To je těžké vidět položky na podlazenebo rozumět kde zeď útesu končí. Je tam mnoho stromů všude, které jednoduše budou blokovat vaši pohled tak dobře vaši cestu, a jsou moc frustrující.

Nepřátelé (skřítci, na první úrovni) vystřelí šípy, která může být snadno se vyhnula jestli viděná. Problém je, kdykoli vy dostanete blízko u jich (přinejmenším kdy oni jsou řazení bojovníci), jejich AI je jednoduše utéct a střílet šípy (z jejich zad...). Tam je hezké různé druhy zbraní, položek, dávek, a jídlo. Vy nemůžete nést příliš mnoho položek ve vašem batohu, jak to zpomalí vy. Vy musíte jíst a pít každý zatímco, jiný vy se stáváte slabší.

Zvuky a hudba jsou ok, ale někdy může být otravný.

Celkově, hra je opravdu příjemný, a s mnoha pátrání po, který vás vybrat si a můžete si vybrat váš vlastní způsob které aby hrál.Grafika jsou opravdu špatná, přinejmenším pro rok (1997), ale jestli vy můžete ovládat je, hra je opravdu ohromný. Já dám hru mnoho 3.

Vydali: United Software Artists