Archimedean Dynasty
Archimedean Dynasty - náhled

Archimedean dynastie byla jedna z těch her které, jako děcko, nemohl dostat dost . Churavé děje, volná-toulající se hra, a barevné znaky

...

Frogger (3D) Recenze

Frogger je nestydící se veselá zábava 1997 remake originální počítačové hry stejným jménem (které je k dispozici v jeho DOS formě právě tu na Abandonia!). V této hře, Frogger muset zachránit prohrané žáby skákáním na nich dříve běží . Přirozeně, Frogger musí vyhnout se různým překážkám, jako jsou auta, voda (od Frogger nemůže plavat - ne jako skutečná žáby), krokodýlí ústa, a další.

Třebaže originální Frogger úroveň je tu, remake přidává mnoho, mnohem víc dalších úrovní pro váš požitek. Tyto nové úrovně, pohodlně organizovaný do skupin nazvaných "světy", pošlou vám skrz zprůmyslněné vulkány, tmavé jeskyně, americká poušť, a dokonce mrak 9 (žádný vztah k mraku 9 golfové díře z 3 - D ultra Mini's golfu luxusního)! Všechny tyto úrovně mají jejich vlastní rizika, jako jsou hadi, letectvo, netopýři, a buvol. Oni všichni mají vzory k jejich akcím, tak placená pozornost jestli vy nechcete zemřít předčasně. Aby mohl pohybovat skrz svět, vy potřebujete aby dokončili všechny úrovně v tom svět jeden po druhém. To je možné odemknout další světy nálezem zlatými žábami, ale já říkám vám o těchto vzácných kreaturách později v této recenzi.

Navíc k novým úrovním, Frogger má nějaké zajímavé nové hru mechanismy: První, a nejjednodušší, je superhop, který nejen dovoluje vám skočit vyšší než obvyklý, ale také poskytuje vám malou bodovou prémii pokaždé když vy použijete to! Nicméně, to je mnohem pomalejší než Frogger- ovo tradiční skok, tak vy zabijete se nebo provozovaný v nesprávný čas jestli vy použijete to nadměrně.

Druhý nový hra mechanik je Frogger- ovo jazyk, který on může užívat aby jedl hmyz. Nějaké hmyz grant bodové prémie; jiní propůjčili čas moci-ups, jako jsou náboje firmy Winchester nebo extra-řečnost, zatímco jedny zvláštní (a tvrdá-ta - get) chyba poskytuje vám extra život! Poněkud spojený s hmyz je menší hra mechanik který dovoluje vám chránit náhodné, ne-vodní žáby aktivního kolem jistých úrovní. Na rozdíl od dalších žab, tyto vyžírky jedou přepravu kontejnerů kdy vyzvednutý, do té doby, než vy buď zemřete nebo zachráníte jeden z dalších žab, v takovém případě vy dostanete krásný podotýká prémii.

Třetí nový hra mechanik je vylepšený vyhodnocovací systém. Namísto určování vašeho skóre jen kolik času jste zanechaný, vy nyní také dostanete body pro jak daleko vy poskakujete v úrovni. Čím více vás poskakujete, čím více vás skórujete. Jak správně poukazoval na kritikem na MobyGames, toto může vést k podvádění, protože vy můžete jednoduše poskakovat tak rychle jak vy můžete mezi dvěma dlaždicemi a dostat tuny bodů. Toto, z mého pohledu, je jediná skutečná chyba ve Frogger.

Čtvrtý - a spíše menší - nová hra mechanik je schopnost kuňkat. Toto dovoluje vám lokalizovat žáby - zahrnující zlaté žáby - poblíž, které je zvláště užitečné v úrovních s omezenými viditelností nebo šílenými platformami.

Finální nový hra mechanik je zlaté žáby, které jen mohou být nalezené v jedné úrovni za svět. Kromě být v tvrdých-těch - reach místech, oni také nepočítají za pravidelné žáby - které střední doby nezastaví počítání dolů kdy vy zachrání jednoho. Nicméně, oni dobře mají cenu bolesti, protože oni mají dvojnásobný účel: oni odemknou nové světy, a oni slouží zvláštní funkci na konci hry.

Kromě nových hry mechanismů, Frogger také uvádí multi --hráčský závodní mód, který může být hraný buď lokálně v rozštěpeném-obrazovkovém módunebo přes LAN nebo internet přes IPX, TCP/IPnebo modem. Jednoduše dát, vy můžete proběhnout speciálně-navržené závodění úrovně z každé/ho z dostupných světů s až do čtyř přátel. V těchto úrovních, cíl je aby sbíral tak mnoho vlajek vaší barvy jak je to možné (vaše barva je stejný jak barva Frogger vy ovládáte). Od té doby, co já neměl kohokoliv s kým hrát určené pro více hráčů, já nemohu opravdu říct cokoli spolehlivý o tomto význačném rysu.

Dohromady, Frogger je moc urostlý remake originální počítačové hry, a to bude nosit na stůl hodiny a hodiny veselé zábavy.

Před spuštěním Frogger, vy budete potřebovat aby běželi VideoSetup.exe, který je herní grafická nastavení aplikace. Pro ty, kdo užívají 3D akcelerátor nebo grafická karta , která hra přijme, já doporučila, že vy vybere si "3D kartová" volba. Pro ty, kdo užívají Glide - compatible 3D akcelerátora nebo grafická karta, "plachtit" volbu je HIGHLY doporučený. Jestli nemáte grafickou kartu hru přijme, vy máte dvě volby: První je použít "ne 3D kartový" volba, které je doporučené pro ty jehož CPUS které nepodporují MMX technologii; druhý je "MMX" volba, které, za předpokladu, že vy jste ochotní přijmout abnormální jas na herních nabídkových obrazovkách, je doporučený pro ty, kdo mají CPU které podporuje MMX.

Vydali: Millennium Interactive Ltd.