SkyRoads Xmas Special
SkyRoads Xmas Special - náhled

V roce 1993 SkyRoads byl vypuštěný. Jeden rok po přijde následníka, SkyRoads Xmas! Téma hry je Vánoce a mnoho z jiných úrovní zobrazuje t

...

Forgotten Realms - Unlimited Adventures Recenze

Zapomenuté oblasti: Neomezený Adventures (aka FRUA nebo UA) je RPG editor fantazie založené na Pokročilých kobkách a Dragons (AD&D nebo D&D2) pravidla a nastaví ve Forgotten vesmíru oblastí.FRUA jde se zabudovaným scénářem, dědici útesu lebky, ale opravdu byl vytvořen aby vám dovolil konstruovat vaše vlastní dobrodružství podobná - ův Gold krabicovým ' hrám uvolněným SSI v minulosti. S integrovanou sadou nástrojů, vy můžete budovat vaše vlastní dobrodružství, vytvořit světy a příběhy pro další hráče aby prozkoumalinebo dokonce editovat zabudovanou jednotku vaší zálibě.

Dědici útesu lebky je zabudovaný scénář a nabízí malou chuť toho, co FRUA může nabízet z hlediska rovného designu a vyprávění příběhů. Vy začnete jak malá skupina dobrodruhů ve městě útesu lebky (tak pojmenovaný pro osudné útesy které obklopí živobytí nad městem) ty právě bezpečně doručilo karavan. Vy najdete spiknutí odhalení s padlý Roadwarden, toužící po moci šlechtici, a chybějící dědic spolu s neúprosnými monstry při každé příležitosti.

Navzdory dědicům útesu lebky, hlavní tah FRUA je v editoru.To dělá vskutku nabízí ' neomezená dobrodružství ' , ale tam jsou nějaká základní omezení. Jednotky (dobrodružství) vy vytvoříte může obsahovat až do 4 velkých pozemních map a 36 žaláře map. Každý je přizpůsobitelný s náhodnými setkáním zónami a náhodnými odpočívajícími událostmi. Toto se může zdát jako hodně. To je, ale v obrovských kampaních, můžete dosáhnout vašeho limitu, zvláště od map žaláře musí být rozštěpený mezi kobkami a městy. Ne všechny města musí být na mapě žaláře, nicméně. Pro chránit prostředky, tam je volba aby vyhotoví město být jen ostatní/závodní/informační centrum namísto integrálního zařízení spiknutí (tato také uklidňuje zátěž na hráče který jen potřebuje aby odpočíval, léčit, a chránit). Také, každá mapa je omezený na asi 8500 textové znak (dopisy) v maximu z 100 událostí. Jestli tato omezení drží vás zpět z vytvoření vašeho neomezeného dobrodružství, tam je ještě naděje! Utility existují to může růst vymezený prostor pro jisté herní elementy.

Krása editora leží v moci, kterou vy máte. V podstatě, vy jste pán žaláře a vy ovládáte kde strana jde, co oni musí dělat, a co odmění, že oni dostanou. Vy se můžete podělte o vaše scénáře online a zvednout ten, které jiní udělali také. A základní znalosti AD&D pravidel pomohou ohromně kvůli naprostému množství prostředků vy musíte konstruovat váš příběh. Toto znalost není požadavek, protože buď cesta to je veselá zábava aby hrála si editora. Je to velmi užitečný, ačkoli. Jistá charakteristika bojového systému a dovednostní užívání jsou skryté a jen bylo známý buď dobrým citem pro AD&D pravidla nebo dlouhá četba skrz spíše velkou příručku...

Nějaké rychlé rady:THAC0 míní ' Pro hitové obrněné vojsko třídní Zero', v podstatě představování, kromě jiného, skutečnost, že nízká třída obrněných jednotek je lepší, třídy válečníka ( bojovníka, tuláka, paladýn) může dostat 18(xx) síla kde 18(00) je nejvyšší, síla určuje rvačku hitratio a poškození, obratnost určuje řazený poměr úspěšnosti, jen lidský znaky mohou dostat se do max znaku rovného, těžký pancíř je špatný pro kouzla-uživatelé, nemanželský meče jsou ohromné proti obrům, držet osobu jen drží ' lidi, nulový hitpoints isunconscious, negativní hitpoints umírá ( ztratí 1 koňskou sílu za kolo), a -10 hitpoints je mrtvý ( obvaz v boji před tímto stane se).

Z hlediska grafiky, FRUA dělá dobře pro jeho čas. Bojový skřítek opravdu ukáže jejich věku a 3D pohledu je simplistní, ačkoli kde předloha je užívaná, vy můžete říkat že to je profesionál. Jen brouzdat skrz umělecké volby v editoru a vy uvidíte že tato hra přijde s AD&D- ovo silným pozadím v detailních portrétech. Jestli tyto ne upravit váš uživatelský scénář, pak vy můžete udělat nebo importovat vaše vlastní obrázky v editoru nebo s utilitami našly online. Uživatelské rozhraní je vždy prostá, nudná šeď.

Hudba ve FRUA je prakticky neexistující. Počáteční hudba je mezi mými favority všechnyher, ale jiný než že, tam není žádné hudba (ačkoli vy můžete hrát zvukový efekt tématu jak událost). Většina zvukových efektů jsou náhlé, hlasitý, a často otravný. Každý nepřítel umírá se stejným hlasitým stnem a každý krok v žaláři jde s ozvěnou a docela otravný thunk.

Většina hry je strnulý. Posun skrz města a kobky je nejsnadnější s kurzorovými klávesami a přímo strašný s myší. Nález vaše cesta kolem města může být právě tak tuhý jak v žaláři od není žádné mapy barvicí nebo štítku. Pozemní cestování je trochu lépe s myší, ale je dost nijaký (vy jen pohybovat malým kruhem kolem pěkná mapa). Z nějakého důvodu, břemeno je téměř skryté atribut (žádné vyprávění max vy můžete nést), ještě je moc důležitý. A nízké břemeno nechá tě pohybovat dále v kole a je těžké udržovat od stejně vysoké sázky je těžký (vděčně oni užívají platinu!). Jeden hezký dotek je vizuální podnět vašeho jména otočení purpurový jestli vy máte dost zkušenosti aby vycvičila k další úrovni, ale organizování vašeho stranického vybavení a nějaký další akce znamenat stálé kliknutí aby třídilo tam a zpět skrz různý status,vybavení, a hláskují obrazovky.Já buďte si vědomi ve fórech , která příkaz ' opraví ' v menu táboření chrání vás tento problém při odpočívající a licí hojení hláskují.

Celkem, zapomenuté oblasti: Neomezený Adventures je detailní volební tvůrce který nechá tě vyjádřit vaši tvořivost designu. Trhliny, které to neudělá - nezadržují požitek který můžete mít při hraní velmi dobře udělaného scénáře. Vypněte zvuk jestli vy musíte, ale zkusíte to jestli myslíte si, že vy máte schopnost byla pánem žaláře.

Část kobek & Dragons her sérií

Vydali: MicroMagic, Inc.