Bruce Lee
Bruce Lee - náhled

Jsem přesvědčen, že každý čte tuto recenzi již slyšela o Bruce Leeovi. To je jméno který je obvykle spojené s filmy bojového umění nebo j

...

Football Manager 3 Recenze

To je poslední z vysoce nedoceněných fotbalových manažerských sérií udělaných návykových. To začalo již v roce 1983 na platformě spektra a fotbalový manažer 3 bylo zveřejněné přesně deset let po první. To není jejich nejlepší, ale to dává fanoušky manažerských her dobrá šance na to pamatovat si jak to všechno zahájené. Bohužel, fotbalový manažer 3 dává nás myšlenka , která hra byla umístěná na police příliš brzy protože to není tak leštěná jak jeho předchůdce, fotbalový manažer 2.

Hra začíná volbou ligy, kterou vy chcete hrát v: Angličtina nebo skotská. Poté co vy jste udělali vaše rozhodnutí, vy musíte si vybrat jestli chcete přední League, dělení One, dva nebo Three.

Po celých počátečních volbách byly udělaný, vy začnete hru v kanceláři z kterou vy jste v celkové kontrole nad evething to pokračuje v hře, v rozsahu od účtů týmovému tréninku a personálu. K tomu, aby udělal váš tým lépe, budete muset koupit nové hráče, a toto může být udělaný použitím telefonu. Vy můžete také zapnout váš virtuální stolní počítač a vidět jaké hry, které vy máte dojíždějící další několik týdnů, a vy můžete také hrát hru a sledovat akci rozvinout se před vašimi očima! Brilantní!

Sekvence utkání ve fotbalovém manažeru 3 se skládá z obdélníku zabírající poloviny obrazovky, (se žádným středním kruhem nebo trestem-boxem) a hráči které jsou dokonce menší než ti ve FM1. Jeden věci, které nastaví tento hru kromě dalších manažerů je vynikající instruující metoda. Vy můžete cvičit každého hráče individuálně s propracovanými taktikami a ve vztahu k tvoření vaší linky nahoru.

Jestli vy otrávený z hry mistrovského manažera, pak to je hra aby zkusila.

Toto hra bude pracovat s Windows XP, ale hrát si s pravými barvami a se zvukem (nějaký pouhý "pípání") budete muset užívat DOSBOX

Vydali: Addictive