Monty Pythons Flying Circus
Monty Pythons Flying Circus - náhled

A právě teď, pro něco úplně jiného... modřín. Och ne, já mám na mysli Monty Pythons létající cirkus. V této hře, vy jste bláznivější. Věc

...

Fish! Recenze

V roce 1983, v Anglii, Anitě Sinclair, Ken Gordon, a Hugo Steers se shromáždil ustavit obchodní společnost pojmenovanou magnetický Scrolls. Jejich účel byl vytvořit interaktivní textové dobrodružné hry. Tehdy, tam byla velká poptávka po takových hrách na existujícím 8 - a 16 - bitové platformy, a magnetický Scrolls, jsoucí anglická společnost, ihned měla výhodu v britské trh. Dobře, kdokoliv si který přeje více vědět o magnetické Scrolls nebude nemá žádný problém v nálezu informaci o tom, tak pojďme mluvit o hře my jsme přítomen zde.

Ryba! byl jedním z posledních her označených jako "tradiční" být uvolněný společností v roce 1988. Zatím, první grafický bodový-a-kliknutí dobrodružství byla objevující se, a klasické textové dobrodružné hry začínaly ztratí popularitu. A toto herní spiknutí je trochu nereálnýnebo ne tak docela, s výjimkou hlavní charakteristiky je a... dobře, kdybys byl myšlení, "ryba, " vy jste dostali to. Dovolte mi připomenout vám , které toto "ryba" není stejná jiná ryba, protože on je také "agent 10, " jeden z nejlepších agentů v ultra-tajemství vládní organizace - tak tajemství které nikdo ne- vůbec kdy slyšel o tom. Ale, vy ptáte se mě, "jak může rybu být tajný agent?" dobře, vy víte, že, díky nějaké nedávné a docela inovativní technologii, to je možné dělat něco nazvalo "osnovu." nyní vy zeptáte se, "co hernajs je osnova?" ne, to není jeden z těch vesmírných skoků udělaných futuristickými kosmickými loděmi jako Enterprise; to není nic než zvláštní technika která dovoluje náš hrdina - že málo ryby uvnitř ta rybí mísa - uchopit "hostitele." jako součást toho proces, tam je nějaký druh "mysli-směsi, " ve kterém nejsilnější mysl ( ryba mysl, samozřejmě) bude ovládat hostitelské tělo.

Ale, co je tento organizační účel? Dobře, jako u všeho informovaného - a pravděpodobně neznáma - vesmíru, ze skutečného života čisté fantazii, tam jsou vždy dvěma stranám: "dobrý" strana a "špatný" jeden. Tyto zlí bastardové vždy najdou si cestu k přinést zlo na světě. Nepřítel tohoto příběhu jsou nazvané "Seven smrtelné ploutve, " a oni osnují aby vyhladili všechny mořský život - něco , že dobří chlapci nemohou nechat stát se. Za odměnu pro zastavení jejich zlých plánů, náš málo hrdiny chce nic víc než strávit zaslouženou dovolenou uvnitř jeho málo ryby mísy, dobře krmený a s nic jiného dělat.

Toto hra, jako já předtím jsem zmínil se o, je textové dobrodružství. Nicméně, to má několik obrázky aby nastavily pravou náladu, ale oni neměnit moc. Tyto grafika má spoustu barev - 16 z nich, ve skutečnosti, v době, kdy většina vývojářů stále užívali 4 základní barvy CGA. O zvukový, vše, co mohu říct je že já ne - jsem neslyšel věc. Příkazový interpret je docela dobré, jak to může poznat věty s několika slov. Toto může být buď silná nebo slabina, protože, třebaže hra může poznat nějaká souvětí podřadná, já jsem nenašel jeho slovník komplexní dost - například, na začátku hry, naše malá ryba plave obráceně. Pro dělat ho plavat jako on přepokládá se, vy musíte vstoupit do pravého příkazu ("obrátit" a ne "otáčecí horní část nahoru" nebo něco takového). Pro ty, kdo najdou sebe pozastavili se nad nějaká část hry, my jsme zahrnuli rekapitulaci, ale prosí skončit hru bez konzultování toho, jinak vy ztratíte celou veselou zábavu tuto hru musí nabízet.

Dohromady, to je jeden z těch her které dobrodružných fanoušků budou chtít vyzkoušet. Hráči kteří dávají přednost bodový-a-kliknutí hry nebo kdo je jednoduše příliš líný aby vepsal do příkazů jsou doporučení aby vyhnuli se tomu hru. K celý jiné, já doporučuji vy vyzkoušíte to!

Pro běžet tuto hru v DOS, vy potřebujete tlumočníka. Toto tlumočník je obsažený v herním archivu; to je spustitelný soubor magnetický.exe. Pro provozovat hru, po připevnění složky kde hra nachází se v DOSBOX, jen napíše nařízenou magnetickou rybu.časopisnebo typ příkaz v "běhu..." dialog ze startovní nabídky Windows.

Vydali: Magnetic Scrolls