Skull & Crossbones - náhled

Haaarrr!!!

Piráti jsou tu, připravený sbírat poklad a zničit někdo a cokoli co státy v jejich cestě.

Bojujte s vaším průcho

...

Final Frontier Recenze

Hloupí lidé - jak v téměř každém postapocalyptic hře/knize/filmu - zničil celou zemi planety. Tentokrát oni jen ne- nukleární bomba to s nějakým těžkým pumami - tímto časem, který oni udělali sebe nějaký druh viru který byl schopný dělání ne-zhoustnutí cukru ale bohužel transformoval celou spodní polovinu potravního řetězu k ne-nutritionalnourishment. Smutný ale pravda. Dobře oni ne - zemřeli hlad - jak my všichni víme lidskou rasu - oni začali ohromnou válku. To je jak to skončilo. Ó! ne, to ne - nekončilo úplně! Tam byly části a mnoho robotů levých z války. Roboty který byl schopné produkovat nové roboty a sbírání prostředků a, vlastně, ty roboty byly postavené aby bojovaly.(já nyní opustím pryč část ' s vámi jsou vybraný jeden... blabla' to ne- opravdu se hodit příliš dobře do hry - číst příručku pro kompletní příběh.)

nyní zde to máte všechno sám s vaším ' robotickým městem ' v malé zóně na obrovském kontinentu. Pro vyhrát hru musíte porazit všechny nepřátelská robotická města v každé zóně. Když jsem poprvé viděl tuto hru (ne ne v roce 1987 - v roce 2006 ve skutečnosti) já jsem byl docela jistý že to by jsem byl cenný ne víc než 1 bod. Pak Kosta dal mi příručku a nyní já jsem opravdu popouzet k dát tomuto hře 4 body hodnocení. Nejvýznamnější věc je že finální hranice je hra z 1987 ale to je v realtime! Pravděpodobně jeden z prvních RTS ve světě POČÍTAČOVÉ HRY? Kdo ví?

Ale nyní pojďme nastartovat na to, jak hra pracuje. Pro moc detailní pohled se podívejte prosím do příručky, pro rychlý začátek čtete dál.Vy jste vypnutí nejlepší kdy vy začnete hru s ' hranicí.exe na mou věru ! který bude změní standardní CGA mód k EGA což znamená více barev v hlavním obrazovce. ( další obrazovky stále jsou cga, ale koho to zajímá? To je hra která spočítat ne grafiku, přímo?) Fisr věc vy vidíte je přehledová mapa aktuální zóny vy bojujete v. Užívej kurzorové klíče k pohybovat ručičkou a mezerník aby klikl. Na tom mapě, kterou vy vidíte kolo a šikmé body. Kulaté body jsou přátelské jednotky a jiní jsou nepřátelé. Cíl v každé zóně je aby zničil nepřátelské robotické město. Kdy vy zvětšíte do mapy kliknutím někde blízko prvního viditelného kulatého bodu vy uvidíte náměstí. To je vaše robotické město. Klikněte na, že to pohybovat tím. Kdy vy přiblížíte se nepřítele on bude střílet vás. Vždy vypínač zpět k přehledu mapě vidí jak mnoho energie a štíty vy jste odešli. Pro uskočit boj vy potřebujete aby budovali vaše vlastní bojové roboty. Vy začnete produkci v přehledovém okně kliknutím spodní část pravá ikona - továrna. Tam může si vybrat uspořádání a zbraně jednotky. Jednou nový robot je postavený vy můžete pohybovat to právě jako vy pohybujete vaším robotickým městem. Vy jednotky zaútočí na nepřítele automaticky při být v rozsahu. Nějaká další pozoruhodná věc ve finální hranici je že můžete dokonce vzkřísit mrtvé roboty. Jednoduše budovat dělnický bot a pohybovat to do mrtvé jednotky. Budujte nějaké skauty a warbots aswell potulovat se kolem mapy aby lokalizovala nepřátelské robotické město. Při mít větší armádu zničit to. Jednou zóna je volný pohyb k další a všechno začíná znovu.

Hra je docela neznámý z důvodů nemohu opravdu vysvětlit. Možná lidi nebyli připravení na RTS v roce 1987? Já mohu jen radu, kterou vy nespěchej aby vyzkoušeli jak finální hranice pracuje. Má to cenu pravděpodobně nějaké zkoušení.

Vydali: Mirrorsoft