Wolfenstein 3D
Wolfenstein 3D - náhled

Wolfeinstein 3D je jedna z prvních známějších 3D akčních her z "vlastního pohledu", která se dostala do povědomí hráčů.

...

F29 Retaliator Recenze

F29 Retaliator je jedním z Ocean- ovo moderních leteckých simulátorů. Vy můžete letět s F - 22 nebo F - 29 bojovník proti ruským MIG-29 bojovníkům nebo SU-27 pumoví útočníci.Hra má tři režimy - - ův cvičný ' mód nazvaný Zulu výstraha, kde vaše poslání je sestřelit mnoho nepřátelských bojovníků s neomezeným střelivem; misijní řídicí režim, který je v podstatě volební mód; a směřovat do hlavního módu, který je jeden proti jeden určený pro více hráčů bojovat o sériovou síť.

V misijním řídicím režimu, vy můžete vydělávat propagace, medaile, a body, sestřelením nepřátelskými bojovníky, bombardovacími cíli, a dokončení misí.Nicméně, nejste - li 1. nadporučík (může si vybrat vaši hodnost na začátku hry), budete mít omezené střelivo, které může být nastavené na - ův vybrat - ův menu vyzbrojení. Tam jsou čtyři kampaně, každá sada v jiných lokalitách: Arizona - based výcvikový rozsah, Tichý oceán, Střední východ a Evropa. Ale dát si pozor: jestli vy zabijete se, jste zachytili, rozmlácenýnebo minete na misi, váš soubor služby ( profilu) bude ukončený.

Za letu herní motor je velmi dobře udělaný. Ve vašem bojovníkově kokpitu vy máte mnoho ovládacích prvků, z vybrání zbraní aktivaci/dezaktivující vašich ECM (Electronic prostředků obran). Nicméně, jestli vy jste zasažení, nějaký ovládací prvky jistě bude poškozené. Toto je ukázané indikátory ve vašem kokpitu. Rozdíly mezi každou zbraní a význam systémů ve vašem kokpitu jsou uvedený v mé dokumentaci.

Hudba hry je dobře udělaný a to upravuje hru. Každý za letu účinek má hlasy. Uslyšíte kdy nepřítel je cílení vy, kdy můžete střílet vaše Backwinder raketynebo kdy je čas vyhodit.

Jediná stinná stránka této hry je to, že letectvo nemůže být vyhozený do vzduchu, a jen narážením do země mohou oni budou zničený. Nicméně, jestli vy ztratíte vaše životní systémy, vy jste si jistý, že být dole!

Jestli chcete hrát určený pro více hráčů online, kontrolovat dokumentaci. Já silně doporučuji toto pro každého aby vyzkoušel. Má to cenu opravdu to.

Optimální nastavení

cykluje: 3000+ - hra pracuje dobře bez ohledu na množství cyklů užívaly.