Outer Ridge
Outer Ridge - náhled

Asteroids byl jednoduchá hra s jednoduchým konceptem: létejte kolem vesmíru střílejících asteroidů bez stávejte se hit. Jeho úspěch vedl

...

Enchanter Recenze

Kouzelník je další textové dobrodružství pány interaktivní fikce, Infocom. Hra sám se uskutečňuje ve světě Zork, ale to je víc vážné. Zlý warlock nazvaný kril chce zničit váš svět, a kruh vybral si vy, mladý a nezkušený kouzelník, porazit ho a plnit proroctví. Tak...

Kruh zvedne se a přednese melodicky bohatě tkané kouzlo, jehož mnoho struktur napustí malou, ztemnělou komoru s teplem a nadějí. Tam je nárůst moci; vy jste poslaní.

Jestli vy jste hráli každý z Infocom- ovo prací předtím, pak nebudete překvapený aby viděly zdravý-psaný příběh, moc inteligentní parser, a svět který kreslí vás v po několika minutách. Tam není nic co být řečený o grafice, kromě ten, který vy vidíte předtím než vy při čtení, a tyto jsou úžasní. Tam není žádný zvuk také, kromě co vy slyšíte jak příběh se rozvine.

Cesta, který vy jednáte je úplně stejná jak v jiném interaktivní fikci: vy jednoduše typ v slovesu, a jméno objektu, který vy přejete si aby působili společně, i.e. "dívá se hrad".Nicméně, jak kouzelník vy budete potřebovat použít váš svazek kouzel aby řešila problémy. Ujistěte se, že číst váš hláskovat knihu předtím, než půjdete na vaší cestě, a nezapomeň aby učila se / dozvěděla se kouzlo předtím než vy použijete to. Během vašeho hledání vy se setkáte s mnoha magických svitků, které zmizí potom co vy máte jste užívali je; to je obeznámený s užívat "kopie Pro hláskovat knihu" hláskuje na ně, držet je pro budoucí použití, jak budete potřebovat jistá kouzla často. Jeden věci, které já jsem byl našel otravný je že vy potřebujete aby jedli, pít a spát čas od času, dokonce jestliže nemůžete vidět cokoli jedlé a tam jsou tmavé stíny schovávající se kolem; tak vzít všechno pohyblivý, hledá všude, a zkusí všechno. Naštěstí, kruh Enchanters vzkřísí vy několikrát, předtím než vy nakonec projdete.

Hra sám není neuvěřitelně tvrdý, tak dokonce ti nový pro interaktivní fikce může zkusí to, zvláště od vy můžete chránit a obnovit. Není tam nic zvláštní vy potřebujete aby spustili to kromě DOSBOX. Kvůli žízni-a- význačnému rysu hladu, já dám to 4, ale já silně doporučuji to komukoliv kdo rád číst moc dobré příběhy.

Rok vydaní: 1983

Vydali: Infocom