Fallout
Fallout - náhled

Legendární Fallout nesmí chybět ani na oldgame.cz, bohužel jen jako demoverze. Hra byla vydáná v roce 1997 a stala se legendou a je množství

...

EcoQuest 2 - Lost Secret of the Rainforest Recenze

Po uvolnění EcoQuest: Pátrání po Cetusovi v roce 1991, Sierra navázal toto jasné, legrační pokračování.

V EcoQuest 2: Ztracený Secret deštného lesa, vy hrajete mladého Adama Greenea kdo, s jeho otcovským Noe, ekoložka, přijede do třetí-světové země studovat deštný les. Po stávající se oddělený od jeho otcovských Adama podniků sám do deštného lesa, objevit tajemství záhadného Forest Hearta, najít ztracené město Gold a pokusit se o pomáhat ohroženým lidem háje.

Hra je cílený většinou v mladším konci trhu, ale dospělí také vychutnávat bujnou grafiku a zajímavou informaci o nauce o životním prostředí a deštné lesy odhalený váš e - corder. Hra zdá se trochu nudný nejdříve, s trochu příliš moc pozvedne zpětné šlehnutí, ale kdy Adam dosahuje deštný les a leze na obrovský strom udušený v exotických květinách, ptácích a kreaturách, to stává se spíše veselou zábavou... jako tropická verze dalekých stromových sérií Enidin Blyton.

Pokud se vám líbí bloudění kolem bujné lesy a ovlivňující se s malinkým zvířetem, a vykonávání hrdinských činů zatímco, co bylo představené s vzdělávací tit - bits po cestě, stejně jako já, pak vy budete vychutnávat tuto hru. Nicméně, jestli vy dáváte přednost vaší akci aby přišla rychlý a vzteklý, pak toto jemný, přemýšlivý hra nemusel by odvolat se. Ale vy dostanete se do hrát si s e - corder.Pomocí Windows 98 a DOSBOX, já jsem dostal - ův vaše hardware není Initialised - ův zpráva o chybě na začátku hry. Já jsem zkoušel otevření hra v čistý DOS ale dostala stejnou zprávu.Já jsem šel zpět k nám DOSBOX, ale tentokrát kdy chybová obrazovka zdála se, já klikl ' Esc ' a obrazovka zavřela a herní úvod začal. Mimochodem, hudební a zvukové efekty přešly k pracovat dobře. Nicméně, upozornění pro ty použití Windows XP: Já jsem byl našel tuto zprávu na dalším abandonware hrách místě: A zpomalení užitkový *musí* bylo užíván pro provozovat hru - - jinak vy dostanete vadný "888.kamarád nenalezený" chyba.

Část EcoQuest Series

části Sierra Discoverů sérií

Vydali: Sierra On-Line, Inc.