Vigilance on Talos V
Vigilance on Talos V - náhled

V bdělosti Na Talos V, vy jste námezdní Killian Jaradd. Váš dceřiný Colesce byl unesený zlým cizím závodem Xenosa. Vaše hledání vezme vás

...

Eagle Eye Mysteries Recenze

Mystéria orlího zraku je jednoduchá tajemná hra v kterém vás prosíte objevit důvody pro cizí výskyty kolem města. Vy hrajete roli člena detektivní kanceláře orlího zraku, a vy jste nápomocen klubovými dvěma dalšími členy, dvojčata Jesse a James. Místní obyvatelé přijdou k Vám požadování pomoci ve vyřešení těchto cizích událostech dějící se.

To je jednoduchá bodová-a-kliknutí hra udělaný pro mladší publikum. Hra není všechen ten tvrdý jestli vy vezmete nějaký čas přemýšlet věci skrz. Každá osoba vy setkáte se v hře má hlasy herce, který je docela zajímavý pro mladší děti, jak to pomáhá držet jejich zájem lépe než muset číst všechno. Grafika vypadá jako, že oni přijdou přímo ven z dětí knihy komiksů, s jasnými, radostnými barvami. Protože hra byla vytvořená pro mladší publikum, vše, co potřebuje pro zkoumat a každý člověk vy potřebujete aby mluvili s jste zvýraznění. Ovládací prvky jsou jednoduché: vy kliknete na věci, které vy chcete dívat se na a lidi, které vy chcete mluvit s. Jestli chcete podívat se na vaše poznámky nebo pokusit se o vyřešit případ, kliknout na ručního počítač vašeho asistenta nosí, a jestli chcete směřujete do dalšího umístění, kliknout na vaše boty asistenta. Můžete si vybrat mezi Jessou a James jak váš asistent kdy vy začnete hru, ale toto nemá žádný účinek na hře jiné než dávající vašemu asistentovi jiný hlas.

Je tam mnoho jiných záhad pro řešit v hře, a kdy vy kompletní jeden "kniha" mystéria, další kniha stává se dostupná. Bohužel, různý "knihy" mystéria jsou jen tvrdší verze jednoho v první knize, s pár nových mystéria hozených v příležitostně. Vždy, když vy otevřete hru, vy jste požádaní, aby vybrali ušetřený-herní profil, který sleduje váš individuální postup a automaticky šetří hru na konci každé záhady. Každý profil je separátní, tak jedna osoba nemůže náhodně uložit přes někdo jiný.

Kdy vy pokusíte se o řešit případ, vy dostanete seznam ze všech nápověd vy jste objevili a jste požádaní, aby vybrali určitý počet nápověd jak nejdůležitější. Po vybrání nápověd, jestli vy jste správní, vy jste pak požádaní, aby vybrali viníka. Jestli vy jste správní znovu, vy řešíte záhadu a může přecházet k další, zatímco jestli nemáte pravdu, vy musíte zkusit znovu. Je nemožné ve skutečnosti ztratit hru, jak vy můžete vždy zopakovat záhadu. Kompletní seznam mystéria je docela dlouhý, může trvat dlouho aby dokončil, a se může zdát opakovaný, protože mnoho z tvrdších mystéria je opakování snadných mystéria s jinými viníky a menšími nápovědami.

Na závěr, to je ohromné hry pro mladé děti, stejně jako ti kdo se zajímá o řešení mystéria. Bohužel, hádanky jsou spíše jednoduché pro dospělé, a mohli by pravděpodobně větřík skrz hru s málo úsilí. Hlasové jednání je dobře vykonaný, a kdokoliv může snadno skočit právo v a hře.

Vydali: Stormfront Studios