Amazon
Amazon - náhled

If jméno jako je Michael Crichton zdá se na začátku interaktivního dobrodružství, to musí kandidovat za něco. OK, v době, kdy já první js

...

Dweep Gold Recenze

Někdy vy narazíte na klenot hry kterou vy jen nemůžete pomáhat ale milovat. Dweep Gold je jeden takový malý poklad s leštěnou hrou, grafikou a zvukem který dává součet rekreační zkušenost.

Dweep je rozkošný, chlupatý, doufající kreatura který potřebuje vás, abyste pomohli mu bezpečně dosáhnout jeho dětí. Protože Dweep - - as instrukce pokračují v napínání- - nemá žádný způsob jak chránit sebe, vy budete potřeba použít vaše smysly aby pomohly mu projít všechny překážky nezraněné.

Za tímto účelem, vy máte arzenál zrcadel, kladiv, fanoušků a dalších položek, které- -jednou zvedly od Dweep - - can být použitý na nějaké /každé /žádné umístění na rovinu jasné bezpečné cestě pro vlasatého hrdinu. Celá hra je postavený na několik objektů které ovlivňovat se v specifických cestách. Například, bomba má své pojistku osvětlenou laserovou paprskem nebo svítilnou, může být vytáhne vědrem vody, a kdy to exploduje, to ničí blízké objekty a sady mimo další bomby. Pravidla jsou snadno memorovaná a popsaný v detailu v instrukcích a in - game radech, a jsou rozmanití dost, aby počítali s mnoha jedinečných úrovní. Zatímco individuální mapy nenabízejí hodně opakování, tam je dost jich trvat vás dlouho: úhrnem, hra zahrnuje 75 úředníka mapy, plus jen tak mnoho uživatelské-vytvořené jedny (ačkoli většiny pozdější nejsou moc dobré.)

podobně další hrám hádanky jako Sokoban nebo výzva čipu, Dweep Gold vyžaduje pečlivé plánování aby dokončilo jeho ďábelské hádanky. Tam je typicky jen jeden způsob jak skončit úroveň, s nulovým místem pro chybu, a dokonce jednotlivá chyba v exekuci plánu obvykle nutí hráče aby spustil znovu. Někdy vy dostanete dojem , že úroveň je úplně neřešitelný, ale neujišťuji vás, to není nikdy. Na těchto příležitostech, to platí za odmítnout zdánlivě evidentní řešení a uvažovat o víc neobvyklý jedom. Vděčně, nejsi přinucený aby skončil každou úroveň; jestli jedny zdá se příliš tvrdý, vy můžete skákat vpředu a vrátit se kdykoli vy cítíte se jako to.

Dweep Gold je pěkné hry pro každý kdo rád vyzvat jejich mozek v jejich volném času. Pravděpodobně má jediná kritika budou že tam jsou jen pět nápěvy, tak hudba dostává mřížoví opakovaný po hezky dlouho, ale to je asi to.

Jestli hra odmítá aby pracovala, zkusit běžící dweep.exe v kompatibilním módu pro Windows 98/mě.

Rok vydaní: 2000

Vydali: Dexterity Software