Stationfall
Stationfall - náhled

' It bylo pět let od vašeho planetfall na Resida. Vaše hrdinství v ledaže odsouzeném světě mělo za následek velkou propagaci, ale váš ži

...

Dream Team - 3 on 3 Challenge, The Recenze

Vysněný tým: 3 3 výzvy je dobrá sportovní hra udělaný Daty východem. Je to velmi podobný Jordánsku proti Pták (udělaný Electronic umění). Na začátku tam je menu pro nastavení zobrazovacího adaptéru, ovládacích prvků a zvuku (vnitřního mluvčího). Neočekávejte moc moc. Vy můžete vytvořit tým s jedním, dva nebo tři muži a potom budete muset si vybrat beween tři režimy: praktikujte, demonstraci nebo turnaj.

Vy můžete hrát tuto hru s klávesnicí nebo klávesnicí a hráčův ovládací prvky jsou moc generické. Metody jak ovládat míč je trochu intuitivní. Právě jako jméno říká, hra je simulace 3 - on - 3 hry košíkové, která je hraná na polovině normálních basketbalů hřišť. To je odlišný od dalších sportovních her udělaných Daty východem protože to nabízí mnoho strategických voleb které by měly prosím fanoušci tohoto žánru. To také zahrnuje playbook, plné hráčské statistiky, a pravidla skutečné hry (například, na ulici herní mód z 3 - on - 3 košíkové času každé čtvrti je 20 minuty).

Ve vysněném týmu: 3 3 výzvy vy můžete pohybovat, projít, střílet míč a ovládat moc snadno. Vy můžete hrát to sám nebo s přítelem jak hra také nabízí "týmový-" mód kamarádů, v kterém dvou hráčích může hrát ve stejném týmu proti počítači nebo hře jedné proti další.Celkově, vysněný tým je moc příjemná hra. To nemusí atmosféru živého utkání, ale to je ohromná volba pro kohokoliv hledající hru aby strávila nějaké volno, a protože to je tak zábavný a relaxace, já dám tomu 4 hvězdy.

Vydali: Park Place Productions