Rockys Boots
Rockys Boots - náhled

Rockyovy boty byly navržené jak grafický vyučovací nástroj aby učil děti prostou logiku. V herních hráčích se pokusí o budovat okruhy kte

...

Double Dragon III - The Rosetta Stone Recenze

Zde je poslední část dvojitých Dragon sérií. To bylo udělané v roce 1992 Pannou Maria Interactive.

Grafika není marná, ale já nemohu říkat to samé pro zvuk. V celých hře uslyšíte asi třech jiných vzorcích. První je kdy vy udeřili někoho, druhý kdy vy udeřili šéfa aktuální úrovně a poslední je zvuk mečů Japonska v třetí misi.

Příběh nedostane Oscara, také; Billy a Jimmy chystá se skončit jejich bojový umění kurs kdy oni náhle setkají se záhadnou starou ženou. Žena říká je o nějaký cizí Rosetta stone s tajnými silami. Ona chce abyste našli kameny a vrátit jsou k ní.

Tak vaše hledání začíná. Vy můžete hrát jak Billy nebo jak Jimmy jestli vy "koupit" jemu v obchodu. Na začátku hra je veselá zábava, ale po asi deseti minut hry možná, že bys mohl začít se nudit. Během vašich pěti misí budete muset zabít nepřítele a tlouct šéfa na konci každé úrovně. Vy můžete kopat, úder, skok (který je trochu obtížné) a kopnutí při skákání. Vy budete užívat pozdější po celou dobu protože to je nejsnadnější způsob jak zničit vaše nepřátele. Vy také máte možnost skákání proti zdi a udeření vašich nepřátel potom co vy odskočíte zpět. Někdy hra může se stát tak otravný ten nejste - li klidná osoba, vy budete chtít rozbít počítač při řvaní na hru. Toto začíná v třetí misi kdy nindži nutí vás ke zdi a pokaždé když vy vstáváte, že vy padáte stáhnete se ihned potom, co bylo hitový nindžou hvězdami.

Jedna věc já jako v hře jsem byl byly obchody. Vy můžete najít je v každé misi s výjimkou čtvrté. Tam vy můžete koupit nějaké triky, zbraně, energii, moc nebo nadbytečný znak ( hrát si s Jimmy nebo někdo jiný). Další věc byla motocykl - během celkem vzato misí budete muset kopnout nepřátele z jejich motocyklů. Nicméně, dobré věci končí zde. Skákání a kopání stává se nudný, a vy často rozhodnete se hrát něco jiného. Nemůžeš zvednout objekty a hodit je ve vašich nepřátelích. Šéfové docela jsou snadní tlouct se žádnými zvláštními hity nebo silami - vy jen musíte udeřit je 10 krát a oni jsou mrtví. Jestli vy jste fanoušek sérií hraje tuto poslední část, ale jestliže ne, zkusit něco jiného.

Toto hra nemá odejít od volby. Budete muset tisknout Alt+Tab a potom kdy vy vrátíte se do Windows vy můžete tisknout Ctrl+Alt+Del zavřít hru. (Toto žádá jen jestli vy neužíváte DOSBOX).

Část dvojité Dragon sérií

Vydali: Technos Japan Corp.