Ignition
Ignition - náhled

Ignition je hra s závodnímy auty ruzných typů, například Jeep.

...

Diggers 2 - Extractors Recenze

Jen jeden rok po první Diggers, pokračování bylo udělané. Vývojáři se rozhodli dát trochu více výzvy do tohoto(některých lidí by říct, že první vyzývavý dost ale někteří lidé také řeknou, že Bill Gates je hezký muž tak... :)).

Cíl této hry je aby spojil 25 visící Worlds Zarg. Vy vykonáte toto ničením generátory štítu který chrání světy. Jednou zničený, plovoucí země se vrátí do povrchu Zarg, a vy přecházíte k onenu světu. Také, vy budete potřebovat aby lokalizovali, a můj, dost paliva na každé úrovni aby mohla letět k další.

Každé pět úrovní, vy se setkáte s Flinarjian Storage asteroidem. Toto jsou připravený aby explodovali brzy po vašem příjezdu, tak budete muset pracovat fastto lokalizovat a zničit generátor štítu před vaším časem běží . Ulehčení je že nemusíte dolovat palivo na těchto úrovních.

Klany neexistují už ne, teď vy jste dali dohromady tým z 1 k 5 kopáčům z jiných druhů (můžete si vybrat tým stejných kopáčů ale to zabíjí prodictivity a veselou zábavu ;)). Tam jsou 3 druhy, každý s mírně rozdílnými schopnostmi: Jeden je nejlepší kopáč (Raldein), jeden je nejsilnější (Boids), a jeden může teleport bez poškození (Habbish).Vaši kopáčové mohou ' řvát ' právě teď, tak říkají vám o jejich problému kdy oni mají jeden (kdy oni otráví se, našly nějaké šperky a tak dále).Pokud kterýkoliv z jich zemřít během hry, vy dostanete možnost (pro ' ' malé množství peněz samozřejmě) vyměnit vaše oběti mezi úrovněmi. To je ve vašem nejlepším zájmu pro ně přežít dokud je to možné, jak kopáčové stane se víc zkušený pro každou úroveň že oni přežijí.Hlavní problém první Diggers byl řídicí systém, myš byla jediný - ův nástroj ' to bylo k vaší dispozici. Toto je upevněné tak moc moc v tomto pokračování, teď nemusíte užívat myš vůbec pokud si nepřejete. Tam jsou klávesové zkratky pro každou akci v hře a co je nejdůležitější vy můžete ovládat vaše kopáče s kurzorovými klávesami. Váš málo horníků mohou také skočit nyní kteří je udělaní tlačící vzestupné kurzorové klávesy na vaší klávesnici. Kopáčové 2 zahrne cvičiště kde vy můžete praktikovat pohyb a použití nějakých zařízení před jednáním misi hraní, toto je vysoce doporučený kdy vy začnete hru poprvé (dokonce když vy jste hráli první Diggers).

A právě teď, hlavní vada této nádherné hry která snížila jeho značkový trochu. Nedostatek výuky je velké minus pro tyto hry pro to odstrčí mnoho hráčů protože oni nevěděli si rady na začátku. Konzultování příručky pro hráče je na déšť bouře pro vyčerpanou zemi, tak, že opraví nahoru tento problém. Nález způsob jak vstoupit do banky a závodní příslušenství bylo moc frustrující pro mě (ale příručka ušetřila den), zde je jak to jde: Dostaňte vašeho kopáče do vaší lodi, a VYSKOČTE. Nějaké /každé /žádné palivo nebo šperky které kopáč nosil bude obchodován v automaticky a než vy můžete koupit vybavení aby pomohlo vám v dosahuje vaše cíle. Kdy vy jste udělali všechno tam je aby byl udělaný v úrovni jen teleport vašich kopáčích k lodi a VYSKOČIT. Kouzelný hoch který dal vás až do tohoto úkolu ukazuje se a vy jste připravení aby šli k další úrovni.

Grafika jsou prakticky stejný jako v originální hře ale zvuky jsou mnohem lepší a různý nyní a tam je hezký muzikál v pozadí.

Jestli vy jste těšili se z hraní první Diggers to požitek přejí k tomuto pokračování také, ale jestli vy nemáte vyzkoušený tento ven, možná, že to bude změníte váš názor.

Vydali: Millennium Interactive Ltd.