Golden Axe
Golden Axe - náhled

Golden Axe je počítačová hra - arkáda vydaná v roce 1989 firmou Sega. Byla to první hra této série.

...

Decisive Battles of the American Civil War Recenze

Americká občanská válka byla A populární volba pro válečné hry po nějakou dobu právě teď. Stolní hry přetékají, krytí všechno z individuálních konfliktů k celému divadlu války. Kdy viděný celkově, zdálo se , že unie měla všechny výhody, s hojnou pracovní silou, prostředky, a infrastruktura. Ještě sdružení demonstrovalo opět a opět jejich nadřazenost na bojišti. Rozhodující činitel v každé bitvě byla vedení které řídilo konflikt. V rozhodných bitvách občanské války, vy dostanete chuť jaké to je být velitel bojiště, s vítězstvím nebo porážkou vyplývající z vašich rozhodnutí.

Hra se skládá z 30 jiných scénářů z americké občanské války. Scénáře pokryjí většinu hlavních bitev, z prvního hlavního závazku války v býkovi běží k pravděpodobně nejdůležitější bitvě, Gettysburgovi. Vskutku, Gettysburg je ve skutečnosti rozdělený do dvou scénáře, představování dne 1 a den 2 konfliktu. Boj je udělaný v úrovni brigády, tak vaše jednotky představují kdekoli z několika set k páru tisíc vojáci. Jak ve většině Civil válečnýchher, tři hlavní druhy vojáků jsou pěší pluk, kavalérie, a dělostřelectvo.

Jak můžete být schopný rozpoznat screenshot, tato hra inklinuje ke kloní se k složitosti, a jako takový já poradím stahování příručky s hrou. Obsažený v dokumentaci jsou nějaké vynikající výuky které dostanou vás začali na některé ze snadnějších scénářů, dostávání vy do akce rychle. Jakmile vy řezali vaše zuby na několik málo těchto výuek, plná příručka nabízí všechny informaci vás potřebujete aby získali co nejvíc z vašich vojáků.

Vaše typické herní otočení se skládá z dávající objednávky vašim jednotkám a potom provádění těch objednávek. Vaše jednotky mohou být dané specifické objednávky, jako je bránit, vzít cíl, a samozřejmě angažuje se nepřítele. Co nastaví tento hru kromě jiných v žánru spočívá na vašich jednotkách sami. Oni nejsou jednoduché loutky, očekávající vašich objednávek pro všechno. Dají jejich vlastní objednávky podle co si oni myslí je nejlepší. Samozřejmě, že vy můžete převyšovat jejich rozhodnutí jestli vy cítíte potřebu, ale toto usnadňuje vklouznout hru jak vy můžete dát hlavním cílům a budou starat se o individuálních akcích.

Pro přidat ještě víc složitosti, vy můžete ovládat jak vy působíte společně vaše jednotky. Namísto hrající plovoucí entity se schopností říkat každé jednotce co dělat, můžete si vybrat představovat fyzického velitele na poli. To znamená že můžete jen dávat příkazy pro ty jednotky které jsou blízké dost, aby dostaly je. Protože každá jednotka je vedený vůdcem s hodnocením pro jeho příkaz, budete muset rozhodnout se kde vaše přímá intervence bude nejlepší sloužit vašim silám a pohybovat vaším celkovým velitelem tam zajistit vaše objednávky byly provedené. Od té doby, co vy byla fyzikální jednotka, vy podléháte útokům a může být vyřazený, hrozně omezení vaší postranní schopnosti reaguje na nepřátelskou akci. Toto je něco válečné hry zřídka dělají, ale to přesněji zobrazuje reality boje na bojišti.

Scénáře relativně jsou krátké, s přísným otáčecím limitem uložil. Vítězství je dosažené přes bodovací systém, s body udělenými za zabití a cíle dokončily. Editor existuje, tak vy můžete štípnout scénáře a dokonce vytvořit nový jestli vy přejete si. Já doporučuji kontrolování ven popisů scénáře obsaženého v příručce, jak dává vám historický základ a dokonce doporučuje nějaká štípnutí založený na historický what - ifs. Kdykoli vy začnete mapu, vy můžete jít do voleb pro strana aby dostala radu na to, jak postupovat, dávající vám představu vašeho celkového cíle. Celkově, to je pěkná hra s dobrým množstvím hloubky a strategie. Nicméně, složitost hry bude držet lidi od toho, a opravdu nemělo bys začínat s tímto hrou jestli vy vzhlížíte k dostat se do válečných her. Já dám to 2 z 5.

Toto hra ve skutečnosti zahrnuje díly 1 - 3 sérií, které původně byly uvolněné odděleně. Toto je součástí SSG'S Battlefront systému, který je užívaný v několika dalších hrách.

Rozhodné bitvy občanské války je také část konečné Wargame sbírky.

Hra běží jen pokuta na DOSBOX 0.73. Zvuk pracuje dobře ale pohyb bude zdroj dráždění. Bojové zvuky jsou docela uspokojující, ačkoli, tak já snášel to.