Lode Runner
Lode Runner - náhled

V létě 82, v osamělé počítačové laboratoři na University of Washington, Doug Smith seděl většinou sám. To byla Dougova práce aby obsazova

...

Dark Seed Recenze

Konceptu kombinování umění a počítačové hry je zajímavý jeden. Zvláště jestli hra je sci-fi/ dobrodružství hrůzy a umělce žádného méně než H. R. Giger, nejlepší známý jeho designem ne-pozemšťanů v cizích filmech. Jeho hrůzostrašný, tmavý umění udělalo lidi třást se po celém světě, tak toto může být vynikající začátek pro atmosférickou hru. Darkseed jistě dostane vás v určité tmavá a nálada předtuchy při hrající.

V Darkseed vy najdete sebe v roli spisovatele Mike (ve skutečnosti vy hrajete na herního tvůrce) kdo jen koupil si nadouvání staré sídlo v klidném městě. Nicméně, první noc vy spíte tam, vy jste zarmoucen odpornými nočními můrami o cizincích umisťující sondě do nějakého druhu do vaší hlavy. Kdy vy vzbudíte, to vytočí, že vy máte zapeklitou bolest hlavy ... To je si jist žádnou shodu? Při zkoumání vašem domu a chůzi kolem města, tam jsou nápovědy že tam je víc vašemu novému ubytování než setkat se s okem. A a co to cizí zrcadlo ve vašem obýváku?

Toto dělá dost dobrý příběh pro pěkné dobrodružství, tak pojďme nastartovat, máme? Och, ale vy vidíte, potíž je v tom, že, vy jen máte tři dny k dovědět se o cizincích - to pravděpodobně plánovat převezmou svět - a cíchovinu času. Čas dělá hrát velký podíl v této hře, jak obchody a knihovna zavře v šest p.m., listonoš vždy zvoní dvakrát v deseti a.m., a jestli vy ukážete se pozdě k nějakým /každým /žádným schůzkám vy jste udělali, váš kontakt může být pryč a vy minete životní nápovědy a položky. Třebaže hádanky nejsou extrémně tvrdé, čas může být proti Vám tímto způsobem, tak připravovat aby šetřil hodně aby vyhnul se zklamání.

Během hry vy zjistíte tam je ve skutečnosti cizí verze skutečného světa, ke kterému vás sám máte přístup.Tento svět je odraz skutečný jednoho a někdy věci, které vy dělat v - ův skutečném světě měl vliv na - ův tmavý svět, který je ve skutečnosti docela krásný splete. Cizí svět je naplněný bizarní cizí architekturou a zde H. R. Giger- ovo příspěvky opravdu přidají k atmosféře.

Ovládací prvky v Darkseed jsou pěkný standard pro dobrodružnou hru a všechno udělaný s vaší myší (třebaže si může vybrat použít ovládací páka nebo klávesnice), tak žádná křivka učení tam. Jen ověřte si, zda vy pohybujete se každý pixel na obrazovce při vstupu místnosti, protože někdy tam jsou malé položky které jen lze nalézt tímto způsobem. Váš inventář je zobrazený na vrcholu obrazovky, jak je chránit/nákladové menu-ikona.Grafika je hezká a nastavila pravou náladu, a zmenšená paleta který je užívaná v ' cizím světě ' jistě přidávají jistý filmový-výčesek znak. Děsivá (Adlib) hudba přidává tomuto také, ale má sklon být trochu opakovaný. Zvukové efekty, nicméně jsou všechno, jen ne chybění a málo hlasu-vzorků jsou nekvalitní.

Jestli vy jste fanoušek (hrůzy- )dobrodružných her nebo Giger- ovo práce, to je rozhodně něco, co bys měl vyzkoušet. Pro ty z vás kdo hledá veselou zábavu a snadný dobrodružství aby řešilo ve večera nebo dva: toto není vaše nejlepší volba.

Hra pracuje v DOSBOX 0.63 se zvukový, ale někdy něco cizí stane se během cutscenes, kvůli staré kopii-ochraně která je poněkud uboze prasklá. Po animaci, obrazovka zmrazí (a zazáří zelený v mém případu). Jednoduše stlačení "vstoupit" a pár sekund trpělivosti bude splňovat účel.

Vydali: Cyberdreams, Inc.