Moonwalker
Moonwalker - náhled

Kdy myslím si, že zpět k POČÍTAČOVÝM HRÁM 80- ovo, můj nos inklinuje k vrásce mimoděk jak obrazy hrozných počítačových her zazáří před mý

...

Companions of Xanth Recenze

Companions Xanth je /dobrodružná hra fantazie založené na sériích knih Piers Anthony. Vy hrajete roli kopal, mladý muž jehož přítel vyzývá ho k sázce: hrajte novou počítačovou hru a zkuste nerad to. Zatímco kopal možná to měl rád, já smíšené pocity.

Hra vyráží s vámi sezení ve vašem stole; po telefonním rozhovoru s tvým přítelem, vy můžete začít hraní - - a prvních frustrujících věcí se staly. Vy jste požádaní, aby vybrali si společníka aby vedl vás skrz hru, vaše volba bytost mezi Nadou Nagaem, Cheem souhvězdím Kentaurem, zánětem dělohami v době šestinedělí Demonessnebo Jennifer skřítek a její oblíbená kočka Sammy. Zatímco toto může zdát se (3.p.) být začátek nějaké chladné nelineární hry, ve skutečnosti tato volba je zcela sestavený, protože jestli vy vyberete si kohokoliv ale Nada, vy zemřete předtím než vy opustíte první místnost. Ne-volby takto jsou celé pryč do hry, stejně jako několik položek vy můžete zvednout ale které nikdy není užívaný a jen zdvihnout prostor.

Jak v knihách, hodně všechno v této hře je postavený na slovních hříčkách (ano, slovních hříčkách). Například, v jeskyních Země oblasti, vy narazíte na dveře který je částečně otevřené. Kdy vy kliknete na to, hra říká vám to je " dveře pootevřené". Jestli vy kliknete chycení, to promění na sklenici ( sklenice milý) a vy dali to na váš inventář. Zatímco to je krátí si čas nejdříve, to jen dostává otravný po chvilce, a zvedne běžný argument proti dobrodružným hrám: hádanky nedávají smysl (já jsem byl našel to nemožné aby tlouklo hru bez rekapitulace). V tomto případě, hra zdá se, že udělá to na účelu, aby mohlo držet -založenou hru slovní hříčky, ale jestli vy soudíte to založený na standardních dobrodružných herních kritériích to jen nedrží jeho vlastní. Toto oblast se stává ještě víc zklamání protože to je v podstatě jedno velké bludiště. Všechny místnosti vypadají pěkně bezmála takový, tak jediný způsob jak projít je je použít mapa. To jen cítilo jako masivní ztráta času.

Nicméně, tam jsou nějaký hezká věc já mohu říct: Hra užívá stejné rozhraní jak Superhero League Hobokena, tak plavba skrz oblasti je moc snadný. Bohužel, také toto znamená, že skrz celou hru vy budete dívat se na před --malovaná pozadí s jen nějakými částmi které oživí, a nějaké nešťastné plné video sekvence pohybu. Ještě, navzdory všechny herním trhlinám, má láska ke knihám nedovolí mě nenávidět to zcela. Já mohu být totálně zkreslený, ale myslím si, že otevřenou mysl a zájem o fantazii by měl být dost, aby našel nějaký požitek zde.

Hra relativně dobře běží v DOSBOX, ale já bych doporučoval používání Ctrl + F12 natočit CPU cyklynebo FMV sekvence mohou být trochu trhavé.

Vydali: Legend Entertainment Company