Miner 2049er
Miner 2049er - náhled

Miner 2049er původně bylo uvolněné v roce 1982 Big Five softvérem. První verze této hry byla připravená pro Ataria a potom to byl převede

...

Commander Keen 6 - Aliens Ate My Baby Sitter Recenze

Po prvních pěti Commander Keenech hrách, vrchol zastavil dělání jich. Brzy potom, FormGen přišel kolem a udělal Commander Keen 6, který je první Commander Keen hra kterou nebyla udělaná vrcholem, a zřejmý důvod, proč to opustilo. Protože vrchol je moc citlivý na jejich hry, toto bude bohužel být jediná Commander Keen hra vy dostanete zdarma dlouho. Ale mezitím vy se můžete radovat, protože vy máte Commander Keen 6: Cizinci jedli mou osobu hlídající děti!

Hra byla udělaná v roce 1991, stejný rok jak pátá Keen hra byla udělaná. Hra užívá stejný grafický motor jak části 4 a 5 a je právě tak příjemný. Vy jste Billy Blaze, mladý génius a vynálezce. Kdy bídný, zelený Bloogs ze shnilé planety Fribbulus Xax přišel k Zemi, oni unesli vaši opatrovnici dětí, Molly. Teď vy jste jedni jet do Fribbulous Xax a chránit její (kolik dětí jsou tam ti by riskovali jejich život jen aby chránil opatrovnici dětí!?). Vy přejdete na váš změnit-ego, Commander Keen, a směřujete do planety. Jediné zbraně že vy jste neutrální krasavice a pérovaná tyč na skákání! Vaše mise nebude snadný, jak je tam mnoho zlých cizinců kteří budou prosit zranit vás. Nicméně, tam jsou nějaký dobré cizinci kteří budou nezranit vás; oni jen tlačí vás. Ale čas je drahocenný, tak neplýtvá to na hraní s cizinci! Běžte a chránit královnu, er, mne mám na mysli opatrovnice dětí. Prozkoumejte planetární povrch a hledat svítící patníky, výzkumné laboratoře, a kosmické stanice. Zatímco vy prozkoumáte povrch planety, můžete také najít nějaké cesty které byly zablokován.Aby mohly uvolnit tyto cesty, vy musíte dokončit jednu ' malou ' sekvenci arkády. Vy jen máte stanovené množství času a životy, tak být rychlý a pečlivý.

Brilantní EGA grafika udělá tuto hru ještě víc příjemnou. Já nemám žádné stížnosti na zvuk, také. To upravuje hru dokonale. Jediný hluk je jeden kdy vy zabijete se, ale to je jen protože vy víte co jen stalo se.

Hra je snadno hraný použitím kurzorových kláves pro posun, Ctrl pro skákání, Alt pro aktivaci pérovanou tyč na skákání, a mezerník pro pálení. Jeden další věci, které já mám rád hodně je že Keen může viset z říms a vyšplhat se na. Já opravdu takto spády. Já bych navrhoval to každému, bez ohledu na věk.

Co se týká mého hodnocení, já dám této hře přímý 5.

Vydali: id Software, Inc.