Godfather, The
Godfather, The - náhled

Spona vy sám. Impozantní filmová sága přijde k Abandonia ve formě kmotra pro DOS. Já jsem vždy byl jsem byl A fanoušek sérií kmotra, tak

...

Codename - ICEMAN Recenze

Příště, když vy budete cítit se jako hraní dobrodružná hra která vyžaduje slušné množství úvahy a dokonce malá výzkum dá Codename: ICEMAN zkouška. Toto hra má trochu všeho v tom. Začátek hry připomene vám oblek volného času Larrya jak vy pláž česání a udělat váš nejlepší zvednout dítě v místním hostinci. Věci dostanou vážný spěšně po tom, nicméně jak jste povolaní k povinnosti vůči zachránit unesený US Ambassador a odkrýt pachatele a spiknutí za únosem. Vy budete navigovat ponorku skrz nepřátelské vody kde tajnost je povinný k úspěchu mise. Pak půjdete v suchu James nesvobodný styl aby lokalizoval velvyslance a přivést ho zpět bezpečí. Nádherné ženy, nebezpečí, špičkové technologie přístroje; Codename: ICEMAN má je všechny.

Hra hraje právě jako celé další Sierra hry je čas (královské hledání, oblek volného času Larrya atd). Vy napíšete příkazy pro váš znak a potom hra říká vám že to nerozumí co vy říkáte. Jen žertování ... druh. Jestli ještě nikdy nejsi ne hraná brzká Sierra hra to může vzít trochu dostávající použité k tomu, aby ale jistě každý člověk hrál jeden z těchto her do nynějška, přímo? Hra udržuje přehled jak vy postupujete tak , že úspěch není jen v končení hry ale ve vyhodnocovací tak vysoko, jak možném. Já to vím všechno zní a vypadá velmi důvěrně známý většině vás. Jaký sady ledař kromě dalších Sierra her času jsou stupeň zaostření a složitost spiknutí a skutečný manévry že musíte vykonat aby uspěly. To je žádné pohádka matka dobrodružství husy. Budete muset dát hodně myšlenka do každého pohybu že vy uděláte. Pokus a omyl, smrt a umírání jsou Sierra herní ochranné známky a oni použijí zde také. To může být frustrujícímu. Zklamání jsou zvětšená v ledař, nicméně kvůli skutečnosti, že kraj pro chybu je moc malý. Vy budete rozumět kdy vy hrajete hru.

Codename: ICEMAN byl navržený od Jim Walls kdo je stejný hoch který vytvořil Sierrské Polici série hledání. Nástěnná ochranná známka je pozornost detailu a realismu. Pro hrát ledař budete muset seznámit sebe s trochu US Navyovým protokolem. Neobávejte se, nicméně vše, co potřebuje pro učit se / dozvědět je vysvětlil v herní příručce (dostupný jak download). Hra také bude vyzývat vaše porozumění nějakých základních vědeckých principů a zeměpisu. Já musím připouštět že já ve skutečnosti jsem učil se při hraní této hry.

Zvuk na pozadí jsou adekvátní a grafika jsou dost dobrá pro čas. Herní hádanky (jestli chcete nazývat je to) jsou ve vyřešení jakých objektech dělat a kdy užívat je. Vy budete potřebovat jste schopen identifikovat problém předtím, než stává se to a musíte postupovat skrz hru s nejméně malá prospěšnost jak čas je podstatný ve vaší misi. Chraňte hodně a drží mnoho ušetřených her protože možná budete muset se vrátit docela trochu. Jedna BIG chyba v ledař je že můžete ve skutečnosti dostat se do bodu v hře jen abyste zjistili, že vy jste ne- nedělali nebo dostat něco vy jste potřebovali, aby aby jste mohli postupovat a vy absolutně nemáte žádný způsob dostávající zpět k místu vy potřebujete v orderobtaině objektu. ARRGH! Jestli budeš pokračovat v ušetřené hře po každém hlavním úspěchu v hře vy přinejmenším mít místo z které obnovit jestli a kdy toto stane se Vám. To bude pravděpodobně.

Ledař je dobrý ale ne ohromná hra. Já četl další recenze této hry která kritizovat jeho potíž. Nepochybně, to není snadné dobrodružství. Ne pro začátečníka. Hry úroveň potíže je přinejmenším částečně výsledek pozornosti detailu a nedostatek zřejmých nápověd pokud se týče co musí stát se další a jaký jiný položky jsou použité pro. Hra nastavuje to vlastní rychlost a vy musíte být schopen držet. Jestli vy nemáte udělaná pořádná pohyby nebo objevy než hra je připravená přesunout na může dostat uvízlá nebo zabitá. Pro některou lidi tuto herní charakteristiku budou považované síly ne slabé stránky. Jestli vy máte trpělivost a milovat tužší než průměrné dobrodružství, Codename: ICEMAN mít cenu vašeho času.

Neproste hrát tuto hru bez projít ruční nejprve. Jestli vy děláte vy ne- nedopadnete dobře. Je tam mnoho bodů daných v hrách pro následující korektní postupy jak vysvětlily v příručce. Herní ochrana proti kopírování se stojí kdy hráč potřebuje aby dekódoval tajnou zprávu který je přijatá rádiem. Klíč k dekódování zprávám je být schopen znovu získat slova z příručky , která kódy ukazují na.

Já jsem hrál hru v DOSBOX a jsem musel udělat vynulování k standardní nastavení. Pro začít herní provozovaný ICE.BAT.

Vydali: Sierra On-Line, Inc.