Jazz Jackrabbit 2
Jazz Jackrabbit 2 - náhled

Toto hra opravdu by neměla potřebovat žádný úvod vůbec. To je pokračování sebe více populární Jazz Jackrabbit. Jestli vy nemáte hraný žád

...

Clue!, The Recenze

Už jste někdy chtěli vědět, co to by byl jako být pán kriminální bez toho, muset ve skutečnosti dostat vaše ruce špinavé? Teď vy můžete zjistit hraním záchytného bodu!, lahodně deviantní návrat k 1950s anglická mafie. Uvolněný Neo softvérem v roce 1994 jak Der Clou! v Německu, tato jedinečně komplexní dobrodružná/strategická hra dovoluje mnoha příležitostí k tomu, plánovat dokonalý zločin.

Jak Matt Stuyvesant, rádoby - kriminální vedoucí osobnost polského sestupu udeření ulic Londýna poprvé, musíte začít udělat vaše kontakty a zásobovat vaše schopnosti jak zloděj a plánovač. Toto hra je plná zájmu a barevných znaků, mnoho z nich může pomáhat Vám ve vašem hledání aby stalo se hlavním zlodějem - pro řez zisků. Ještě víc zajímavý je herní seznam lokalit; někteří jsou zřejmí skřivanové, zatímco mnozí jsou skutečné historické budovy v Londýně. Každé umístění které může být vyloupené má sledovací volbu který dovoluje vám sledovat a sbírat všechnu nezbytnou informaci vy potřebuje dokud vy chce - ale nepostává příliš dlouho, jak to může dívat se extrémně podezřelé do místního.

Hra může být nudný a zklamání v době, jak to vyžaduje rolování skrz velké množství menu pro všechno z jednoduché konverzace posunu mezi lokalitami. Všechno, co vy vidíte a slyšet to je týkající se intrikujícího zločinu je uložený ve vašem myslícím menu, spolu s objektem, osobounebo nemístnými statistikami. To může být obtížný aby dostalo vaše ložiska na začátku, ale jestli vy máte malou trpělivost, to je odměňující. Také, hra přepíná z první- osoby třetímu- pohledu osoby kdy vy plánujete práci. Nejenže je tento poněkud zmatek nejdříve, ale ovládací prvky mění z bodu-'n - click klávesnici se šipkou manipulaci, tak nenechávejte to sestoupit vy během vašeho prvního plánovacího sezení.

Nezapomeň aby našla pravý nástroj pro loupež: Záchytný bod! má mnoho zvolit. Každý má jiné statistiky, jako je úroveň hluku, který to generuje, objekty ty může být použito na, a schopnost požadovaný aby použila to. Ostatně, některý z požadovaných schopností jsou moc tvrdí aby přišli k, tak ověřte si, zda vy vyberete si pravé muže pro práci také. Výběr pravých nástrojů a komplicové mohou velmi dobře udělat nebo rozbít vaši pokoušenou krádež. Tam je také slušná řada únikových vozidel aby zvolila, z nichž každý může být dané nějaké úpravy užitečný pro nadějný lupič.

Potom co vy úspěšně jste udělali loupež, nezapomenout aby daly do zástavy mimo vaše zboží k vhodnému obchodníkovi. Dej pozor, ačkoli: Právě jako v skutečném životě, nějaký obchodníci nemají rádi to kdy vy máte vaše prsty ve víc než jeden hrnec...a oni rozhodně nemají rádi to kdy vy říkáte je kde strkat to, pak vrátí se později s vaším ocasem mezi vašimi nohami aby znovu otevřely vyjednávání. Potom co vy zastavený mimo zboží, vy můžete pak otočit a znovu investovat vaši těžce vydělanou pastu na více nástrojů obchodu.

A, pro všechny vás herní experty venku kdo zajímá se o beroucí pohled v zdrojovém kódu, nezapomeň aby vyzkoušela otevřený-zdrojový projekt pro záchytný bod! v < href="http://sourceforge.síť/projekty/cosp/">http://sourceforge.síť/projekty/cosp.

Pobavte se být špatnou, a nezapomeň aby řekla slanina která Abandonia poslal ano!

Vydali: neo Software Produktions GmbH