Pyrotechnica
Pyrotechnica - náhled

Již v roce 1995, hra vyšla že obrácená první osoba Shooters na jejich straně. Ve skutečnosti, to otočilo je na všechny jejich stranách. S

...

Clue - Master Detective Recenze

Už jste někdy chtěli být detektiv? Pro řešit zločiny které byly za porozuměním většiny lidských bytostí? Pro být uvedený v telefonním svazku Scotlandu Yardu, a být známý jejich nejlepším vyšetřovatelům jak hlavní Detective? Dobře, pak ... budete muset najít nějakou další hru.

Záchytný bod - hlavní Detective je založen na populární boardgame známý jako Cluedo (nebo záchytný bod, pro ty, kdo žijí v Severní Americe), v kterém vás dostanete úkol řešící jednoduché vraždy skrz dedukci. Základním způsobem, vy touláte se a předložit návrh aby mohl naskicovat kdo udělal tu, kterou zbraň je užívaný, a kde to je udělané. Můžete si vybrat "kdo" a "co" volně, ale aby mohla navrhovat vražednou scénu, vás musíte být v správné místnosti. Jestli nemáte pravdu ve vašem návrhu, části které jsou nepravda bude přidané k vaše "nic společného s vražednými" poznámkami.

Tak, jak to pracuje? Na začátku, všechny karty (osoby, zbraně, místnosti) jsou míchat a rozdělený mezi hráči (přinejmenším tři lidmi nebo lidským hráčem proti počítači) - s výjimkou jednoho karty z každého žánru, který bude odstraněný předem jak vrah,vražedná zbraň, a vražedná scéna. Vy vyberete si vaše znak (nebo znaky jestli vy hrajete si s tvými přáteli) mezi deseti hosty, kdo všechno mají stručné popisy. Počítač, při hrající straně dalších detektivů, má tři úrovně potíže (která může bohužel všechno být zbitá snadno). Základním způsobem, hra pracuje stejným způsobem jako originální boardgame, ale s malým rozdílem: tam jsou dvanáct místností a čtyř dodatečných znaků.

Tam nejsou žádná hlasy nebo hudba, grafika jsou datovaná, a myšlenka neupraví počítačovou hru velmi dobře. To je nic víc než krátký, počítačový verze známý boardgame od Parker Brothers, to nemá co říct k průmyslu hraní.

Cluedo fanoušci pravděpodobně takto hra většina - kdy oni nejsou hrací proti sobě navzájem v skutečné hře.

Vydali: Dalali Software Ltd.