Alice in Wonderland
Alice in Wonderland - náhled

Alenka vyráží na břehu řeky poslouchání její starší sestry čtené, brblá, z knihy ona drží. A kniha bez obrázků nebo konverzací, Alenka du

...

Carrier Command Recenze

Příkaz dopravce je snadno jeden z mých dětských favoritů. Jeho příkrá křivka učení odhodí většinu příležitostných hráčů, ale udělá si čas na to zvládnout to vyplatí štědře. Tak co dělá tuto hru mající cenu vašeho času? Dobře, pojďme vzít to z vrchu.

Hra

i když příkaz dopravce má příběh, to je tak nezajímavé jak to je vedlejší pro skutečná hra. Zkrátka, vy velíte futuristickému dopravci a váš úkol je aby zachytil ostrovy, expandovat vaši rozvodnou síť a nakonec tlouct dopravce oponenta který je směřuje k dělat stejný. A jednoduchý předpoklad pak, ale to je jen vrchol ledovce.

Tam jsou dva zábavná režimy - akce a strategie. Jestli vy začnete hru poprvé, vybrat si strategický mód jak to bude vám dovolit prozkoumat rozhraní. Akční mód hodí vás přímo do břicha zvířete tak vy potřebujete být obeznámený s ovládacími prvky jestli vy jste aby přežili počáteční střetnutí s nepřátelským ostrovem před vámi.

A malá rada, jakmile vy cítíte spokojený s ovládacími prvky a rozhraním, spustit znovu hru před pokoušející se o tlouct nepřítele. To je kvůli faktu , který nepřátelský dopravce začne chycení ostrovů a rozšiřování jeho sítě z druhý , že hra začíná, a nejste - li rychlý dost (nebo vy si myslíte, že přestávku knoflík není tvůj přítel), vy zůstanete pozadu za thepoint kde vy budete úplně odříznete.

Tam jsou pároví věci, které potřebujete aby byli si vědomé. Za prvé, váš dopravce má na palubě obrany které budete muset dostat obeznámené s pokud si přejete přežít. Vrchol namontovaný laser bude tvůj přítel proti nepřátelské létající rybám (letectvům) a řízené střely velkého dosahu. Jakmile vy cítíte se dobře vy můžete také začít použití vzplanutí které bude bránit vás z přicházejících létajících ryby řízených střel. Tam jsou také trubci a řízené střely velkého dosahu ale nechám vás objevit to.

Skutečná veselá zábava začíná jakmile vy začnete použití váš na palubě vozidla. Vy máte létající ryby (letectva) a mrože (obojživelný) k vaší dispozici při nájezdním nepřátelském ostrovech nebo nepřátelském dopravci. Oba mohou být vybavený pletorou řízených střel, bomb, snímacích zařízení velkého dosahu a tak dále Jakmile vy vybavíte vozidlem vy můžete odeslat to a potom vzít kontrolu. Ovládací je je snadné a vy budete milovat to, zvláště létání létající ryby. Nezapomeněte aby tankovali je pokaždé když vy přistanete zpět nebo dostanete jeden ze skladu. Dostávající vozidla do dopravce je trochu klamavý. Budete muset uvést to z lodi sám jednou vozidla je v rozsahu (a raději v automatickém pilotovi módu). To je trochu klamavý ale vy dostanete úbočí z toho rychle.

Když jste jednou zvládnutá kontrola nad vaším dopravcem a na palubě vozidly, vy jste připravení aby šli ven a začít rozšiřování vaší sítě ostrovů. Jeden z více tajných částí hry je znovuzaplnění loď s palivem a dodávkami. Udělat to, vy první musíte být si vědomý skutečnosti, že tam jsou tří druhů ostrovů - obrany, zdroje a továrny. Důležitá role je že můžete jen doplňování zásob z ostrova který je připojenému k vašemu ostrovu zásoby skrz síť. Vy můžete vidět přehled zdroje sítě na vašem mapě pohledu. Toto bude hrát klíčový podíl ve vaší strategii. Vy musíte uděláte to dobře nebo vy vyčerpáte palivo a v podstatě hra skončila v tom bodě. Také, při zaútočení na ostrovy, jsou si vědom, že oni mají neomezená množství letectva a řízených střel, tak vy budete potřebovat aby dostali mimo rozsah a potom spustit váš útok. Vy můžete prosit koordinovat váš útok a obranu najednou, ale já jen doporučuji toto zkušeným hráčům.

Jakmile vy cítíte vaše akcie jsou velcí dost, aby vyzvali nepřátelského dopravce, vy můžete zkusit a porazit to. Jestli vy díváte se na zprávu kmen, vy se můžete blížit jeho pozici v závislosti na ostrově to napadlo poslední. Nastavte nadpis směrem k tomu a jestli všechno hodí se dobře, vy vyhrajete hru!

Grafika

třebaže velmi jednoduchý na první pohled, myslím si, že grafiku výjimečně dobře pracovat s hrou. Mějte na paměti že to je kombinace real - timové strategie, první osoba střelec a simulace. Dostihující použitelné rozhraní pro takový různorodá hlavní sada nebyla snadná, a myslím si, že oni dostali ti jen praví. Navigace skrz menu je přímý a jakmile vy dostanete pocit pro ně, vy se můžete pohybovat kolem různých sekcí výjimečně rychlých. V mých nejlepších dnech byl jsem schopný bránit dopravce a souřadnice a to jak vzdušný a zemní útoky najednou - pevný důkaz že to pracuje dobře! :- )

důležitá věc aby všimla si je to, že celé prostředí je v plném 3D. Létání vaše létající ryby kolem a vykonávání rvaček psů je mnoho veselé zábavy jak let je hladký a učenlivý. Ostrovní stavení také jsou snadná poznat a odlišit. Jednoduchý a funkce je nejlepší popis, a to pracuje pro mě!

Zvukový

zvuk je něco, co nebudete sluchový mnoha zatímco vy hrajete příkaz dopravce. Tam bude několik bzučáky a značky kdy vy střílíte lasery, atd, ale ne očekávat cokoli efektní. Tam není žádná také hudba. Prý moc specifická Atariova verze měla hudbu, ale já nejsem nikdy byl svědkem toho já sám.

Závěr

Toto recenze je moc zkreslený, a já jsem si dobře vědomý z toho. A realistické skóre budou v řadě 3.5 - 4.5 kvůli nedostatku zvuků a poněkud příkré křivky učení, ale já dám tomu 5 bez ohledu na to. Já miluji tuto hru, a ty také, a jak kritik, kterého já mít svobodu aby dělala to ;- ) dát to rotace a jestli ještě vy si myslíte, že to saje po tom, říct nám proč ve fóru!

Vydali: Realtime Games Software Ltd.