Ninja
Ninja - náhled

Nindža je krátkodobá legrační hra která byla moc zajímavá kdy to první ukázalo se. To je hezký a krátký počítačová hra která dařila se tá

...

Call of Cthulhu - Shadow of the Comet Recenze

"pravda spí pod zjevem."J.Keats

v 1834 profesor Lord Boleskine výzkumný průchod Halleyiny komety v malém městě Illsmouth, USA, kde kometa mohla nejlepší byla viděný, doufání aby prokázalo jeho teorie o tajném místě to bylo ovlivněné blízkou konvergencí hvězd k zemi. Cokoliv on našel vedl ho kompletnímu šílenství - on je prohlášený šílencem a zemřel v nemocnici brzo poté.

76 let později, mladý britský novinář pojmenovaný John T. Parker stává se kdo se zajímá o Boleskine- ovo skicy a rozhodne se psát příběh o Boleskine- ovo práci a vzít obrázky komety. On přijede do Illsmouth 3 dnů před průchodem komety.

To je místo, kde vy začnete. Jako mladý Parker vy musíte připravovat sebe pro kometu. Ale brzo vy najdete věci aby byl moc cizí v Illsmouth, a na konci vy budete bojovat s bitvou aby chránila svět.

Hra je rozdělen v 3 dnech. S každý jeden z nich vy dostanete blíž k pravdě, vyhnout se smrti a formování přátelství. Základním způsobem vy touláte se mluvení s lidmi a sbíráním objektů, které zmizí z vašeho inventáře jestli oni nejsou již potřební v hře. Hra je lineární a následuje příběh. Zvláště, to je pravděpodobně nejlepší část, protože děj je opravdu ohromný a čím více vás prozkoumáte, hlubší a děsivější to stává se. Špatná část je že budete muset jít, zvláště během prvního dne kdy vy setkáte se s lidmi a dostat obeznámený s městem a lesem. Třebaže vy máte mapu ve městě, chůze stále zabere čas.

Tam jsou nějaký věci, které vy nebudete nikdy nebudete nemyslet na zkoušení které bylo potřebný k tomu, skončit hru, ale většinou vy následujete vaše vyšetřování. Jiní lidé jsou také důležití protože tam budou nepřátelé a přátelé. Vy také budete potřebovat aby chránili pozici moc často, protože jestli vy nemluvíte s některými lidmi řádně, oni ne- nepomůžou vám, a svět je ztracený. Někdy to je právě laskavost, ale někdy vy potřebujete aby vyjednávali a přesvědčit. Naštěstí, ten druh konverzace ne- stane se příliš často. Konverzace jsou napsané v málo boxů a většinou vy vyberete si co říct. Někdy oni mluví v hádankách (och, ti indiáni) tak vy budete potřebovat aby improvizovali. Ještě, pro většinu materiálu v hře vy budete jen potřebovat aby prozkoumali.

Po průlomu že Infogrames dělaný se sám ve tmě, oni nevrátili jejich na slavném spisovateli H.P Lovecraft. Ještě, hra má velmi málo akční scény kde jen Parkerův spěch je důležitý. Většina klasického Infogrames dobrodružství s viděním ze strany a jejich jedinečných "nanášejících objektů". Celá obrazovka je použitá pro hraní, a vy užíváte horké klávesy pro akce jako (L)ook, (G)et, (U)se, (M)ap, (I)ndex a (O) inventář pera. Grafika je trochu syrový přece však barevný (VGA). Hudební kvalita by mohla být lepší, téma může být nudný ale po nějakém čase to začíná znít podivný a hodí se s atmosférou. Zvukové efekty jsou velmi dobré. Ještě, v nějaké částech tam není žádné hudbě, která je velice špatná. Možná to je cena, kterou vy učiníte vklad pružnou verzi. Nějaký herci objeví se v hře, ve skutečnosti tři z nich: Jack Nicholson, William Defoe a mimo kurz Vincent Price. Oni jsou tu jen aby zlepšili již ohromnou atmosféru.

To pracuje ve většině okna nastavení, ale také pracuje docela dobře v DOSBOX v případě, že vy máte problémy se zvukem. Nemějte bys opravdu hrát to bez zvuku od té doby to je docela prázdný a nijaký. Originální vydání mělo vydávání hlasu a Lovecrafta virtuální muzeum ( dobrý způsob jak plnit poloprázdné CD - v té době video-hry průmysl jen začal použít CDS) který obsahoval obrázky a kresby inspirované jeho příběhy.

Dohromady tato hra není smyšlený aby byl fešný ale prázdný balíček, to je právě naopak. Možná tato recenze nezní opravdu ohromný, ale má značka je nejvyšší. To je opravdu jedinečná hra, většinou kvůli příběhu a strašidelný pocit, že vy dostanete. Každý kdo miluje hrůzu nebo dobrodružství rozhodně musí zkusit to. Kromě toho, co ještě dělá jednu potřebovat kromě šetření svět? Tentokrát to je ze starověkých bohů.

Vydali: Chaosium Inc.