Commander Keen 6: Aliens Ate My Baby Sitter!
Commander Keen 6: Aliens Ate My Baby Sitter! - náhled

Šestý díl série Commander Keen uzavírá druhou část příběhové linie.

...

Burntime Recenze

Každá civilizovaná společnost má 3 stupně v jeho cyklu - jeho stoupat, květ a pád. Pád může přijít rychle, možná kvůli válce nebo živelné pohromě. V Burntime příčina není pojmenovaný, ale jak hra začíná, vy najdete sebe v pustém světě v zbytkách toho, co jednou muselo být vzkvétající civilizaci. To je směs žánru strategie a RPG elementů, které kombinují nejlepší části obou světů hraní. Hra převádí vy do scénáře v kterém vás máte jednoduchý cíl aby vybojoval zbývající obyvatelné lokality v unfriedly světě obydleném s několika druhů znaků, ale také braindead monstra. Dobře, druhý cíl je aby přežil a já jsem dost jistý, toto bude váš hlavní úkol během vašich prvních zkoušek).

Toto hra podporuje určený pro více hráčů volba pro dva hráči v horkém křesle módu. Jak hra začne , že vás dostanete se do nastavovacího okna v kterém vy můžete vybrat jméno, znakový portrét a vlajku barvu pro jedny nebo oba hráče. V nižší části obrazovky je potíž nastavení. Můžete si vybrat mezi třemi úrovněmi, které zvýší herní potíž významně. Pak hra začíná a vy přijedete do hlavní mapy, na kterou vy vidíte obrovský svět s různými lokalitami jako zničená města, staré továrny nebo jeskyně. Tam jsou tři oponenti na mapě vy musíte soutěžit s. Na vrchol a na spodním části právu mapy jsou červené bary zobrazené. Špičkový bar ukazuje zbývajícímu času, kterému vy máte pro jsi na řadě. Jestli to utíká, den změny a vy spotřebujete další příděl jídla a vody. To je hlavně zájmu o horký křeslo mód nicméně. Bar na spodním části právu je vaše ústava. Jestli to vůbec kdy dosahuje nulu, vy zemřete a hra skončila.

Vy začnete v nějakém náhodném umístění, pravděpodobně menší jeden, a první věc aby učila se / dozvěděla je jak přežít. To je spíše snadné, jak jediný vy musíte se starat o vaší vodě a dodávkách potravin. Tyto dodávky jsou měřené v krmném dávkách (DR), které vašem tělu může šetřit 9DR jídla a 5DR vody. Kdy jeden z těchto dodávek je depleated vy budete trpět a uvolněná ústava. Pro vodu většinu lokalit mají nějaký druh zdroje, jako tichá fungující vodovodní trubka nebo přírodní nádrž. Každý z těchto držet maximální množství vody a náplně pomalu. Je tam několik druhů jídla, které poskytuje jiné DR. Nejhorší jsou maddows (3DR), nejlepší kusy masy (9DR). Někdy vy můžete najít takový v nebo vně stavebních území, ale dříve či později, vy budete potřebovat více spolehlivého zdroje.Tak vy musíte cestovat kolem a vybudovat gang aby zabíral nějaké lokality aby mohly ' sklízet ' jídlo tam.

Cestování je udělané na hlavní mapě. Z každého umístění vy uvidíte červené linky vedoucí k stránkám vy jste schopni cestovat do. Delší cesta, více času a proto více dodávek budou potřebný k tomu, jít tam. První věc vy byste měl dělat, při přicházení v novém místě, je aby kontroloval obrazovku informací, jak nějaké stránky jsou znečištěné zářením nebo toxickými plyny. Jestli vy narazíte na jeden z těchto stránek, opustit NAJEDNOU. Vy zemřete rychlý bez ochranného obleku.

Znaky, které vy jste schopni najmout jsou rozdělené do tří kategorií. Nejprve, tam jsou bojovníci, kteří jsou dobrý v, dobře... boj. To je preferovaná skupina aby držela lokality obsazené a bránit je přes odpor. Sekunda, technický je schopni opravit a konstruovat věci ze smetí vy najdete nebo obchodovat s obchodníky. Tyto mohou být cenné nástroje jako pasti krysy nebo košíků hada. Poslední skupina je zdravotníci, kteří jsou schopni léčit vás a členy vašeho gangu. Kdy vy jste najali další znak, on bude následovat vás pokud vy nepřiřadíte jemu zůstat v místě vy jste aktuálně v. Pak toto místo je obsazený vaším gangem a vlajka ve vaší barvě objeví se na hlavní mapě. Teď jen vy musíte poskytovat vhodný nástroj (jen dal to uvnitř nějakého /každého /žádného stavení) a říct držitele který druh jídla aby sklízelo v informaci umístění obrazovky). Měl bys také pamatovat si, které každý z lokalit má jiné potravinové prostředky.

Mít dobrou výrobu potravin, je čas najmout nějaké bojovníky a jít pro vaše nepřátele právě teď. Tyto bojovníci potřebují zbraně jako vidličky, nože, osy a tak dále Zbraně jsou extrémně cenné, tak být si jistý, že skladovat nějaký v jednom z vašich webů před budováním vaší armádou. Jak bojovníci musí být dodaný s vodou a jídlem také, vy budete potřebovat množství toto. Nejhorší věci, které mohou stát je vaše armáda trpí na pochodu k oponentův pevnosti a dojíždějící polomrtvému pro bitvu. Jestli chcete napadnout někdo, vy musíte přepnout do bitvy-módu.Udělat to kliknutí na pravou klávesu pro menu a vybere ' bojovat ' . Kurzor změní z úst k plamenu. Jiné než vaše oponenti tam jsou další kreatury, které inklinují k napadnout vy. Proste vyhnout se monstrům. Oni mohou udělat hrozné poškození někdy. Zatoulaný pes může být užívaný jako záchranná dodávka potravin, jak dovolení kus masa, jestli vy zabijete je. Jen být si jistý, že držet dva z nich na živu v každém místě pro záchranu závodu. :D

kdy Max Design uvolnil tuto hru v roce 1993, to mělo inovativní koncept a moc neobvyklé tématické nastavení. Grafika jsou docela nádherná a málo zvuků jsou také hezcí, navzdory nedostatku zvukových efektů. Běda!, jako 1869, které bylo také vyvinuté Max Design dříve, rozhraní vyžaduje nějaké navyknutí. Hra je zcela řízený myší, s levým stranou-kliknutím pro vybraný, útok nebo hovor k a kliknutí na pravou klávesu pro menu, použití, aktivovat a tak dále To je důvod pro příděl 4. Já navrhuji vy budete jen vyzkoušet jiná menu jak nějaké volby jsou poněkud skryté a celý ovládací prvky jsou daleko příliš mnoho vysvětlit. Jakmile vy jste do toho, hra je moc vázání skrz jeho tmavý, po-apokalyptickém pozadí, třebaže to postrádá malou hloubku. Ale vy strávit nějaké hodiny s tím, před stávají se nudné. Tak to hodí se pro strategie- stejně jako roleplaying-hráčů. A jestli vy jste fanoušek Šíleného Max nebo spadu, měl bys opravdu se podívat.

Vydali: Max Design GesMBH