Wings of Fury
Wings of Fury - náhled

Toto jsou jedním z nejvíce návykové her já jsem vůbec kdy hrál. Vy řídíte letadlo pro USA vojenské letectvo uprostřed Japonska. Vaše posl

...

Blood Omen - Legacy Of Kain Recenze

A vzdálený příbuzný moderních sérií, Blood znamení se koná v zemi Nemesisa. Vy hrajete na hlavní charakteristiku Kain. Kdy hra začíná, vy jste v krčmě ptaní aby bylo obsloužen barmanem. Barman odmítá, tak vy rozhodnete se opustit toto nehostinné místo. Jednou vnějšek, vy jste přemožení vojáky a zavražděnými. Nicméně, toto není konec vašeho příběhu...

Kdy vy vzbudíte se, vy jste v děsivé kryptě. Ale umístění není jediné, co změnilo. Nyní jste upír, a vy máte zastrašující zjev který je si jistý, že držet cizince v bezpečné vzdálenosti.

To je kde vaše hledání začíná. Vy rozhlédnete se kolem, zajímající se jak a proč vy jste v tomto místě a proč vy jste ještě naživu - skutečně - jak strašné uskutečnění začíná probořit se že vy jste připojili se k mužstvu undead. Po nějakých momentech potřísněné krví akce, vy objevíte portál který vede k cizím sériím pilířů. Tyto struktury jsou pojmenován pilíři Nosgoth. A duchovní číslo zdá se (Ariela) a informuje Vás, že každý pilíř představuje osobu. Každý pilířův fyzický stav / stát představuje spojený duševní stav / stát osoby. Jak každá osoba unášení do šílenství, tak také dělají odpovídající pilíř rozklad a drobit.

Aby mohl rozbít prokletí držení vy v tomto ubohém stavu / státu mezi životem a smrtí, musíte obnovit pilíře k jejich původnímu stavu. Vy uděláte to zabíjením každého člověka spojeného s pilíři a vracením jejich artefaktu. To je tento artefakt který spojuje je k pilíři. Tam je osm znaky musíte jít po, a první je mentalita Nupraptor.

V Blood znamení vy máte příležitost k tomu, použití hláskuje (nejčastěji našlo v jeskyních). Tyto v rozsahu od kouzel ofenzivy která způsobují vašeho nepřítele aby implodoval, k více neškodná a praktická kouzla která rozsvítí se místnost nebo dopravit vás zpět k vaší kryptě. Tam jsou také kouzla transformace která mohou morfium vy do vlka nebo netopýra, například. Tak co vlk má co dělat s upírem? Já opravdu nevím, ale kouzlo je moc důležitý jak dává vám schopnost přeskočit překážky. (Kain, bohužel, nemůže skočit). Vy můžete dokonce transformovat do lidského tvora - velmi užitečný, když vy nechcete budit pozornost. Pro obsadit hláskovat, vy potřebujete manu. Mana je zásobený získáním málo kapavek. Tyto mají výrobek bez firemní značky, ale oni dělají práce naplňující Kainovy energie.

Hra dělá mít nějaké neobvyklé rysy. Například, nebo srážkový voda zraňuje upíra. Možná, že to prší svěcenou vodu, kdo ví? Bojový mód je pěkný kočárek. I když vy hrajete často, a zjistíte, že je ten obtížný aby udeřil nepřítele. Toto je protože vy můžete jste jen strčili váš meč v čtyřech směrech: přední strana, zpět, vlevo a vpravo. Vy můžete použít numpad klíče pro více kontroly, ale já jsem byl našel toto tvrdý a jste rozhodli se přilepit do normálních kurzorových kláves. Další podivná skutečnost je taková, že žádný prostý občan může udeřit AND zranit vás. (tak to je mýtus který upírové jsou nezranitelný fyzickými hity). Ale tyto změny byly potřebné, jak hra ne neudělala smysl jestli váš znak byl nepřemožitelný.

Toto hra není snadná. Ve skutečnosti, není to jednoduché vůbec! Nepřátelé jsou silní, i když oni mají těžké čas udeření vás. (stejná bojová chyba platí pro ně). Jestli vy jste zranění, vy můžete buď užívat kouzlo nebo svátek na krvi věznů vy narazíte na v téměř každém jeskyni. Krmící metoda také změnila zde, a upírové nekousnou krk; oni užívají šikovnou tyč aby odtékala krev z jejich obětí. Dále v hře, vy narazíte na svatyně které léčit a dokonce dát požehnání na vás - představujete si, že! Potíž hry odvozuje ze skutečnosti, že monstra respawn kdy vy vynoříte se z jeskyně, například. To je v podstatě stejná metoda že Diablo užívá, ale namísto respawning potom co vy šetříte, monstra respawn pokaždé když vy vstoupíte do domu, jeskyně, a tak dále

Hra je plná tajemství které může být objevených zapnutím skrytých vypínačů. Tam jsou také mini hádanky které musí být vyřešené předtím, než vy můžete pokročit. Bohužel, není žádný vzor aby následoval; vy jen musíte dělat to klasickou cestu - skrz pokus a omyl.

Další věc já nalézám otravný, další než boj, je chránit mód. Nemůžeš uhodit Esc a chránit kdekoli a kdykoli vy chcete. Musíte najít svatyni která bude vám dovolí chránit vaše místo v hře.

Teď jestli toto bylo konec recenze, byl bych daná hra 3. Ale tam je víc. Nejvýjimečnější rys hry je prostředí. Hudba je výjimečný a přidává velmi mnoho ke gotické atmosféře. Grafika v jeskyních jsou detailní, realistický a má tmu, hloubavý cítí. Silná atmosféra vyvolaný hudbou a grafika opravdu umožní vám zažít Kainův cizí, tmavý svět. Ale význačný rys který přispívá nejvíce k herní atmosféře je dialog. Pokaždé když vy narazíte na něco nového ( nový kouzlo nebo příběh splést), znak chce něco říct. A jazyk, který on užívá je zvláštní. Já nemohu opravdu vysvětlit toto, ale stačí, že to říct , že dialog je nejlepší já jsem slyšel v žádné hře, kterou já jsem hrál.

Podívejme se: cokoli já jsem zapomenul? Ó ano, hra sleduje váš postup, a skladuje vaše množství vražd, zmrzačení, jídel, tajemství našla - a soudě podle vaší postupu - vaší hodnosti.

Omuletzu zvědavost kousala: Hra převzala 2 1/2 léta aby udělaly a uvádí 114 jiné nepřátele, pět zbraňové/ studené starty obrněných jednotek, přes 160,000 individuální obrazovky a další!

Hra cituje:Things přijít s nocí , že žádným zdravým mužem by vítal.