Alcatraz
Alcatraz - náhled

V roce 1992, 221B vývoj software - ne moc známá společnost - vyvinula zajímavou hru nazvanou Alcatraz. S nějakou pomocí od jejich vydavat

...

Unreal Recenze

Toto hra udělala hodně rozruch kdy to vyšlo. Podobný dalším hrám fantazie která vypadala úžasná v době (jako je stín zvířete), této hry tlačila hranice v grafickém zjevu. Amigaovy ohromné grafické schopnosti byly užívané k tomu, vytvořit nějaká skvěle barevná a detailní pozadí a kreatury, dělání všeho dívá se "neskutečné". Další aspekty nejsou tak úžasné, ale hra bude připomenutý v Amigaově světě. Hra je směs 3D létání a třetího- střílení osoby (podobný vesmírnému pustošiteli a po hořáku), a běžnějším 2D straně-rolování skákání a boje. Letící část je mnohem rychlejší - vy jedete požárního-dýchacího draka a musí vyhnout se překážkám aby sbíraly moci-ups při střílejících velkých kreaturách. V pomalejší části, vy hrajete jak svalnatý, téměř-nahý světlovlasý válečník. Kromě skákání a boje s mečem, budete muset jednat s nějakými logickými úlohami také.

DOS Verze možná nemůže být ve srovnání s Amigaovou verzí až ke grafice se týkat, ale to je mezi nejlepšímivypadajícími DOS hrami stejné doby. Co odděluje to od dalších her jsou velcí skřítci různých kreatur které jistě vypadaly úžasné zpět pak. Tam nebylo mnoho her kde mohl bys vidět takové velké a detailní nepřátele. Nicméně, všechno je uboze animovaný. Všechny kreatury jsou vzkříšené s jen dvěma nebo třemi skřítky které jsou téměř stejní. Oni jen liší se od sebe po částech že pohybovat, jako křídla, nohy nebo zbraně, tak vy máte kreaturu která posouvá se být tažená jiným souřadnicím obrazovkového údu údem, ale chybění skutečného pocitu pohybu. Při hraní s válečníkem (kdo není světlovlasý v této verzi), tam není žádné obloze. Pozadí je prostě černý, vzbudit dojem soumraku. Krajiny jsou hezké a detailní a tak jsou kreatury, ale všechno je nějak statický a pomalý. Ne přesně to, co vy byste očekávali při hraní se svalnatým-ovládajícím válečníkem meče.

Ve srovnání s Amigaovou verzí, hra je zkrátila se a zjednodušený. Tam jsou tři úrovně a každý úroveň má dvě části: létání drak a hraní s válečníkem. Toto znamená, že dvě letící části chybějí. Také, DOS verze postrádá ohromné obrázky mezi úrovněmi, které vy nastoupíte do Amigaova vydání. Letící podíly v DOS verzi jsou obecně dobré a rychlý, ale oni prezentují skoro žádnou výzvu. Vy dostanete pevnou palebnou sílu hned, což dělá většinu upgrade zbytečných pokud vy nejste opravdu špatné letec (upgrade zdají se jak barevní fanoušci nebo něco). Jestli vy havarujete, vy jen ztratíte body. Jestli vy havarujete čtyřikrát, vaše palebná síla je zmenšený jedním. Tímto způsobem, jediný účel části draka je sběrny. Každá úroveň má pult bodu odtržení a vy potřebujete deset tisíc bodů pro extra život, tak výstřel všechno, co vy můžete, dokonce stromy. Jakmile vy dostanete obeznámený s úrovní, jen pokračuje v držení akčního spínače.

Část válečníka je moc lineární a hádanky jsou snížit na minimum, dělání všeho úplně akce-orientované. To všechno jde dolů k učení nebezpečí a nepřátelské vzhledy v úrovni. Vy budete potřebovat aby učili se / dozvěděli se jak jednat s nimi a vy budete potřebovat nějakou přesnost a ohnutá zpět. Hra se může zdát tvrdý na začátku, ale po nějakém zábavném čase, jen poslední úroveň bude prezentovat výzvu. Většina hráčů minou rychlejší hru z letících částí. S těmi velcí, hezcí skřítci kreatur a krajin které jsou většinou pomalé nebo statické, hrající část válečníka cítí více jako velká hromada ilustrací které jsou daných do hry, v naději , které zjev sám bude kompenzovat dále nedostatek dynamiky. Budete muset dosáhnout třetí vyrovnat k nakonec testovat vaše schopnosti. Vy zpočátku máte pět životů a žádného viditelného elektroměru. Vy můžete sbírat malé hnědé námitky proti obnovit nějakou energii. Vy můžete také aktualizovat váš meč do plápolající jednoho. To je velmi zajímavý význačný rys od vy můžete použít nějaký /každý /žádný druh ohně aby dělal to - obyčejný oheň, draka oheň, svíčku oheň, a tak dále Jestli vy udeřili plamen s vaším mečem, vy budete nastavit to "v ohni" a vaši útoky se stanou moc silnější. Hodně špatný to je jediná věc Vám dostanete, protože Amigaova verze má víc upgrade meče aby nabízel.

Ve srovnání s Amigaovou verzí, jedna věc je lepší - meč ovládající. Válečník dělá pohyb bodnutí při postavení nebo hrbící se a vykonává rychlé útoky v Golden stylu sekery zatímco ve vzduchu. To může bezpečně být řekl, že použití meče na Amigaovi je nižší; válečník dokonce netáhne se jeho ruce, ale drží jeho ruku blízko u jeho těla, třesení meč nahoru a dolů trochu jako on je zpět škrabá něčí s tipem, a užívá stejný pohyb oba na zemi a ve vzduchu. DOS Verze přinejmenším dává nějaký pocit boje.

Je to velmi tvrdý aby označil neskutečné. Vy tolik očekáváte od hry takto a dostat chudý dojem. Něco jednoduše chybí, kromě lepšíchvypadajících pozadí. Kromě těch obrovských nepřátel a dva hezkého opakování nápěvů (zvláště jeden v letící části), opravdu nedostanete moc. Letící část má pevnou rychlost, ale je změněný na jednoduchou prémiovou úroveň pro extra životy, zatímco část válečníka je moc pomalá aby dala vám pořádný požitek. Poslední úroveň může být trochu víc veselá zábava, ale vy zvládnete první dvě úrovně po několika zkouškách. Tam není moc v sobě, kromě grafiky, samozřejmě. Ale přinejmenším tato hra je směs dvou jiných konceptů hry. To, kombinovaný s grafikou, uděluje hře průměrnou značku. Pro hru takto opustit takový bledý dojem - to je opravdu neskutečný.

Vydali: Ordilogic Systems