Dark Half, The
Dark Half, The - náhled

Tmavá polovina je docela průměrná hra založený na filmu (který sám je založen na knize), tak evidentně herní bude méně detailní než knižn

...

Battle Wrath Recenze

Nech to být stanovený že můj účel hodnotící hry je aby byl tak ohleduplný jak je to možné. To je protože tam jsou všechny typy venku. Tam pro kterého má recenze bude jejich první úvod do hry. A potom tam bude ti pro kterého tato hra představuje nějaký ceněný pamět minulosti, zameškaných hodin zkoumání těchto herních odstínů, objevování a zvládající her subtilních cest.

Proti můj stanovený MO chystám se říct, pro Battle Wrath, já zvednu znamení upozornění k první a litovat posledního. Navzdory mým nejlepším pokusům já jsem mohl najít téměř nic k mít rád o této hře. To je víc jako důkaz konceptu který selhal, ale namísto šrotování projektu oni plácnuli to společně a zkoušelo prodej toho sharewaru. Já budou překvapený jestli oni udělají jednotlivý prodej.

Bojový Wrath dělá mít to, co se nazývá inovativní bojový systém. Vy tisknete a držet dole váš útočný klíč a pak stlačit směr po vašem útoku měl příležitost dobíjet trochu rozpoutat to. Následně váš pohyb zamkne na klíč, od té doby, co oni dvojitý pro dávání rotace na vašem útoku, nedovolí kombinaci jako nahoru a zanechala zároveň. Tam je klíč pro to. Většinu té doby toto nový a vzrušující útočný metoda má za následek vás buď být hitovou při dobíjející nebo dávání vašeho oponenta dost času na to ustoupit z cesty. Není třeba říkat já osobně jsem ztratil každé kolo já jsem bojoval v a jsem mělo moc málo zájmu o navigovat jeho neohrabané rozhraní aby zkusilo a zlepšit já sám.

Hra postrádá nějaký /každý /žádný druh uspořádaného příběhu. Ve skutečnosti to je tak nedostatek struktury vůbec že trvalý to se stane cvičením ve výdrži. Namísto nějakého stupínkovitého bojujícího systému musíte nastavit každý bojovat vybíráním které bojuje a koho oni jsou bojovat s.Jestli vy jste zmatení, které je protože myslím, že je část - ův šarmu ' . Já jsem byl našel tuto dvojitou úroveň znakového interakce rušení. Nejený vy máte bojující znaky, ale vy máte hráčské znaky, ten, které vy jste udělali a několik z různých AI úrovní.Pro získat hodnost musíte nastavit váš znak (a váš bojovník) bojovat proti dalšímu znaku (a bojovník) blízké hodnosti aby začala - ův schválený boj ' . Jestli vy vyhrajete, že vás pohyb nahoru v hodnosti, jestli oni vyhrají, že oni dělají. Předpokládám, že to je abys mohl udělat nepravý znak a jen zmlátit na nich učit se / napovědět se pohyby, získat úroveň, a začít dostávání zmlátit počítačem.

Jestli vy jste odhodlán hrát tuto hru přichází s textovým souborem který vysvětluje jeho svinutý bojový styl, klávesové nastavení nahoru, a dovolává se každého bojovníka.Já poukáži na pro ty pošetilý dost, aby skočil do hlubokého konce bez rybářských bot které hráč 1- ovo pohybové klíče jsou sestavené kolem - ův f- ův klíče a použití ' - ův a ' z' pro vaše útočné knoflíky. Jestli vy jste jedním z bláznů kteří mají rádi použití číslo vycpávka, nastavit váš znak jak hráč 2.

Toto hra zklamala mě rychlý a nikdy nesplatila sám. Já normálně nemám rád přezíravý cokoli tolik, ale já dávám tuto hru 1 a ne omlouvá se za to.

Vydali: Cerebral