Blood
Blood - náhled

Blood je skutečně vyjímečná střílečka vydaná v druhé polovině devadesátých let společností Monolith. Dostane vás především svoji autentickou

...

Baby Jo in Going Home Recenze

Co každá strana rolovací platformní hra potřebuje? Dobře tam je hrdina ( znak, který vy ovládáte). Další tam jsou jiní darebáci (oni by měl být zlý a bídný). Vy také potřebujete nějaké zbraně aby navázaly na cestu, nějaký studené starty aby dělaly vás silnější nebo obnovit vaše zdraví, nějaký sladkosti které zvednou vaše skóre a tajná místnost nebo dva.

Dobře, podle popisu nahoře, tato hra má to všechno. Ještě nějak to stále cítí jiné. Myslím si láhve na mléko a chrastítka nejsou druh studených startů tuhých akčních znakových potřeb. Takový znak také by nekřičel jestli píchnutý vosou - dokonce kdyby to byla opravdu bídný jeden. OK, odporné oblaky tropického cyklónu jsou důstojný protivník pro nějakého /každého /žádného hrdinu; tam není žádný hrdina venku kdo by nevadil být udeřenou bleskem, ale v každém dalším respektu, hlavní charakteristika této hry je je jako malé dítě! Já mám na mysli kdo jiný ale dítě budou obtěžovaný nějakými plivajícími rostlinami a červy lezením na podlaze? A to je přesně co hlavní hrdina ( já bych měl říct hrdinka) je. To je dítě Jo a ona chce dostat zpět domů - neptá se mě, jak ona unikla, protože já nevím také.

Hudba v této hře je ucházející, ale bohužel nejsou žádné zvukové efekty (já bych miloval aby slyšel jeden z plačícího hoření dítěte létání přímého nahoru do nebe - sadistický, nejsou I?). Grafika jsou hezká a poněkud humorný, a ty oblaky tropického cyklónu opravdu vypadají odporné. Ovládací prvky jsou standard: kurzorové klávesy s prostorem jak akční spínač. Hra běží hladce, a vy nebude musíte spustíte znovu stále znovu; vy dostanete hesla která ověřte si, zda vy může začít na začátku úrovně spíše než z vrchu.

Jeden z mála stinných stránek této hry je skutečnost, že to postrádá dva hráčskou volbu. Platformní hry jsou o tolik víc veselé zábavy jestli vy můžete hrát proti přítel (také v rozštěpeném obrazovkovém módu nebo přinejmenším braní otáčí). Ó! dobře, nemůžeš mít všechno. Dohromady, hra zaslouží si pevné 4 body. Já navrhuji, že vy zkusíte to - ale je varované, toto hra není tak snadný jak by sis mohlo myslelo pohledem na rozkošný málo rug - rat).

Vydali: Loriciel SA