Last Ninja 2: Back with a Vengeance
Last Ninja 2: Back with a Vengeance - náhled

Poslední nindža 2 je druhá hra sérií které byly původně určené pro C64. Po grandiózním úspěchu prvního vydání, systém 3 musel zlepšit již

...

Archon Ultra Recenze

Archon Ultra činí si nárok na působivý rodokmen. Originální Archon tým; Jon Freeman, Anne Westfall a Paul Reiche III opětovně spojený a přinesl Freda Forda koho Paul Reiche III udělal Star kontrolní série s přepracovat hru oni vynalezli deset let předtím. Vy byste mysleli toto by zajistilo každého člověka byl šťastný, ale fanoušci originální hry stále budou tvrdit že Archon Ultra je nižší než jeho předchůdce. Dobře, nemůžeš prosím kdokoli, myslete si.

Kdo něco odmítá stranou, Archon Ultra je nádherná hra na mnoha úrovní. Archon Ultra buduje na originální Archon s aktualizovanou grafikou, hudbou, zvukovými efekty, myším vstupem, modemem hrou, a aktualizovaná hra hra, ze kterých všechny reprezentovala nejlepší 1994 musela nabízet.

Pro ty, kdo ne - nehráli na originální Archon, hra je hraný na 9x9 šachách- podobné šachovnici s náměstími které jsou černá, bílánebo stále změna z černá bílá skrz odstíny šedi. Lehčí náměstí jsou lepší pro světlé-schodnice, a vízum-volný verš. Každá strana má 8 jednotky s dalšími 4 elementárními jednotkami které může být vyzvané pro celkem 20 jedinečné jednotky. Jako v šachách, otočení se skládá z každého strany pohybujícího se jednoho kusu najednou. Navíc, každá strana má Wizard nebo kouzelnici kdo může obsadit jeden z 7 kouzel pro jejich otočení. Tyto kouzla mají proměnné efekty jako je věznící nepřátelské jednotka nebo pěstování mrtvé.

Jestli jednotka je přesunout se do stejného náměstí jak nepřátelská jednotka pak dvě jednotky bojují s v izometrickém bojišti pro kontrolu nad náměstím. Archon Ultra přidává jeden další útok víc než originální Archon měl, tak každá jednotka má celkem dva. Učení jedinečných útočných voleb pro každá jednotka v Archon Ultra může být klíč v zvládající hry. Jednou útok je užívaný musíte čekat předtím, než to je k dispozici pro použití znovu. Pro menší jednotky že čas může být mnohem méně (2 - 3 za sekundu) ale více silných útoků může mít několik sekund chladnou dobu poruchy, opouštějící jednotku bezbrannou v mezidobí.

Bojiště mají zničitelné a nezničitelné překážky. Jestli náměstí bytost bojuje přes je jedním z moci náměstí, to bude mít bod uprostřed který bude vám dovolí zotavit se z poškození jestli vy můžete stát na tom dost dlouho. Tak vlastnictví moci náměstí, oba na základní desce a bitvě palubě, často stane se ohniskem hry.

Grafika Archon Ultra nejsou snížit. Na hlavních bitvě palubních jednotkách příležitostně se neklidně vrtí jak oni čekají na jejich šanci na akci. Ale kde grafika opravdu září je v před --bojová obrazovka kde portrét každého jednotkového boje je ukázaný pro sekundu. To bylo obtížné ne dělání každého snímku obrazovek pro tuto recenzi galerie těchto obrázků.

Pro říct , že originální Archon je monumentální hra je žádné přehánění. Ale s jeho zastaralou grafikou a hrou hrou, nejmodernější hráči shledávají, že je těžký stát. Archon Ultra dává stejnou jedinečnou herní hru reprodukovaný v balíčku který více lidí může najít, že oni dává přednost. To je překvapivě snadný aby nastartovalo v, snadný aby tolerovalo skrz jeho křivku učení, a ohromně uspokojování aby zvládlo. Já dám tomu 5 hvězdy.

Vydali: Free Fall Associates