Infiltrator
Infiltrator - náhled

Já mám pravidlo pro já sám že já ne- nebudu recenzovat hru jestliže ne já jsem hrál přinejmenším 80 - 90 procent z hry. Někdy má neobrat

...

Archimedean Dynasty Recenze

Archimedean dynastie byla jedna z těch her které, jako děcko, nemohl dostat dost . Churavé děje, volná-toulající se hra, a barevné znaky společně přišly vytvořit opravdu vibrující a poutavý svět. První sérií "Sub - Surface Simulations, " to nastavilo měřítko budoucí hry jako je AquaNox a pod kultura. Každý kdo byl fanoušek podplukovníka: Korzár by měl udělat maximální úsilí pro sehnat kopii.

Spiknutí: V daleké budoucnosti, svět stalo se nukleární pustinou, opouštějící povrch neobyvatelný. Namísto volby pro obvyklý scienci fiction klišéé nacházející nové planety, lidstva sestoupí do moře hlubokého pro jeho záchranu, kde společnost nazvaný EnTrOx vyvíjí monopol na čistou vodu, vzduch, a vysokorychlostní cestování pod vodou.Vy jste Emerald - ův DeadEye - ův křemen, žoldák pokus o seškrabat bydlící doprovázející konvoje a stírající nahoru piráty od vašeho vydání z vězení. Během relativně vlídné mise do eskortovat sirnou dopravu, všechny peklo uteče kdy Shogunate, radikální pirátská frakce, zdá se... opuštění našeho protagonisty jediná přeživší osoba a rukojmí neslavného Honga dlouhého. Po krátké štaci v jejím potěšení, křemen je vyhozený v únikovém lusku který je souborně sebraný přecházejícím transportérem a vsazený ve městě pod vodou Magellan, kde El Topo, *hm* spolupracovník vaše, čeká na vysvětlení ofwhat stalo se jeho síře. Vy musíte tvořit toto, a rychlý! Z počátečních misí, náš protagonista bude spekulovat na cestě všude po zeměkouli skrz temné vody (být pečlivou aby vyhnuly se nukleárnímu spadu povrchu), spiknutí s piráty, radikály, Atlantik Federation, a dokonce theoccasional božstvo, rozplést záhadu "Bionts" a hrozba oni pózují každý pod-žokej venku.

Grafika: Tehdy, 3D podmořský svět a interaktivní panorámata města neměla konkurenci, a dokonce dnes oni mohou říká se, že být hlavy-a-ramena nad dalšími sim hrami éry, využívající SVGA a 640x480 rozlišení. Cutscenes jsou, třebaže trochu neurčitý v místech, výjimečný a opravdu přidají k smyslu hloubky vy cítíte v hře.

Zvuk & hudba: Děsivá hudba, moc moc co vy byste si představili v po-apokalyptický pod-povrchová civilizace, která přidá k úzkostlivému očekávání a temnější straně hry. Dialog je hlas-jednal dobře, přidávání další úrovně ponoření.

Hra: Jako dobrodružná hra, Archimedean dynastie má velký a detailní prostředí aby prozkoumalo. Pokročilý interakční systém má nějaké vícenásobné volby a digitalizovanou řeč, která nechá vás rozhodnout další způsob jednání, a komu věřit. Vy působíte společně přes jedno sto znaků. Vy můžete dostat informaci vy potřebujete, učinit správné rozhodnutí, vybavit vaší lodí, pak vzít ovládací prvky a navigovat k vhodným souřadnicím.

Vy musíte jednat s politickými elementy, nepřátelské síly, společnosti, a náboženské skupiny. Můžete si vybrat vaše spojence, ale dávají si pozor, vaše volby mají jejich důsledky. Rady v hře a ve způsobu, jak znaky hovor a akt by měl pomoct vám aby dešifroval kdo je aby byl důvěryhodný a kdo není. Posun o je udělaný kliknutím na hot spot které vést k dalším lokalitám v hře.

Boj a zkoumání v podsvětí jsou dost přímé, s důvěrně známými prvky kokpitu zobrazovacího pole, indikátorů poškození na nepřátelských systémech, a všechny ozdoby leteckého simulátoru. Peníze získaný z úspěšných misí je užívané pro aktualizovat vaši přítomnou ponorku. Tam jsou dvě desítky torpéda druhů, lákadel, tucet jiných zbraní, několik druhů štítu, a další zařízení že vy můžete použít vybavit loď s. Bojový simulant je moc podobný letovému bojovému simulantovi s joystickovou kontrolou. Proudy a zpětný tah jsou dva rozdíly nicméně. Proudy nesou řemeslo o bez jakýchkoliv ovládacích prvků být aktivované, a zpětný tah ve skutečnosti vám dovolí zálohovat.

Mnoha způsoby tato hra podobá se podplukovníkovi: Korzár a jeho pokračování tmavnutí. Vy se můžete potulovat kolem a cokoliv máš rád; přijměte kontrakty nebo ne, a prozkoumejte celý svět pod vodou.

Elektronický zápisník událostí je další zařízení které pomáhá Vám sledovat hru. Zápisník má mapu světa, mapa místní zóny, kterou vy jste v, a rady konverzace shromážděné. To také sleduje přítomné úkoly a mise.

Stinné stránky: Jediná hlavní stinná stránka podle mého mínění je nedostatek lodí, které vy dostanete se do řídit skrz hru, jak tam jsou jen čtyři. Mít řekl, že, nicméně to dělá pomáhat posílit drsné reality situace lidstva v hře, a skutečnost, že technologie je striktně řízený temný EnTrOx Corp.

Celkově:V mém skromném názoru, toto je jedním z nejlepších simulačních her k vyjít z - ův 90s, bezproblémově slučovacích prvků simulace, dobrodružství, a RPG vytvořit opravdu jedinečný a uspokojující zkušenost hraní.

Toto hra dostává 10/10 jestli vy milujete vaše/dobrodružné hry simulace, a dokonce když vy ne-, rozhodně má ten cenu hledá jeho jedinečný děj a barevné znaky.

Působivý 470 MB filmů a nějaký zvuková stopy byly vytržené z této verze. A pro to hluboce litujeme, ale to je jediný způsob jak souložit na Abandonia.

Vydali: Massive Development GmbH